Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Harmittaa, en voi nukkua lapseni kanssa samassa sängyssä :(

Vierailija
28.04.2007 |

Mies on työreissulla ja tyttö 1,2v on kanssani kotona. On nukkunut koko ikänsä yksin omassa sängyssään. Monesti kun ollaan kahdestaan viikonloppuja, olen yrittänyt ottaa tytön viereeni nukkumaan muttei siitä tule mitään. Tyttö villiintyy ja rupeaa riehumaan ja kikattamaan ja on ihan pirteänä vaikka pitäisi nukkua. Harmittaa nukkua yksin kun kerrankin olisi mahdollisuus nukkua lapsen kanssa kaksin. Olen yrittänyt varmaan sata kertaa, viimeksi eilen illalla, mentiin yhdeksältä sänkyyn ja klo 23.20 tyttö oli pantava omaan sänkyyn, ja sielläkin rauhoittui vasta klo 24 :(

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
28.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on kyllä ihanaa nukkua maailman rakkaimman vieressä, tiedän. Minä kaipaan kovasti lasten vauva-aikoja, kun se pieni tuhisi siinä vieressä.

Vierailija
2/16 |
28.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit pitänyt silloin hyvänä kun oli pieni. Ei osaa enää kaivata.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
28.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmittaa kovasti, mutta se on nyt totuteltava siihen etten voi hänen kanssaan nukkua. Ne ajat on olleet ja menneet....

Vierailija
4/16 |
28.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä lapset 5 ja 7v ja edelleen perhepedissä, esikoinenkin lähtee kohta kouluun! seksielämä, mitä se on? oma peitto, mikä se on?

Vierailija
5/16 |
28.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ä rauhoittunut nukkumaan meidän välissä, vaan halusi omaan rauhaan, jossa nukahti aina samantien.

Nyt kun otetaan viereen nukkumaan esim lapsen ollessa kipeänä, niin on yhtä vähtäystä koko yö. Ei rauhoitu kuin omassa sängyssään.

Että ei se aina ole siitä kiinni, ettei olisi läheisyyttä annettu, toiset lapset vaan vaatii sen oman rauhan nukkuakseen.

Vierailija
6/16 |
28.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmäksi kun haukut. En mitenkään HANKALOITA tytön elämää, iloinenhan hän on ollut päästessään viereeni peuhaamaan. Hauku sellaista äitiä tyhmäksi joka pitää lapsensa nälässä ja märissä vaipoissa mutta älä minua.

Vierailija
7/16 |
28.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta on vähän outoa jos valvotat lastasi tuntikaupalla vaan että voisit nukkua hänen vieressään..

Vierailija
8/16 |
28.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä esikoinen muutti omaan sänkyynsä 2kk iässä ja omaan huoneeseensa 5kk iässä. Ollaan silloin tllöin yritetty ottaa viereen nukkumaan mutta siitä ei meinaa tulla mitään juuri noista samoista syistä. Monesti mietin kuinka ihana olisi nukkua vieressään, mutta minkäs teet.

Kuopus 10kk nukkuu yhä huoneessamme ja aamuisin otan hänet viereen syömään. Joskus jopa nukutan illalla viereeni niin että saadaan nukkua siinä kokoyö. Jostain syystä minulla ei ole mitään kiirettä siirtää häntä toiseen huoneeseen tai jättää noita aamuimetyksiä pois...

Vierailija
9/16 |
28.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väärää ap on tehny!? Varmasti hoitaa lapsensa hyvin. Tympeetä ku heti aletaan haukkumaan :(

Halit ap:lle!

Vierailija
10/16 |
28.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

meillä lapset 5 ja 7v ja edelleen perhepedissä, esikoinenkin lähtee kohta kouluun! seksielämä, mitä se on? oma peitto, mikä se on?

Vierailija
11/16 |
28.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä 2v-poika tykkää olla päivisin usein sylissä ja halii ja pusuttelee, mutta yöt haluaa nukkua yksin omassa huoneessaan rauhassa.

Vierailija
12/16 |
28.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

massa rauhassaan. Viimeksi 6kk nukahti viekkuun ja sitten siirrettiin kokonaan omaan huoneeseen, kun tajuttiin ettei lapsi heräile öisin nälkään vaan meidän liikehdintään.

Isin ja äitin sänky on vain riehumista ja leikkimistä varten ja nukkumaan mennään vain omaan sänkyyn.

Olisi kyllä helluista nukkua pienen vieressä, mutta jos valita täytyisi, niin ennemmin lapsi, joka ei osaa nukkua perhepedissä, kuin lapsi joku ei osaa nukkua omassa sängyssä.

Vierailija
13/16 |
28.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei jälkeenjäänytkin olisi oppinut jo kymmenestä kerrasta.

Vierailija
14/16 |
28.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kerran lapsi ei vieressä nukkumisesta nauti (tai riehaantuu) niin anna suosiolla olla omassa sängyssä.

Tiedän kyllä miten ihanaa on kun taapero nukkuu vieressä, mutta meillä se onkin ihan jokapäiväistä :o)

Vierailija
15/16 |
28.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttö saa päivisin paljon läheisyyttä. Leikitään yhdessä, luetaan kirjaa ja katsotaan PikkuKakkonen sylikkäin, katsellaan lintuja ulkona nojatuolissa sylikkäin istuen, Lenkkeillään ja pyöräillään yhdessä ja kun isä on kotona illat, ovat hänen kanssaan paljon yhdessä, leikkivät, katsovat kirjaa... Nyt kun rupesin miettimään, tyttö saa kyllä paljon huomiota ja läheisyyttä meiltä molemmilta päivisin minulta ja isältään illat. Monen tutun mielestä varmaan oikea lellikki ja sylivauva... Ehkä vaan sitten tarvitsee yöt omaa rauhaa?

Suurkiitokset kaikista vastauksista, myös niistä ilkeistä, niistäkin pitää ottaa opikseen. Hyvää yötä!

Vierailija
16/16 |
28.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

JOskus jos itse olen ollut läheisyydenkipeä ja jäänyt hänen viereensä illalla iltasadun jälkeen, niin hän ystävällisesti on jo pyytänyt, että etkö äiti voisi jo mennä pois:)