Päivi Räsänen Yhdysvaltain kongressin kuultavaksi!
Kansanedustaja Päivi Räsänen (kd) sai kutsun osallistua todistajana Yhdysvaltain edustajainhuoneen oikeusvaliokunnan kuulemiseen. Kuulemisessa käsitellään sanan- ja uskonnonvapauden tilaa Euroopassa.
- Olen kiitollinen tästä mahdollisuudesta. Kerron valiokunnalle oikeustapauksestani sekä arvioistani perusoikeuksien tilasta Suomessa ja Euroopassa ja valmistaudun vastaamaan valiokunnan jäsenten kysymyksiin, Räsänen sanoo tiedotteessa.
Kuuleminen pidetään 4. helmikuuta Yhdysvaltain pääkaupunki Washingtonissa. Oikeusvaliokunnan mukaan tilaisuudessa käsitellään EU:n digipalvelulakia ja muuta sääntelyä, joka uhkaa amerikkalaisten oikeutta ilmaista mielipiteensä vapaasti verkossa Yhdysvalloissa
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/fe60326b-5c31-47a1-92dc-aca9611c0…
Valtakunnanoikeuteen seuraavaksi?
Kommentit (279)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Räsänen on Jumalan silmäterä ,niinkuin Israel.Lähettääkö hänet kertomaan Suomalaisten pahuudesta jotka yrittävät sensuroida ihmisiä.
Lukeeko raamatussa niin, että sensurointi on kiellettyä? Onko se 11. käsky?
Hui kamala mitä pahuutta, kun vihapuhetta ei sallita!
Eikös se "vihapuhe" ollut keksittyä? Päivi ei ollut sanonut niin? Raamattua oli siteerannut. Se on sallittua.
Vierailija kirjoitti:
"Etkö ole huomannut että EU::n toimissa ole juuri mitään järkeä korkkidirektiiveineen jne. EU on pöhöttynyt laiska sika."
Ai täällä on russakoitakin.
Voi voi, etkö tiedä, että niin Nato, EU ym kuin Ukrainan sotakin ovat tulleet jo päätökseensä.
Arvaa mitä kieltä kohta itse joudut opettelemaan, kun raja on poissa?
Se on Suomen kannalta surullista, mutta mädättäjät ovat pilanneet tämän maan lopullisesti. Eri.
Tämäkin ketju on todiste siitä, että uskovaisten äo on huomattavan alhainen.
Minä menen nyt mieheni kanssa peiton alle. Jääkää te tänne todistelemaan jumalanne hienoutta.
-M28
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Räsänen on Jumalan silmäterä ,niinkuin Israel.Lähettääkö hänet kertomaan Suomalaisten pahuudesta jotka yrittävät sensuroida ihmisiä.
Eikös se "vihapuhe" ollut keksittyä? Päivi ei ollut sanonut niin? Raamattua oli siteerannut. Se on sallittua.
Niin, ikävä kyllä, mutta viherkommareille juuri Raamattu on vihapuhetta.
Vierailija kirjoitti:
Minä menen nyt mieheni kanssa peiton alle. Jääkää te tänne todistelemaan jumalanne hienoutta.
-M28
Haha, voi järjen köyhyyttä. Homousko se sitä suurta älykkyyttä onkin?😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Raamattu itsessään ei ole, mutta sitä voidaan käyttää vihapuheeseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Timor mortis est pater religionis.
Kuoleman pelko on uskonnon isä.
Miksi toit uskonnon kristinuskoa kuvaamaan?
Kuvauksesi on kauempana, kuin itä on lännestä.
Kristinusko ei ole uskonto, vaan todellinen suhde elävään Jumalaan, Jeesukseen.
😂
Aivan, Ilo Herassa on meidän väkevyytemme.
Kuka ja mikä on sinun väkevyytesi?
Osaatko muuta kuin paapattaa kuluneita, ihmisten kirjoittamia hapatuksia? :)
Ei ole ihmisten inspiroima, vaan Jumalan Pyhän Hengen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-M28
Haha, voi järjen köyhyyttä. Homousko se sitä suurta älykkyyttä onkin?😅
Alkeelliset eläimetkin tajuaa, ettei takaluukkuun tungeta mitään, vaan sieltä tulee ulos vaan pskaa, mutta teillä ei ole sellaista järkeä ole sitten annettu.
