Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Euroviisut 2026 OFFICIAL

Vierailija
30.01.2026 |

Olisko jo aika perustaa 2026 Euroviisuille oma ketju?

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Euroviisut - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (13033)

Vierailija
8841/13033 |
16.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Emmä jaksa katsoa lähetystä. Olen iltauninen ja klo 22 on liian myöhään aloittaa katselu. Kaikki juontajien hassunhauskat pointer sisters-karaoket ja visailut ajoittuu keskiyön jälkeen jolloin niitä ei viitsi sitäkään vähää kuin muutoin. 

Lisäksi koko maraton on turha kun se yksi keski-euroopan perse saa tietää tulokset tunnin etukäteen. 

Ai kuka? 

Vierailija
8842/13033 |
16.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aijotteko äänestää ja mitä maata? 

Australia, Ruotsi, Kreikka, Tanska varmaankin saa ääniä minulta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
8843/13033 |
16.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipä näy missään Liekinheitin-rekvisiittaa. Käärijän tuotteet menivät aikoinaan kuin kuumille kiville.

Muovisuus ja laskelmallisuus ei vaan iske. Eikä Israelin läsnäolo auta asiaa.

No onhan jotain yrityksiä ollut, ei ne vaan lähde samalla lailla kuin käärijän aikaan.

Puolustukseksi täytyy sanoa, että liekinheittimet ovat kalliita ja niitä on hankala saada. Olen nähnyt somefiidissäni vain kaksi liekinheitintä :D 

Tämä vuosi mennään pääministerin lieekinheittimen ja viulistin nimikkojuoman voimin. Biisi ei ole koko perheen biisi, joten merchikin on sen mukaista. 

Vierailija
8844/13033 |
16.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipä näy missään Liekinheitin-rekvisiittaa. Käärijän tuotteet menivät aikoinaan kuin kuumille kiville.

No onhan jotain yrityksiä ollut, ei ne vaan lähde samalla lailla kuin käärijän aikaan.

Puolustukseksi täytyy sanoa, että liekinheittimet ovat kalliita ja niitä on hankala saada. Olen nähnyt somefiidissäni vain kaksi liekinheitintä :D 

Etteks te ookkaan ostaneet viisukatsomoihinne liekinheitintä. Kyllä meillä vaan on. Koko biisin ajan liekitetään. Ette sit taida oikeita Lindapete-faneja ollakaan.

Vierailija
8845/13033 |
16.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äänestäisin Tanskaa, mutta en voi.

Vierailija
8846/13033 |
16.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Emmä jaksa katsoa lähetystä. Olen iltauninen ja klo 22 on liian myöhään aloittaa katselu. Kaikki juontajien hassunhauskat pointer sisters-karaoket ja visailut ajoittuu keskiyön jälkeen jolloin niitä ei viitsi sitäkään vähää kuin muutoin. 

Lisäksi koko maraton on turha kun se yksi keski-euroopan perse saa tietää tulokset tunnin etukäteen. 

Ai kuka? 

Joku kurja eteläeurooppalainen, joilla kello aika meitä edellä, tulee paljastamaan voittajan. Eilen murehdittiin.

Vierailija
8847/13033 |
16.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etteks te ookkaan ostaneet viisukatsomoihinne liekinheitintä. Kyllä meillä vaan on. Koko biisin ajan liekitetään. Ette sit taida oikeita Lindapete-faneja ollakaan.

Me raahattiin olkkariin rippituoli. Pistäkää paremmaksi!

Vierailija
8848/13033 |
16.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai kuka? 

Joku kurja eteläeurooppalainen, joilla kello aika meitä edellä, tulee paljastamaan voittajan. Eilen murehdittiin.

Mutta eihän se niin toimi?

Vierailija
8849/13033 |
16.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi kun eivät ymmärrä että nää on kaikille tarkoitettu musiikkijuhla.Kylläminua ärsyttää liiallinen seksuaalisuuden tunkeminen myös naisen ja miehen välillä.

Vierailija
8850/13033 |
16.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulta ääniä saavat Malta, Australia ja Tanska. 

Vierailija
8851/13033 |
16.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä dippi juustosnacksien kanssa?

Vierailija
8852/13033 |
16.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt kysymys euroviisunörteille.......... tiedättekö minkä nimiset kaksi tanssijaa tanssivat Windows95Man:in taustalla viisulavalla? En löydä mistään näitä tanssijoiden tietoja?

Nyt pistit pahan :D

Yleensä todelliset viisufanit tietävät kaiken. Toivottavasti joku tietäisi tämänkin :)

Ei täällä ole todellisia viisufaneja. Pelkkiä Liekinheitintä fanittavia Arttu Wiskarifaneja. 

Mun mielestä täällä on vaan yks tanskaa dissaava hllu.

En ole ainoa! Joku/jotku täällä mun lisäksi dissaa Tanskan tanssijaa. Ehkä kiusatakseen minua? Minä pidän Tanskan biisistä kovasti. Se tanssi vaan ällöttää. T. Tanska-hullu

Tämä on tullut selväksi, kun olet kirjoittanut sen sata kertaa.

Miten ajattelit, että me voitais sua auttaa?

Kiitos viestistä! Toivoisin, että joku voisi reflektoida asiaa kanssani. Tai edes todeta, että joo, mauton on tanssi. Pääsisin adian yli.

Treffataanko Lapuan grillikioskilla tunnin päästä niin minä vähän reflektoin sinua??? Sinä juntti et erota aidania aidanseipäästä. 

PS. myös levähdyspaikka käy

T: Mauri

Ei hemmetti, oonkohan mä ollut täällä liian kauan, nauratta ihan hysteerisesti.

Ei hyvä.

Jaahas. Winner tuli viimein kaapista. 

Ei mä oon Looser.

Huh. Hyvä että Winner on turvassa kaapissa.

Vierailija
8853/13033 |
16.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko totta, että Suomi vedonlyöntitilastojen ykkönen?! Mutta hienoa, jos näin. 👏

Vierailija
8854/13033 |
16.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aijotteko äänestää ja mitä maata? 

Suomea. 10 ääntä lähtee!

Vierailija
8855/13033 |
16.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin vahingossa pahoja sipsejä illaksi. Pitäiskö hakea uudet, paremmat?

Vierailija
8856/13033 |
16.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketju olikin yllättävän asiallinen pitkään .

Pitkä asiallisuus ei kiinnosta pätkääkään!

T. Masa

Vierailija
8857/13033 |
16.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse söin jo illan herkut. Asun jenkeissä, joten tiedän jo voittajan!

Vierailija
8858/13033 |
16.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ostin vahingossa pahoja sipsejä illaksi. Pitäiskö hakea uudet, paremmat?

Huonojen sipsien aiheuttama varjo tahraisi viisumuistosi, joten hae. 

Vierailija
8859/13033 |
16.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä! Hähähähhhäääää

Vierailija
8860/13033 |
16.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sä dikkaat jotain niin eikö kannattaisi äänestää vaan samaa.Mä dikkaan Tanskasta eniten. Jos äänestän niin vaan sitä. Tanska on pudonnut just homofibojen takia. Mua ne ei haittaa. Hyvän maun rajoissa kuitenkin on.Ja musiikillisesti paras.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi yhdeksän