Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suurin miesten ongelma pariutumisessa

Vierailija
28.01.2026 |

on katkeruus naisia kohtaan. Toki voi olla muitakin syitä, mutta niin monet miehet on luita ja ytimiä myöden täynnä negatiivista energiaa, että ei mikään ihme että naiset pysyy kaukana.

Vaikka olisit kuinka hieno ihminen hienoine saavutuksineen ~ jos olet kykenemätön näkemään naisen ihmisenä eikä minään hyödykkeenä ~ voit vaan katsoa peiliin ja ulista. 

Yksikään nainen ei ole sinulle mitään velkaa.

Kommentit (328)

Vierailija
241/328 |
29.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suurin naisten ongelma pariutumisessa
on katkeruus miehiä kohtaan. Toki voi olla muitakin syitä, mutta niin monet naiset on luita ja ytimiä myöden täynnä negatiivista energiaa, että ei mikään ihme että fiksut miehet pysyy kaukana.

Vaikka olisit kuinka hieno ihminen hienoine saavutuksineen ~ jos olet kykenemätön näkemään miehen ihmisenä eikä minään hyödykkeenä ~ voit vaan katsoa peiliin ja ulista.

Yksikään mies ei ole sinulle mitään velkaa.

Olitpa nyt tosi omaperäinen. Onko sinulla omia mielipiteitä lainkaan?

Vierailija
242/328 |
29.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mistä te ikijankkaajat oikein vänkäätte ja miksi? Toisella puolella miehet, jotka vihaavat naisia ja toisella naiset, jotka vihaavat miehiä. Kumpikaan ei loogisesti edes voi haluta pariutua tai olla missään tekemisissä sen vihaamansa sukupuolen kanssa. Ja silti väittelette täällä päivästä ja vuodesta toiseen siitä, millaisia toisten pitäisi mielestänne olla, ja kummassa on enemmän vikaa.

Samalla normaalit miehet ja naiset rakastavat toisiaan täysin välinpitämättöminä ja yleensä tietämättöminä teidän fantasiateorioistanne ja riidoistanne.

Voihan sen elämän noinkin viettää, mutta miksi ihmeessä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/328 |
29.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Normaalit, kivat miehet löytävät yhä ihan hyvin naisia. Inselit eivät. Se mitä en ymmärrä on se, että  nää inselit selvästi vihaavat naisia. Miksi he sitten edes haluavat naisen itselleen? Näyttääkseen muille miehille ja maailmalle?

Tiesitkö että inselittely vastaa täysin hüórìttelua?

Eli miksi hüòrá inselittelet miehiä?

Haluatko takaisin 70-luvulle eli avioliitossa raiskaamisoikeus ja muut takaisin vai?

inseli bongattu!

Vierailija
244/328 |
29.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän miesten katkeroitumisen naisten suhteen, koska se oli kovin lähellä itselläkin.

Tapasin vaimoni 23-vuotiaana. Sitä ennen olin käynyt kahdesti treffeillä, jotka molemmat jäivät siihen yhteen kertaan molemmilla kerroilla edeltävänä vuonna, siis 22-vuotiaana.

Koskaan en ollut ollut parisuhteessa. Jatkuvasta yrityksestä huolimatta.

Jos vuosia yrittää herrasmiesmäisesti tutustua naisiin, saaden lähinnä kylmää kohtelua ja välinpitämättömyyttä osakseen, samalla kun kaikenlaiset porsastelijat ja narsistisia piirteitä omaavat tutut harrastavat irto- ja parisuhteita, niin onko ihme jos ahdistuu, kyynistyy ja lopulta katkeroituu?

Siinä helposti syntyy mielikuva ettei naisia oikeasti pätkääkään kiinnosta miten mies käyttäytyy, kunhan on komea ja sosiaalinen. Joista kumpaankin ominaisuuteen on hyvin vaikeaa parikymppisenä vaikuttaa itse

Tapasit 23-vuotiaana??? Ja hän oli vasta kolmas treffikumppani? Sä olet ehkä onnekkain ihminen maaimassa.