Olette säälittävä otuksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Wokettajat kyllä osaavat tulkita kaiken pahimmalla mahdollisella tavalla. Heillä tuntuu olevan krooninen tarve päästä syyttämään ja kivittämään.
Venäjän presidentti Vladimir Putinin kuva on ripustettu Valkoisen talon seinälle.
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/46596497-0c76-4e55-a095-5e7c22c06c01
Hyvää matkaa, Päivi! Takaisin ei ole tulemista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Wokettajat kyllä osaava
Mutta sitä ei ole vielä kukaan osannut tulkita, että mitä se woke tarkoittaa.
Vierailija kirjoitti:
Valtiopäivät avataan 4.2.2026. Aikooko Räsäskä oikeasti lintsata töistään? Kenen mandaatilla?
Vaikka minun. On hienoa, että joku saa kunnian kertoa, miten pimeää keskiaikaa Suomessa eletään. Vainotaan uskovia ihmisiä, jotka eivät ole syyllistyneet minkään valtakunnan kiihotukseen. Kunpa ahdasmielinen ja kiihkomielinen Suomen valtakunnansyyttäjä saisi opetuksen..
Käsittämätön kieroilija. Uhriutuu sananvapaudesta samalla, kun jyrkästi vastustaa ihmisen itsemääräämisoikeitta kehostaan.
Vierailija kirjoitti:
Käsittämätön kieroilija. Uhriutuu sananvapaudesta samalla, kun jyrkästi vastustaa ihmisen itsemääräämisoikeitta kehostaan.
Höpsis. Toiviainen se kieroili. Sen tietävät jo kaikki. Saa mielipiteen sanoa.
Vierailija kirjoitti:
Onpa isänmaallista touhua mennä sinne haukkumaan Suomea ja Eurooppaa
Isänmaallisuus on syntiä pahimmasta päästä. Maata ei voi rakastaa. Se on "mammonaa" ja Päivin suusta lyövät helvetin lieskat.
Mutta hän vastasi ja sanoi: "Kirjoitettu on: 'Ei ihminen elä ainoastaan leivästä, vaan jokaisesta sanasta, joka Jumalan suusta lähtee'."
Mutta minä sanon teille: jokaisesta turhasta sanasta, minkä ihmiset puhuvat, pitää heidän tekemän tili tuomiopäivänä.
Ja Aadamille hän sanoi: "Koska kuulit vaimoasi ja söit puusta, josta minä kielsin sinua sanoen: 'Älä syö siitä', niin kirottu olkoon maa sinun tähtesi. Vaivaa nähden sinun pitää elättämän itseäsi siitä koko elinaikasi;
Ja jonkun ajan kuluttua tapahtui, että Kain toi maan hedelmistä uhrilahjan Herralle; ja myöskin Aabel toi uhrilahjan laumansa esikoisista, niiden rasvoista. Ja Herra katsoi Aabelin ja hänen uhrilahjansa puoleen; mutta Kainin ja hänen uhrilahjansa puoleen hän ei katsonut. Silloin Kain vihastui kovin, ja hänen hahmonsa synkistyi.
Ei kukaan voi palvella kahta herraa; sillä hän on joko tätä vihaava ja toista rakastava, taikka tähän liittyvä ja toista halveksiva. Ette voi palvella Jumalaa ja mammonaa.
Te avionrikkojat, ettekö tiedä, että maailman ystävyys on vihollisuutta Jumalaa vastaan? Joka siis tahtoo olla maailman ystävä, siitä tulee Jumalan vihollinen.
Heidän hedelmistään te tunnette heidät. Eihän orjantappuroista koota viinirypäleitä eikä ohdakkeista viikunoita? Näin jokainen hyvä puu tekee hyviä hedelmiä, mutta huono puu tekee pahoja hedelmiä. Ei saata hyvä puu kasvaa pahoja hedelmiä eikä huono puu kasvaa hyviä hedelmiä. Jokainen puu, joka ei tee hyvää hedelmää, hakataan pois ja heitetään tuleen. Niin te siis tunnette heidät heidän hedelmistään.
