Euroviisut 2026 OFFICIAL
Olisko jo aika perustaa 2026 Euroviisuille oma ketju?
Katso lähetysajat : Euroviisut - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (8130)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Peten kannattaisi äkkiä ottaa laulutunteja tai hankkia rintakarvoja, mikäli kuvittelee Maltan, Tanskan ja Norjan pojille pärjätä.
Pete on niin paljon normaalimman ja onnellisemman oloinen ettei todellakaan kannata. Etenkin Tanskan hőrőn elämä pyörii seksin ja huumeiden ympärillä. Choose life!
Varmaan näin. Peten kannattaisi silti ottaa laulutunteja ja rintakarvoja jos meinaa viisuissa pärjätä. Maltan, Tanskan ja Norjan adonikset keräävät muuten finaalissa kaikki pisteet.
Maltasta en muista mitään. Tämä kertoo paljon koska olen homo joka huomaa jokaisen huomaamisen arvoisen miehen. Tanska on täysi turn-off. Itse kirjoitin että on kuin Sonny Montelli kauhuelokuvasta. Norja ihan perseestä. Kamalat viikset ja muniensa hinkaaminen aivan väärässä ympäristössä.
Rietas gay
Virkistetään sitten sitä muistia....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kello on sen verran, että Liekinheitinfanit ovat tekemässä airfryerilla iltapalaa, joten voitaisiin pikku hiljaa alkaa keskustelemaan todennäköisyyksistä.
Todennäköisesti kilpailu tullaan käymään suomen, israelin, australian ja ranskan välillä. Minä olen suomen kannalla.
Perustelen israelia sillä, että maan kansalaisia ja kannattajia asuu ympäri maailmaa. Suomi ei ole niin tunnettu maailmalla.
Ja kaakkoisen euroopan maat äänestävät aina naapurimaita ja kypros saa siksi paljon ääniä.
Mikä on oikeutettua on mahdallista.
Israel on hyvä vaihtoehto, koska heillä on tänä vuonna laadukas kappale ja esitys. Ei mikään friikkishow.
Mä pidän Suomen lisäksi Tanskasta ja Bulgariasta.
Vierailija kirjoitti:
Mulla eväinä lava keppanaa ja aski valkoista Marlboroa. Ehkä pakastepizzaa lähetyksen jälkeen niin ei ole pääkky sunnuntaiaamuna niin kipeä.
Kuulostaa hyvältä. Mitä miehesi nauttii viisuiltana?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Peten kannattaisi äkkiä ottaa laulutunteja tai hankkia rintakarvoja, mikäli kuvittelee Maltan, Tanskan ja Norjan pojille pärjätä.
Pete on niin paljon normaalimman ja onnellisemman oloinen ettei todellakaan kannata. Etenkin Tanskan hőrőn elämä pyörii seksin ja huumeiden ympärillä. Choose life!
Varmaan näin. Peten kannattaisi silti ottaa laulutunteja ja rintakarvoja jos meinaa viisuissa pärjätä. Maltan, Tanskan ja Norjan adonikset keräävät muuten finaalissa kaikki pisteet.
Saat tällä kertaa palkinnon illan hölmöimmästä kommentista, olepa hyvä.
Petessä ja Maltan miehessä jotain samaa näköä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tanssia tanssitaan Liekinheittimen tahdissa?
Samba, rumba vai mikä on oikea tahtilaji.
Älköön kukaan ehdottako humppaa.
Humppaa.
Mä hautaan asti humppaan 🎶🎵🎼
Voiko ihminen kuolla humppaan.
Eläkeläiset (se bändi) voisi tehdä comebackin. Olikos se joskus viisuehdokkaana 🤔🤔🤔
Ei ole tarvetta comebackille kun ei ole lopettanutkaan. Harmittaa vieläkin, kun eivät päässeet viisuihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kello on sen verran, että Liekinheitinfanit ovat tekemässä airfryerilla iltapalaa, joten voitaisiin pikku hiljaa alkaa keskustelemaan todennäköisyyksistä.
Todennäköisesti kilpailu tullaan käymään suomen, israelin, australian ja ranskan välillä. Minä olen suomen kannalla.
Perustelen israelia sillä, että maan kansalaisia ja kannattajia asuu ympäri maailmaa. Suomi ei ole niin tunnettu maailmalla.
Ja kaakkoisen euroopan maat äänestävät aina naapurimaita ja kypros saa siksi paljon ääniä.
Mikä on oikeutettua on mahdallista.