Tajuatko että on miehiä, jotka ei ole 40-kymppisinäkään pussanneet ketään? Et sä todellakaan voi ymmärtää heitä.

Vierailija
245/328 |
29.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen huomannut saman, että miehet pitävät naista objektina. He kuvittelevat, että meidän elämäntehtävä on näyttää hyvältä, olla heidän tarpeita varten seksuaalisesti. Mahdollistaa juominen, vastuuttomuus lasten ja kodinhoidosta. 

En halua suhdetta enää koskaan, jos ei tervettä miestä löydy. 

Miksi kukaan terve mies ottaisi katkeran ja mielenterveysongelmaisen naisen?

Jaaa. Onhan tässä ketjussakin muutama mies ollut, jotka ovat sekaisin olleita naisia ottaneet. Väität siis että nämä miehet eivät ole terveitä?  Toki niitä normaaleja naisiakin olisi, mutta ehkä ne ei ole tarpeeksi jänniä.

Vierailija
246/328 |
29.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"On se silti ikävää ettei koskaan nuorempana edes päässyt tapailemaan ketään "

En minäkään mutta olen tajunnut myöhemmin että se oli 95% kiinni vain minusta. En ollut mukana siellä missä tapahtui vaan istuin ihan liikaa kotona, olin ujo ja estynyt enkä tajunnut miten aloitteita olisi pitänyt tehdä, hukkasin kuukausia tai vuosia haikailemalla joidenkin naisten perään vaikka en oikeasti koskaan tehnyt asialle mitään enkä edes tajunnut selviä vihjeitä että joku olisi ollut minusta kiinnostunut koska en uskonut että kukaan voisi olla.

Vasta kun sitten lopulta ihmeen kautta tapasin nykyisen puolisoni niin tajusin että olen itse asiassa ihan ok mies, minusta voi olla joku kiinnostunut ja että ne parisuhteet syntyvät vain olemalla itse aktiivinen ja avoimen aloitteellinen.

No jos näin olisikin, niin sehän olisi helppo ymmärtää.

Itse kyllä kuljin kylillä vähintään joka toinen viikonloppu viimeistään sen jälkeen kun 18 täytin. Asuin 3 vuotta opiskelija-asuntolassa, jossa asuttiin 8 hengen soluasunnoissa.

Sitten armeijan jälkeen meni 4 vuotta AMK opiskeluissa, jossa melkeinpä viikoittain tuli käytyä jonkinlaisissa iltamissa.

Naisia ei vain koskaan tuntunut kiinnostavan.

Unohdit kertoa, miten paljon aloitteita teit naisille.

Vierailija
247/328 |
29.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset tykkää yli kaiken selittää tällaisia valheita kun oikeasti se suurin miesten ongelma on vain naisten pinnallinen nirsous.

Naiset vaatii, että miehen pitäisi olla geenikomea statusrahamies.

Ensimmäisenä naiset tarkistaa miehen kasvot, pituuden ja sen jälkeen kysyvät heti koulutuksen ja työpaikan että tienaako mies tarpeeksi ja voiko miehen ammatilla kehuskella kavereille.

Se on ihan oma valinta, miehet, jos tykkäätte tuollaisista naisista. Suurin osa naisita ei ole tuollaisia. Jos ne naiset ei kiinnosta tai kìihota, niin se on sitten voi voi. 

Suurin osa naisista on tuollaisia. Ongelmaksi tulee naisten kilometrimittari, kun itse rupsahdetaan ei enää saadakaan miljonäärejä. Sitten joudutaan tyytymään tavalliseen mieheen. Viisikymppisenä ei kelvata edes niille :). Tämä j

Sun logiikan mukaan siis suurin osa yli 50-vuotiasta naisista ei kelpaa kellekään ja on sinkkuja. Missä maailmassa sä elät? Tilastojen mukaan 70% aikuisista naisista ja miehistä on suhteissa.

