Luetellaan asioita joita suomalaiset yleensä tekevät väärin
- kahvin juonti vaaleapaahtoisena. Suodatinkahvi ylipäätään
- sosialismin ihailu, yrittäjävastaisuus
- lottoaminen ja rahapelit sen sijaan että rahaa sijoitettaisiin
- hyvän ruoan ja ruoanlaiton arvostamattomuus
Kommentit (183)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua ällöttää sukkasillaan olo sisällä. 20 vuotta Usassa ja ei koskaan kukaan.
Mua ällöttää kengillä sisällä olo. Kamala määrä kuonaa tulee sisälle. Ja miten sohvallakaan voi makoilla kun on kengät jalassa. Yöks.
Ja tohon väliin ei sitten mahdu mitään? Oletko ikinä kuullut jostain sisätossuista? Eikö Suomessakin ollut aikoinaan Ainot ja Reinot sisällä pidettäviä tossuja? Pelkät sukat jalassa sisällä on kyllä vähän junttia kun kaupoista löytyy kivoja sisätossuja vaikka millä mitalla.
Ei kukaan syytä Esko Ahoakaan 90-luvun lamasta, vaikka hän oli pääkanisteri silloin. Lamaan oli monia syitä, ja monet siihen johtaneet päätökset oli tehty jo vuosia aikaisemmin. Sama pätee tämän hetkiseenkin tilanteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mittavat leikkaukset sosiaaliturvaan keskellä pahinta lamaa.
Harmi että tyttöhallitus johdatti Suomen lamaan. Sitä pitää nyt sitten jollain tavoin yrittää korjata.
Harmi kun Orpo ja Purra tekevät kaikkensa tuhotakseen hyvinvointivaltion mitä tämä naishallituskin oli vahvistamassa.
Hyvinvointivaltio = mahdollisuus löhötä sohvalla kädet toisten taskuissa.
Kyllä, tuo pitääkin lopettaa.
Tuolla sinun katkeralla kateuspolitiikalla on nyt sitten tuhottu maan sisämarkkinat pyyhkimällä pois tuhansia asiakkaita jotka ennen olivat maksukykyisiä mutta Riikan ja Petterin takia eivät ole enää.
Vierailija kirjoitti:
Ei kukaan syytä Esko Ahoakaan 90-luvun lamasta, vaikka hän oli pääkanisteri silloin. Lamaan oli monia syitä, ja monet siihen johtaneet päätökset oli tehty jo vuosia aikaisemmin. Sama pätee tämän hetkiseenkin tilanteeseen.
Kokoomus on yksin syypää.
Kaiken tekevät aina väärin t.iltapask
Vierailija kirjoitti:
- Israelin vihaaminen
Suomen entisen kaikkien Yleisradion viestintä on jo pitkään ollut ideologista. Kansalle on tuputettu Hamasin valhetta, jossa on "paha Israel".
VÄÄRIN TEHTY ALOITUS
Suomalaiset tekee yleensä kaiken oikein.
Ruotsi - yksi väkivaltaisimmista maista
Saksa - luopui asevelvollisuudesta ja ydinvoimasta
Italia - harmaa talous käsittää ainakin 25 % BKT : stä
USA- virittelee tälläkin hetkellä talouskatstrofia, kuten 2008
Ranska - ovat antaneet mamuille kokonaisia kaupunkeja
Britit - Erilaiset rajoitukset, on suoraan orwellin vuodesta kopioitu
Belgia - sama kuin ranskassa
Tässä, lue ja tuumi uudestaan. Lisääkin löytyisi melkoisesti
Mustat kengät ja sukat kesällä vaaleiden shortsien kanssa
Vierailija kirjoitti:
Tämähän se. Mutta ei nuo vammaiset jankkaajat mitään ymmärrä. Äo 50, niin minkäs teet. Säälittää toki.