Israel on hyvä vaihtoehto, koska heillä on tänä vuonna laadukas kappale ja esitys. Ei mikään friikkishow.
ON SE FRIIKKISHOW joka tapauksessa Israelilta edes kehdata osallistua viisuihin kiillottaakseen kilpeään keskellä kansanmurhaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla eväinä lava keppanaa ja aski valkoista Marlboroa. Ehkä pakastepizzaa lähetyksen jälkeen niin ei ole pääkky sunnuntaiaamuna niin kipeä.
Kuulostaa hyvältä. Mitä miehesi nauttii viisuiltana?
Sillä mitään miestä ole
Mun ääni menee huomenna Jean-pierre Kuselalle
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomi 44 % voiton mahdollisuus seuraavalla 15. Eiköhän pistetä jo voitonmalja juomat kylmenemään. Huomenna Suomi juhlii toista euroviisu voittoaan
Siellä on huomattavan paljon parempia kappaleita. Suomi tulee olemaan sijalla 7. tai 8. Nyt on kerrankin useampi oikeasti hyvä kappale ja Suomi ei ole yksi niistä.
Eri mieltä. Minusta tämän vuoden taso on tosi huono, joten Suomella voi olla hyvät saumat kärkipäähän.
Puola, Ranska, Australia, Norja, Liettua, Ruotsi, Romania, ja Serbia nyt ainakin parempia. Taso tänä vuonna on parempi kuin aiemmin, koska nyt on enemmän "oikeita" kappaleita eikä niin paljon perinteisiä viisubiisejä, mistä tunnistaa heti, että kyseessä on viisuihik tehty kappale. Suomen biisi kuuluu niihin, mistä kuulee heti, että kyseessä on euroviisukappale kaikkine kliseineen.
Ja silloin kun Suomi laittaa jotain muuta kuin perus Euroviisuja, niin haikaillaan sitä, miksi ei koskaan tehdä sellaista mitä kisoissa on.
Hyvä että on hyvät oddsit nyt, mutta se ei takaa vielä voittoa. Toki toivon että pärjäävät hyvin ja kovasti huomenna kannustan. Tykkään biisistä koko ajan enemmän ja enemmän.
Ei mulla kuitenkaan elämä sekaisin mene vaikka eivät kärjessä olisikaan. Ei tämä niin vakavaa ole. Heidän puolestaan harmittaisi kyllä.
Mä tosin kannustan Suomea silloinkin kun biisi ei ole minun makuuni. En jaksa negailla kun musiikki on vain niin hieno asia viisuhuuma mukavaa.
Vierailija kirjoitti:
Mä poltin pizzani tänään uuniin ja totesin että lähdenpä haukkaamaan happea. Nyt matkalla kotiin kera viinin ja pasta-ainesten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi vain kuvitella, kuinka paljon palstan tursaat kadehtivat Lindaa! ovat 20 vuotta nuorempia, mutta näyttävät 20 vuotta vanhemmilta! buahaaaaaaaaaahahahhahaaaaa!
Kateuskortti isketty pöytään 😂🤣
Tai sitten vaan suoraan sanottu niin kuin asia on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä poltin pizzani tänään uuniin ja totesin että lähdenpä haukkaamaan happea. Nyt matkalla kotiin kera viinin ja pasta-ainesten.
Mä tein makkarakeittoa.
Vierailija kirjoitti:
Jean-Pierre Kusela olisi ollut aikoinaan kova. Kansainvälinen meininki, Senioritat ja kaikki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Norjalta melkoinen korvamato ja bängeri finaaliin.
Luulen, että tää on mulle ainut joka tästä viisuvuodebsta jää kuunneltavaksi.
Norjan biisi on kyllä loistava esimerkki nerokkaasta ja yksinkertaisesta sävellyksestä. Samanlaisen bängerin teki Venäjä vuonna 2007.
Vierailija kirjoitti:
Olisi varmasti toiminut Euroviisuissa erinomaisesti, se nauru oli niin tarttuvaa ja laulaahan esittäjä myös osasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saat tällä kertaa palkinnon illan hölmöimmästä kommentista, olepa hyvä.
Kiitos paljon. Toivottavasti onni suosii minua myös huomenna.
Hyvää jatkoa jos oma ei riitä.
Vierailija kirjoitti:
Uskotko jos sanon, että kyllä sinäkin siitä Mallusta vielä eroon pääset. Uskotko, että kun alat savuttomaksi, olosi paranee huikeeeeella tavalla. :)
Siinähän on ajastin, ei voi palaa