Vierailija
248/328 |
29.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen huomannut saman, että miehet pitävät naista objektina. He kuvittelevat, että meidän elämäntehtävä on näyttää hyvältä, olla heidän tarpeita varten seksuaalisesti. Mahdollistaa juominen, vastuuttomuus lasten ja kodinhoidosta. 

En halua suhdetta enää koskaan, jos ei tervettä miestä löydy. 

Miksi kukaan terve mies ottaisi katkeran ja mielenterveysongelmaisen naisen?

Jaaa. Onhan tässä ketjussakin muutama mies ollut, jotka ovat sekaisin olleita naisia ottaneet. Väität siis että nämä miehet eivät ole terveitä?  Toki niitä normaaleja naisiakin olisi, mutta ehkä ne ei ole tarpeeksi jänniä.

Esivaihdevuodet ja menopaussi muuttavat naisia. 

Vierailija
249/328 |
29.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä. En ole ollut katkera outoja ihmisiä kohtaan. Sitten pariuduin yhden aiemmin oudon kanssa.

Miksi olisin katkera ihmiselle, joka ei ole tuntenut minua tai ollut minun kanssa missään tekemisissä?

Vierailija
250/328 |
29.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti: Ja mitä.miehet on velkaa naisille?

Ei yhtään mitään, elleivät ole esim. lainanneet rahaa naisilta, silloin ovat velkaa sen lainan.

Naisetko eivät ole velkaa lainattuaan rahaa mieheltä?

Vierailija
251/328 |
29.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ei siitä fyysistä hyötyä olisi ei kukaan mies jaksaisi naisen seuraa.Ihmisenä kiinnostaa muut miehet eikä naiset.

Näiden nimiin vaihdatte oman sukunimenne :) ai kun kauniisti miehet teistä puhuu! Kasvatattekin näitä kaksinaamaisia paskoja. 

Ja kuitenkin, aloituksessa ja ketjussa on taas kerran naaraat haukkumassa miehiä.

Kylläpä te spermaviemärit jaksatte.

No, siitä puhe mistä puute.

Vierailija
252/328 |
29.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis mistä te ikijankkaajat oikein vänkäätte ja miksi? Toisella puolella miehet, jotka vihaavat naisia ja toisella naiset, jotka vihaavat miehiä. Kumpikaan ei loogisesti edes voi haluta pariutua tai olla missään tekemisissä sen vihaamansa sukupuolen kanssa. Ja silti väittelette täällä päivästä ja vuodesta toiseen siitä, millaisia toisten pitäisi mielestänne olla, ja kummassa on enemmän vikaa.

Samalla normaalit miehet ja naiset rakastavat toisiaan täysin välinpitämättöminä ja yleensä tietämättöminä teidän fantasiateorioistanne ja riidoistanne.

Normaali nainen vihaa kaikkia miehiä.

Normaali mies ei piittaa naisista vaan keskittyy omaan hyvinvointiinsa.

Siinä se pieni ero

Vierailija
253/328 |
29.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Normaalit, kivat miehet löytävät yhä ihan hyvin naisia. Inselit eivät. Se mitä en ymmärrä on se, että  nää inselit selvästi vihaavat naisia. Miksi he sitten edes haluavat naisen itselleen? Näyttääkseen muille miehille ja maailmalle?

Tiesitkö että inselittely vastaa täysin hüórìttelua?

Eli miksi hüòrá inselittelet miehiä?

Haluatko takaisin 70-luvulle eli avioliitossa raiskaamisoikeus ja muut takaisin vai?

inseli bongattu!

Miehiä vihaava prostituutti bongattu!

Vierailija
254/328 |
29.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä tää naisversio, että mies ensin on tyhjästä katkeroitunut naisille, ja tämä sitten estää pariutumisen.

