Euroviisut 2026 OFFICIAL
Olisko jo aika perustaa 2026 Euroviisuille oma ketju?
Katso lähetysajat : Euroviisut - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (8130)
Vierailija kirjoitti:
On muuten aika pyytää anteeksi saksalaisilta heidän huumorilleen kuittailua. Selvästikin itävaltalaiset ovat maailman huumorittomin kansa. Aivan hirveää juontoa.
Saksalaiset ovat omituista porukkaa.
Vierailija kirjoitti:
Petessä ja Maltan miehessä jotain samaa näköä
Tulit sitten vitsillä sisään ketjuun?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kello on sen verran, että Liekinheitinfanit ovat tekemässä airfryerilla iltapalaa, joten voitaisiin pikku hiljaa alkaa keskustelemaan todennäköisyyksistä.
Todennäköisesti kilpailu tullaan käymään suomen, israelin, australian ja ranskan välillä. Minä olen suomen kannalla.
Perustelen israelia sillä, että maan kansalaisia ja kannattajia asuu ympäri maailmaa. Suomi ei ole niin tunnettu maailmalla.
Ja kaakkoisen euroopan maat äänestävät aina naapurimaita ja kypros saa siksi paljon ääniä.
Mikä on oikeutettua on mahdallista.
Israel on hyvä vaihtoehto, koska heillä on tänä vuonna laadukas kappale ja esitys. Ei mikään friikkishow.
ON SE FRIIKKISHOW joka tapauksessa Israelilta edes kehdata osallistua viisuihin kiillottaakseen kilpeään keskellä kansanmurhaa.
Ja se laulaja se vasta komea onkin! Noam!
Vähän päälle vuorokauden päästä ei enää tarvitse inttää voittaako se suomi vai ei.
Muistutan vaan kaikkia Liekinheitinfaneja, että ei se Linda mikään André Rieu ole vaikka kyykyssä käykin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Norjalta melkoinen korvamato ja bängeri finaaliin.
Luulen, että tää on mulle ainut joka tästä viisuvuodebsta jää kuunneltavaksi.
Norjan biisi on kyllä loistava esimerkki nerokkaasta ja yksinkertaisesta sävellyksestä. Samanlaisen bängerin teki Venäjä vuonna 2007.
Mä olin lukiossa vaihto-oppilaana kaupungissa josta oli noin 15 minuutin junamatka Wieniin eli käytännössä vietin aikaa paljonkin Wienissä.
avokado oli pilalla ja leipä kärähti. Semmoiset eväät. Huomenna jatkuu. Moro.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sunnuntaina Suomessa on taas kerran maansuru. Tämä on niin nähty. :)
Aamun ensimmäinen viesti tässä ketjussa klo 07.02 on: "Miksi Suomi ei vaan voinut valita Chachia Euroviisuihin?"
Kyllä joku Irene ehtii kertoa jo 07:01 että Komiat olisi pitänyt lähettää viisuihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moikka. Voiko tähän ketjuun tulla mukaan huomenna seuraamaan?
Kannattaa tulla vasta sunnuntaina lukemaan Liekinheitinfanien parhaimmat selitykset.
Eikä kun sinä et uskalla edes tulla sunnuntaina, kun saat hävetä Suomen räjäyttäessä potin. 🔥
Treffit sunnuntaiaamuna vauvapalstalla klo 07.00? Tunnistat minut nimimerkistä: "mitä minä sanoin".
No miten on? Onko treffit sunnuntaina?
Onko tuolla mitään väliä kun on lavallinen keppanaa ja aski valkoista Marlboroa?