Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Euroviisut 2026 OFFICIAL

Vierailija
30.01.2026 |

Olisko jo aika perustaa 2026 Euroviisuille oma ketju?

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Euroviisut - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (8130)

Vierailija
8081/8130 |
15.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kello on sen verran, että Liekinheitinfanit ovat tekemässä airfryerilla iltapalaa, joten voitaisiin pikku hiljaa alkaa keskustelemaan todennäköisyyksistä. 

Vierailija
8082/8130 |
15.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten Rebel Rhyder päätyi juontamaan viisuja?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
8083/8130 |
15.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Australia on kyllä erikoinen, viimeisen päälle sliipattu täydellinen nainen täydellisellä hymyllä laulaa täydellisesti - ja silti mitään tunnetta ei välity. Biisi tuntuu vanhanaikaiselta ja kliseiseltä ja silti sitä ylistetään. No, monilla on tuollainen musiikkimaku. Itse en kuuntelisi vapaa-ajallani muuten vaan, että hei laitanpa tällaista musiikkia soimaan... Sopii toki voittajaksi, ei varmaan sitten loukkaa ketään. (Paitsi Israel saa aiheen itkeä taas kuinka heidän naisensa eivät sitten voittoa saaneet)

Delta on ollut aikoinaan tosi suosittu ja kuuluisa, ainakin Briteissä ja Australiassa. Itse olen aina pitänyt hänen biisejä tosi tylsinä enkä muista yhtäkään, vaikka olen asunut Australiassa tuohon aikaan, kun oli huipulla. Vilpittömästi herttaisen oloinen ihminen ja upea ääni, mutta ei vaan tosiaan välity se tunnelma. Hänellä kuitenkin on paljon vaikeuksia ollut elämässään (syöpä jne), niin uskon, että tunnetta hänessä löytyy, mutta ne biisit vaan jättävät kylmiksi. Tai ehkä tuo musagenre ei vaan ole mun juttu.

Vierailija
8084/8130 |
15.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Esiintymisjärjestyksestä on nyt syttynyt viisuraivo ja järjestäjiä syytetään Suomen suosimisesta. No niin!

Joka vuosi on joku raivo. Loreenille järkättiin viisuvoitto. KAJ sai huippupaikan viimeksi, koska Ruotsi osaa ja on iso tekijä. jne jne 

Vierailija
8085/8130 |
15.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On muuten aika pyytää anteeksi saksalaisilta heidän huumorilleen kuittailua. Selvästikin itävaltalaiset ovat maailman huumorittomin kansa. Aivan hirveää juontoa.

Eikö niilläö ole jossain teksti näkyvissä? En ole koskaan saanut tietooni, miten noin pitkät repliikit toimii. Aika huono äänen käyttö molemmilla kuuluttajilla. Victoria on muissa ohjelmissa luonnollinen.

Vierailija
8086/8130 |
15.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä huomenna viisueväänä? Minä ostan varmaankin vain sipsejä ja dippiä. 

Sipsit tuhosin jo tänään. Kai haen jäätelöä ainakin, kun tänään unohdin ostaa. 

Vierailija
8087/8130 |
15.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kello on sen verran, että Liekinheitinfanit ovat tekemässä airfryerilla iltapalaa, joten voitaisiin pikku hiljaa alkaa keskustelemaan todennäköisyyksistä. 

Keskustellaan vaan. Mä odottelen sillä aikaa, että vedonlyönti vihdoinkin alkaisi kunnolla. 

Vierailija
8088/8130 |
15.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Peten kannattaisi äkkiä ottaa laulutunteja tai hankkia rintakarvoja, mikäli kuvittelee Maltan, Tanskan ja Norjan pojille pärjätä. 

Pete on niin paljon normaalimman ja onnellisemman oloinen ettei todellakaan kannata. Etenkin Tanskan hőrőn elämä pyörii seksin ja huumeiden ympärillä. Choose life! 

Varmaan näin. Peten kannattaisi silti ottaa laulutunteja ja rintakarvoja jos meinaa viisuissa pärjätä. Maltan, Tanskan ja Norjan adonikset keräävät muuten finaalissa kaikki pisteet. 

Maltasta en muista mitään. Tämä kertoo paljon koska olen homo joka huomaa jokaisen huomaamisen arvoisen miehen. Tanska on täysi turn-off. Itse kirjoitin että on kuin Sonny Montelli kauhuelokuvasta. Norja ihan perseestä. Kamalat viikset ja muniensa hinkaaminen aivan väärässä ympäristössä.

Rietas gay

Vierailija
8089/8130 |
15.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä huomenna viisueväänä? Minä ostan varmaankin vain sipsejä ja dippiä. 