Kun oikeasti se katkeroittaja on palaute pariutumisyrityksiin!

Hitto miten sutkia...

Vierailija
255/328 |
29.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiset naiset eivät puhu enää rakkaudesta tai tunnu etsivän sitä. Etsivät miestä joka näyttää hyvältä ja kaikkea sellaista. Mutta kukaan ei puhu aidosta rakkaudesta. Ulkomailla on naisia jotka haluavat hyväsydämisen miehen joka rakastaa aidosti ja he ovat valmiita tinkimään ulkonäöstä niin että taviksen näköinenkin voi kelvata jos on hyvä mies, vaikka nainen olisi itse kaunis.

Vierailija
256/328 |
29.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Normaali nainen vihaa kaikkia miehiä.

Normaali mies ei piittaa naisista vaan keskittyy omaan hyvinvointiinsa.

Siinä se pieni ero

Eikä vihaa :D

Vauvapalstan fémakot ovat ihan oma lukunsa, he kyllä vihaavat. Käy joskus ulkona.

Vierailija
257/328 |
29.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Jännä tää naisversio, että mies ensin on tyhjästä katkeroitunut naisille, ja tämä sitten estää pariutumisen."

No jos tässäkin ketjussa joku on katkeroitunut siitä että on löytänyt vaimon vasta 23-vuotiaana ja sitä ennen päässyt vain pareille treffeille niin ehkä voisi puhua melkoisesta incel-lumihiutaleesta.

Ymmärrän jos joku oikeasti aktiivisen etsinnän ja kaikenlaisen itsetutkiskelunkin jälkeen toteaa olevansa yksin vielä 40-vuotiaana. Silloin voi ihan hyvällä omallatunnolla jo vähän katkeroitua. Mutta ei parikymppisenä.

Vierailija
258/328 |
29.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalaiset naiset eivät puhu enää rakkaudesta tai tunnu etsivän sitä. Etsivät miestä joka näyttää hyvältä ja kaikkea sellaista. Mutta kukaan ei puhu aidosta rakkaudesta. Ulkomailla on naisia jotka haluavat hyväsydämisen miehen joka rakastaa aidosti ja he ovat valmiita tinkimään ulkonäöstä niin että taviksen näköinenkin voi kelvata jos on hyvä mies, vaikka nainen olisi itse kaunis.

Ulkomaalaiset naiset vaivautuvat vähän vielä feikkaamaan. Todellisuudessa ne haluavat vain samaa mitä kaikki muutkin naiset: miehen omaisuuden.

Jos sen saa ilman miestä, aina parempi.

Vierailija
259/328 |
29.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on kyllä niin totta. Tämäkin palsta on niin täynnä naisvihaa että menee usko miehiä kohtaan. 

Vierailija
260/328 |
29.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokemuksesta välttelen suomalaisia naisia, jotka on kasvatettu hyväkaikäyttämään ja helveksumaan miehiä. Omille pojille opetan lapsesta saakka, että pysyvät erossa suomalaisista naisista, ja valitsevat ulkomaalaisen kumppanin.

Hyväksikäyttämään? Olet tavannut vääriä naisia. 

Olen tietoisesti opiskellut saadakseni hyvän ammattin, sijoittanut rahojani olevani tasapuolinen kumppani miehelle mutta itse olen miesten suhteen paskamagneetti jotka ovat aina vähätelleet työosaamistani jotta tekisin jotain hömpäätyötä ja olisin taloudellisesti riippuvainen miehestä, vaikka haluan olla taloudellisesti riippumaton.

Mies teki minulle niin ikävän tempun, että rupesi mustamaalaamaan minua ennen kuin tunsikaan minua, että menetin hyvän työpaikan jotta en menisi taloudellisesti elämässä eteenpäin ja en saavuttaisi asioista. Mies halusi että teen työksieni jotain osa-aikahömppää...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kolme