Vielä toisen vertauksen hän puhui heille sanoen: "Taivasten valtakunta on sinapinsiemenen kaltainen, jonka mies otti ja kylvi peltoonsa. Se on kaikista siemenistä pienin, mutta kun se on kasvanut, on se suurin vihanneskasveista ja tulee puuksi, niin että taivaan linnut tulevat ja tekevät pesänsä sen oksille."
Niin hän sanoi heille: "Teidän epäuskonne tähden; sillä totisesti minä sanon teille: jos teillä olisi uskoa sinapinsiemenenkään verran, niin te voisitte sanoa tälle vuorelle: 'Siirry täältä tuonne', ja se siirtyisi, eikä mikään olisi teille mahdotonta".
Jeesuksen juuret ovat taivaassa. ja taivasten valtakunta on sisällisesti meissä. Taivaaseen voi päästä vain luopumalla maallisista juuristaan. Maahan juurtuneet juuret estävät ylösnousemuksen.
Ja isäksenne älkää kutsuko ketään maan päällä, sillä yksi on teidän Isänne, hän, joka on taivaissa.
"Minä olen totinen viinipuu, ja minun Isäni on viinitarhuri. Jokaisen oksan minussa, joka ei kanna hedelmää, hän karsii pois; ja jokaisen, joka kantaa hedelmää, hän puhdistaa, että se kantaisi runsaamman hedelmän. Te olette jo puhtaat sen sanan tähden, jonka minä olen teille puhunut. Pysykää minussa, niin minä pysyn teissä. Niin kuin oksa ei voi kantaa hedelmää itsestään, ellei se pysy viinipuussa, niin ette tekään, ellette pysy minussa. Minä olen viinipuu, te olette oksat. Joka pysyy minussa ja jossa minä pysyn, se kantaa paljon hedelmää; sillä ilman minua te ette voi mitään tehdä. Jos joku ei pysy minussa, niin hänet heitetään pois niin kuin oksa, ja hän kuivettuu; ja ne kootaan yhteen ja heitetään tuleen, ja ne palavat. Jos te pysytte minussa ja minun sanani pysyvät teissä, niin anokaa, mitä ikinä tahdotte, ja te saatte sen."
Ja valtaistuimen edessä oli ikäänkuin lasinen meri, kristallin näköinen; ja valtaistuimen keskellä ja valtaistuimen ympärillä oli neljä olentoa, edestä ja takaa silmiä täynnä.
Ja minä näin ikäänkuin lasisen meren, tulella sekoitetun, ja niiden, jotka olivat saaneet voiton pedosta ja sen kuvasta ja sen nimen luvusta, seisovan sillä lasisella merellä, ja heillä oli Jumalan kanteleet.
Ja he veisasivat Mooseksen, Jumalan palvelijan, virttä ja Karitsan virttä, sanoen: "Suuret ja ihmeelliset ovat sinun tekosi, Herra Jumala, Kaikkivaltias; vanhurskaat ja totiset ovat sinun tiesi, sinä kansojen kuningas. Kuka ei pelkäisi, Herra, ja ylistäisi sinun nimeäsi? Sillä sinä yksin olet Pyhä; sillä kaikki kansat tulevat ja kumartavat sinua, koska sinun vanhurskaat tuomiosi ovat julki tulleet.
Ja hän sanoi minulle: "Vedet, jotka sinä näit, tuolla, missä portto istuu, ovat kansoja ja väkijoukkoja ja kansanheimoja ja kieliä.
Ja meri antoi ne kuolleet, jotka siinä olivat, ja Kuolema ja Tuonela antoivat ne kuolleet, jotka niissä olivat, ja heidät tuomittiin, kukin tekojensa mukaan.
Ja minä näin uuden taivaan ja uuden maan; sillä ensimmäinen taivas ja ensimmäinen maa ovat kadonneet, eikä merta enää ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Räsäsessä asuu pyhähenki Jeesus Kristus .Vain pahansielu käy vastaan.
Se vaikuttaa kylläkin siltä, kuin kantaisi saatanaa. Aina muita haukkumassa.
Ketä hän nyt haukkui? Lähde?
Vierailija kirjoitti:
Onpa isänmaallista touhua mennä sinne haukkumaan Suomea ja Eurooppaa
Haukkumaan? Ei kai Suomen oikeuslaitos ole mitään väärää tehnyt.
voitaisko päivin passi mitätöidä sillä aikaa niin se ei enää pääsisi takaisin