Sipsit tuhosin jo tänään. Kai haen jäätelöä ainakin, kun tänään unohdin ostaa. 

Nyt on pakko nousta syömään. Pitäisikö ostaa huomiseksi juustonaksuja ja dippiä niille. Mutta mikä dippi sopii juustonaksujen kanssa 🤔

Vierailija
8090/8130 |
15.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Norjalta melkoinen korvamato ja bängeri finaaliin. 

Vierailija
8091/8130 |
15.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla eväinä lava keppanaa ja aski valkoista Marlboroa. Ehkä pakastepizzaa lähetyksen jälkeen niin ei ole pääkky sunnuntaiaamuna niin kipeä. 

Vierailija
8092/8130 |
15.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Keskustellaan vaan. Mä odottelen sillä aikaa, että vedonlyönti vihdoinkin alkaisi kunnolla. 

Bulgarian puolesta vedonlyönti on jo loppunut, mutta Suomi, Australia ja Romania jatkavat pontevasti. Suomen tavoite näyttää olevan 50%.

Vierailija
8093/8130 |
15.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muista vaan tsekata airfryer välillä ettei ranskalaiset pala. 

Vierailija
8094/8130 |
15.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Norjalta melkoinen korvamato ja bängeri finaaliin. 

Luulen, että tää on mulle ainut joka tästä viisuvuodebsta jää kuunneltavaksi.

Vierailija
8095/8130 |
15.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todennäköisesti kilpailu tullaan käymään suomen, israelin, australian ja ranskan välillä. Minä olen suomen kannalla.

Perustelen israelia sillä, että maan kansalaisia ja kannattajia asuu ympäri maailmaa. Suomi ei ole niin tunnettu maailmalla.

Ja kaakkoisen euroopan maat äänestävät aina naapurimaita ja kypros saa siksi paljon ääniä.

Mikä on oikeutettua on mahdallista.

Vierailija
8096/8130 |
15.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla eväinä lava keppanaa ja aski valkoista Marlboroa. Ehkä pakastepizzaa lähetyksen jälkeen niin ei ole pääkky sunnuntaiaamuna niin kipeä. 

Toivottavasti et ole nainen

Vierailija
8097/8130 |
15.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muista vaan tsekata airfryer välillä ettei ranskalaiset pala. 

Mainosta laulajalle.

Vierailija
8098/8130 |
15.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äänestäjien on aika mennä nukkumaan, että huomenna jaksatte. Meillä ei vielä ole niin myöhäistä. 

Vierailija
8099/8130 |
15.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yle: Sosiaalisessa mediassa leviää postauksia, jotka kehottavat äänestämään Euroviisuissa Suomea, jotta Israel ei voisi voittaa.

Tietyn maan käänteispsykologiaa. Halutaan saada kaikki uskomaan, että Suomi tekisi tuollaista ja samalla mainitaan se kyseinen maa, joka siis nyt tällä tavoin mainostaa itseään.

Espanjalainen viisutoimittaja todistelee Ylelle,  että kyllä suomalaisetkin ovat aktivoituneet.

Vierailija
8100/8130 |
15.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Australia on kyllä erikoinen, viimeisen päälle sliipattu täydellinen nainen täydellisellä hymyllä laulaa täydellisesti - ja silti mitään tunnetta ei välity. Biisi tuntuu vanhanaikaiselta ja kliseiseltä ja silti sitä ylistetään. No, monilla on tuollainen musiikkimaku. Itse en kuuntelisi vapaa-ajallani muuten vaan, että hei laitanpa tällaista musiikkia soimaan... Sopii toki voittajaksi, ei varmaan sitten loukkaa ketään. (Paitsi Israel saa aiheen itkeä taas kuinka heidän naisensa eivät sitten voittoa saaneet)

Delta on ollut aikoinaan tosi suosittu ja kuuluisa, ainakin Briteissä ja Australiassa. Itse olen aina pitänyt hänen biisejä tosi tylsinä enkä muista yhtäkään, vaikka olen asunut Australiassa tuohon aikaan, kun oli huipulla. Vilpittömästi herttaisen oloinen ihminen ja upea ääni, mutta ei vaan tosiaan välity se tunnelma. Hänellä kuitenkin on paljon vaikeuksia ollut elämässään (syöpä jne), niin uskon, että tunnetta hänessä löytyy, mutta ne biisit vaan jättävät kylmiksi. Tai ehkä tuo musagenre ei vaan ole mun juttu.

Joo kyllä mä muistan kuulleenni Deltan nimen jo paljon aiemmin mutta en tosiaan minäkään muista yhtäkään hänen biiseistään.