Latela-sarjasta tuttua Lauri Late Huttusta, 42, syytetään rikoksista Pirkanmaan käräjäoikeudessa.
Latela-sarjasta tuttua Lauri Late Huttusta, 42, syytetään rikoksista Pirkanmaan käräjäoikeudessa.
Miestä syytetään laittomasta uhkauksesta, kunnianloukkauksesta ja yksityiselämää loukkaavasta tiedon levittämisestä. Epäillyt teot ovat tapahtuneet kesällä 2024 ja tammikuussa 2025.
Asia tuli vireille tämän vuoden alussa. Sitä käsitellään oikeudessa pikavauhtia helmikuussa, sillä yksi väitettyjen rikosten uhreista on lapsi.
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/8c90a195-f0bb-4ee3-861e-f0832f…
____
Tästä ukosta on tullut todella creepy olo ennestään:
Seiskan shokkipaljastus: Ex-vaimo haki lähestymiskieltoa Latelan Lauri Huttuselle
Ex-vaimo haki vuoden mittaista laajennettua lähestymiskieltoa.
Lähestymiskieltoasiassa viitataan pääosin 9. tammikuuta tapahtuneeseen välikohtaukseen. Lauri oli tuolloin viety ensihoidon avustamana selviämishoitoasemalle 2,5 promillen humalassa.
Asiakirjoissa mainitaan, että Lauri oli kertonut häntä hoitaneille henkilöille suunnitelleensa jo yli vuoden ajan tappavansa ex-vaimonsa.
Lisäksi Lauri oli kertonut hoitajille pelkäävänsä toteuttavansa teon sekä miettineensä, kuinka kauan joutuisi ensikertalaisena istumaan vankilassa.
Kuultuaan Laurin puheista ex-vaimo pakeni turvakotiin, koska pelkäsi henkensä ja turvallisuutensa puolesta.
Lähestymiskieltohakemuksessa mainitaan lisäksi, että ex-vaimo on tehnyt tutkintapyynnön myös Laurin vuonna 2024 julkaisemasta Facebook-kirjoituksesta.
Tutkintapyyntö tehtiin viime kesäkuussa. Asian esitutkinta on käynnistetty Sisä-Suomen poliisilaitoksella.
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/seiskan-shokkipaljastus-ex-vaimo-h…
Kommentit (479)
Vierailija kirjoitti:
Katsoin silloin alkuun Latelaa, mutta valtaosa niistä ukoista oli täysiä idiootteja. Loppujen lopuksi kyllästyin nimenomaan tähän ukkoon, joka on niin olevinaan ja on kuin maailmanomistaja. En kestä katsoa ton naamaa enkä pysty kuuntelemaan ininä-ääntä.
Minä en ole ikinä katsonut Latelaa, mutta Hurja remontti -sarjaa katsoin kaksi tai kolme kautta. En ole varma kausien määrästä, kun niitä alkoi tulemaan kuin liukuhihnalta. Ihan vaan Väinö Linnan talon takia aloin katsomaan ja tosiaan muutaman kauden jälkeen totesin että nyt riittää, on jo silmät liian täynnä Huttusta.
Vierailija kirjoitti:
Hassun hauska naisten-hakkaaja, lähtee uudessa sarjassa lomalle etelään. Kuka tuotakin roskaa haluaa enää katsoa.
Nyt kannattaisi Warner Brosin suunnitella sarjan tappamista. Boikottiin koko yhtiö.
Olen katsonu latelaa. Kyllä ne osaa autoja remontoida varsinkin se huttunen. Kokeilkaa itse samaa mitä se on tehnyt 10 vuoden aikana. Nehän on yhtä piiriä ja auttaa toisiaan siinä ja sen just se idea onkin että kaveria autetaan ja talli pärjää. Kokeilkaa samaa ennen kun arvostelette.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hassun hauska naisten-hakkaaja, lähtee uudessa sarjassa lomalle etelään. Kuka tuotakin roskaa haluaa enää katsoa.
Nyt kannattaisi Warner Brosin suunnitella sarjan tappamista. Boikottiin koko yhtiö.
Päinvastoin nyt pitäisi takoa kun rauta kuuma. Huttunen selkeästi kiinnostaa kun aiheuttaa paljon keskustelua
Vierailija kirjoitti:
Persujen ehdokas kuntavaaleissa. Vaalit vaan menivät häneltä pieleen, koska hän ei ollut tajunnut, missä kunnassa hän asuu. Eli ihan persujen valioluokkaa.
Persujen älykkyys tiivistettynä. 😂😂😂
Vierailija kirjoitti:
Olen katsonu latelaa. Kyllä ne osaa autoja remontoida varsinkin se huttunen. Kokeilkaa itse samaa mitä se on tehnyt 10 vuoden aikana. Nehän on yhtä piiriä ja auttaa toisiaan siinä ja sen just se idea onkin että kaveria autetaan ja talli pärjää. Kokeilkaa samaa ennen kun arvostelette.
Osaan mäkin piereskellä ja huudella "akat keittiöön kjeh kjeh!". Missä mun oma ohjelma?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osaan mäkin piereskellä ja huudella "akat keittiöön kjeh kjeh!". Missä mun oma ohjelma?
Mut sun pitäis osata enemmän. Se ei riitä että osaa tehdä vain lämpimän paskan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mites se autojen laitto, ei taida onnistua soijahenkilöltä?
Sumutusta ja manipulointia tulossa....
Tietoisuus lisääntynyt, joten yritykseksi jää!
Kutonen on "kohun" jälkeen alkanut pyörittämään Latelaa ulos. Vielä tammikuussa jaksot eivät olleet ohjelmakalenterissa. All publicity is good publicity.
Nyt on tekeillä uusi Latela sarja
Latela - etelä kutsuu
Vierailija kirjoitti:
Sumutusta ja manipulointia tulossa....
Tietoisuus lisääntynyt, joten yritykseksi jää!
Olitko "lomalla" kun kokonaisen viikon jaksoit olla jauhamatta tätä samaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mites se autojen laitto, ei taida onnistua soijahenkilöltä?
Mitä mitä, mä oon vegaani ja rassaan ja maalaan autoja työkseni.
Joka hemmetin kujanjuoksussa tuo saamarin mäntti Late, monella kanavalla samaan aikaan.
Vierailija kirjoitti:
Joka hemmetin kujanjuoksussa tuo saamarin mäntti Late, monella kanavalla samaan aikaan.
Tekee nyt massii ja hyvä niin kun on isot korvaukset maksettavana
Uutta tulossa?:
Kun suomalainen talli kohtaa japanilaisen hulluuden.
Valkama.
Huttunen.
Hartikainen.
Latelan uusi kausi tuo eteen täysin uuden haasteen: rakentaa japanilaisen Bozostyle-tyylinen moottoripyörä.
Pitkät pakoputket.
Matala runko.
Tyyli suoraan Tokion kaduilla syntyneestä alakulttuurista.
Kun Latelan porukka alkaa rakentaa, mikään ei mene täysin suunnitelmien mukaan. Hitsauskipinät lentävät, ideat karkaavat käsistä ja lopputulos voi olla joko mestariteos tai täydellinen katastrofi.
Latela uusi kausi pian HBO:lla ja TV Kutosella
Onko tuo late vammainen? Aika homomainen tyyppi.
No tämä Latelan Lauri on just tyyppillinen suomalaisnaisten ihanne ja siihen riittää
iso koko ja tusinanaama.