Vierailija kirjoitti:
Sukat sandaaleissa
Sukat voi onneksi riisua. Hyvänä kesäpäivänä sandaalitkin ovat ihan turhat.
Aina pelkkään mustaan pukeutuminen. Mustat vaatteet kuuluu vain hautajaisiin ja juhliin.
Kuntosalilla käynti sen sijaan että tekisi jotain hyödyllistä jossa saisi hyötyliikuntaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset ainakin tekevät sen virheen että menevät parisuhteeseen miehen kanssa, puolet kokee väkivaltaa.
Juuri toisinpäin ja 100% miehistä kokee väkivaltaa parisuhteessa. Mutta tästähän ei saa puhua tasa-arvoisessa Suomessa
Ei ole totta. En ole kokenut yhdessäkään suhteessani väkivaltaa.
Työelämässä olen törmännyt tähän että ei uskalleta tehdä isoja muutoksia elämänsä eteen valitetaan töissä että halutaan vaihtaa alaa tai ei olla tyytyväisiä elämäänsä.
Silti ei tehdä asian eteen mitään tai jos olet töissä säästä rahaa.
Kidutetaan itseään väkisin ja muutokset pelottaa.
Ei leipää mitenkään leivottaessa "väännetä". On aika pienitöistä leipoa pari leipää, taikinoihin ei paljon tartte muuta kuin jauhoja ja hiivaa plus vettä. Itse voi mättää lisäksi kaurapuuron jämät tai siemeniä ym. Kotona leivottu leipä on ilman lisäaineita ja kohotusaineita ym. ylimääräisiä lisäaineita huomattavasti terveellisempää.
Suomalaisten käyttäytymisessä ärsyttää se, että jatkuvasti ajatellaan mitä muut ajattelevat meistä. Mitä väliä?? Me ollaan mitä ollaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua ällöttää sukkasillaan olo sisällä. 20 vuotta Usassa ja ei koskaan kukaan.
Mua ällöttää kengillä sisällä olo. Kamala määrä kuonaa tulee sisälle. Ja miten sohvallakaan voi makoilla kun on kengät jalassa. Yöks.
Sisäjalkineet aivan tuntematon käsite? Minua yököttää kun tullaan käymään suoraan töistä ja otetaan kengät pois hikisistä, haisevista jaloista. Etkö osaa ottaa kenkiä pois ennenkuin makoilet?
Vierailija kirjoitti:
Ei leipää mitenkään leivottaessa "väännetä". On aika pienitöistä leipoa pari leipää, taikinoihin ei paljon tartte muuta kuin jauhoja ja hiivaa plus vettä. Itse voi mättää lisäksi kaurapuuron jämät tai siemeniä ym. Kotona leivottu leipä on ilman lisäaineita ja kohotusaineita ym. ylimääräisiä lisäaineita huomattavasti terveellisempää.
Tämähän se. Taikinan "vääntämiseen" menee max. muutama minuutti. Loppu aika on vain odottelua eikä vaadi aktiivista tekemistä.
Meillä on todella eri käsitykset hyvinvointivaltiosta. Otin sulle nyt otteen ihan Wikipediasta kun en tunnu olevan päässyt edes sinne asti. Josko jaksaisit tämän edes lukea, niin tiedät vähän edes mistä puhutaan.
Hyvinvointivaltio on yhteiskunta, joka turvaa kansalaisilleen laajat taloudelliset, sosiaaliset ja sivistykselliset oikeudet sekä usein myös laajan, julkisin verovaroin rahoitetun palvelutarjonnan.Hyvinvointivaltion mittareina on pidetty esimerkiksi elintasoa ja sosiaaliturvan tasoa. Oikeustieteiden näkökulmasta hyvinvointivaltiossa on keskusvallalla keskeinen rooli elintason ja toimeentulon varmistamisessa. Hyvinvointivaltion tavoite on köyhyyden ja suurten sosiaalisten eriarvoisuuksien poistaminen.