Suurin miesten ongelma pariutumisessa
on katkeruus naisia kohtaan. Toki voi olla muitakin syitä, mutta niin monet miehet on luita ja ytimiä myöden täynnä negatiivista energiaa, että ei mikään ihme että naiset pysyy kaukana.
Vaikka olisit kuinka hieno ihminen hienoine saavutuksineen ~ jos olet kykenemätön näkemään naisen ihmisenä eikä minään hyödykkeenä ~ voit vaan katsoa peiliin ja ulista.
Yksikään nainen ei ole sinulle mitään velkaa.
Kommentit (328)
Normaalit, kivat miehet löytävät yhä ihan hyvin naisia. Inselit eivät. Se mitä en ymmärrä on se, että nää inselit selvästi vihaavat naisia. Miksi he sitten edes haluavat naisen itselleen? Näyttääkseen muille miehille ja maailmalle?"
Luulen, et kyse on lähinnä itseinhosta. Ja siitä, ettei koe olevansa muiden miesten arvoinen. Sellainen projisointi.
Vierailija kirjoitti:
"On se silti ikävää ettei koskaan nuorempana edes päässyt tapailemaan ketään "
En minäkään mutta olen tajunnut myöhemmin että se oli 95% kiinni vain minusta. En ollut mukana siellä missä tapahtui vaan istuin ihan liikaa kotona, olin ujo ja estynyt enkä tajunnut miten aloitteita olisi pitänyt tehdä, hukkasin kuukausia tai vuosia haikailemalla joidenkin naisten perään vaikka en oikeasti koskaan tehnyt asialle mitään enkä edes tajunnut selviä vihjeitä että joku olisi ollut minusta kiinnostunut koska en uskonut että kukaan voisi olla.
Vasta kun sitten lopulta ihmeen kautta tapasin nykyisen puolisoni niin tajusin että olen itse asiassa ihan ok mies, minusta voi olla joku kiinnostunut ja että ne parisuhteet syntyvät vain olemalla itse aktiivinen ja avoimen aloitteellinen.
No jos näin olisikin, niin sehän olisi helppo ymmärtää.
Itse kyllä kuljin kylillä vähintään joka toinen viikonloppu viimeistään sen jälkeen kun 18 täytin. Asuin 3 vuotta opiskelija-asuntolassa, jossa asuttiin 8 hengen soluasunnoissa.
Sitten armeijan jälkeen meni 4 vuotta AMK opiskeluissa, jossa melkeinpä viikoittain tuli käytyä jonkinlaisissa iltamissa.
Naisia ei vain koskaan tuntunut kiinnostavan.
Piti oikein pysähtyä miettimään tätä asiaa. Elän itse miesvaltaisessa ympäristössä. Lapseni ovat nuoria miehiä, töissä on 99 % työntekijöitä miehiä, sukulaisista ja tutuista enemmistö on miehiä. Mukaan mahtuu miestä ns. incelistä alfaan. Mitään katkeruutta en ole havainnut, vaikka yhtä ja toista on heillekin elämässä sattunut. Jokunen on toki surullinen, kun ei löydä suhdetta, mutta niin on moni nainenkin. Taitaa nyt netti vääristää asiaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset tykkää yli kaiken selittää tällaisia valheita kun oikeasti se suurin miesten ongelma on vain naisten pinnallinen nirsous.
Naiset vaatii, että miehen pitäisi olla geenikomea statusrahamies.
Ensimmäisenä naiset tarkistaa miehen kasvot, pituuden ja sen jälkeen kysyvät heti koulutuksen ja työpaikan että tienaako mies tarpeeksi ja voiko miehen ammatilla kehuskella kavereille.
Se on ihan oma valinta, miehet, jos tykkäätte tuollaisista naisista. Suurin osa naisita ei ole tuollaisia. Jos ne naiset ei kiinnosta tai kìihota, niin se on sitten voi voi.
Suurin osa naisista on tuollaisia. Ongelmaksi tulee naisten kilometrimittari, kun itse rupsahdetaan ei enää saadakaan miljonäärejä. Sitten joudutaan tyytymään tavalliseen mieheen. Viisikymppisenä ei kelvata edes niille :). Tämä johtaa katkeruuteen ja voimaantumiseen vauvapalstalla, miten ei tarvita miestä.
Vierailija kirjoitti:
Nalkutava hellasärö on se ongelma!
Eikö olekin silloin hyvä, että sinä olet ikisinkku👍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyn töissä ja maksan veroja. Olen oikeutettu parisuhteeseen sekä seksiin, koska en kumpaakaan esim. yläasteikäisenä tai nuoruusessa saanut.
Miten olet oikeutettu? Jos poistat itsesi maailmasta, kukaan ei edes huomaa sitä.
Kukaan ei ole lähtökohtaisesti oikeutettu parisuhteeseen ja seksiin. Jokainen voi solmia parisuhteen jos löytää kiinnostuneen vastapuolen. Sama koskee seksiä. Sen on oltava vapaaehtoista molemmin puolin. Jos et ei löydä vapaaehtoista kaveria jompaan kumpaan tai kumpaankaan, niin sitten jäät valitettavasti ilman, koska kukaan ei ole velvollinen täyttämään sinun seksuaalisia yms. tarpeitasi. Väkisin ei voi tykätä. Sen on oltava ihan vapaaehtoista myös sen toisen osapuolen kannalta. Sori.
"Naisia ei vain koskaan tuntunut kiinnostavan."
Sinua sen paremmin tuntematta on hankala sanoa mitä teit väärin. On kuitenkin aika epätodennäköistä että vikä on joka ikinen kerta ollut niissä naisissa ja sinä olet vain aina tehnyt kaiken oikein.
Jos ihan yleisellä tasolla mietin että mitkä minusta ovat niin miesten kuin naistenkin kohdalla suurimmat pariutumisen esteet niin sanoisin että ykkönen on ehdottomasti liiallinen jäykkyys ja kyvyttömyys vain heittäytyä ja "antaa mennä". Eli siis ei vain oikein päästetä niitä muita lähelle vaan aina on sellainen pieni suojamuuri edessä ja mietitään liikaa.
Jos mietin itseäni niin se ratkaiseva kohtaaminen tapahtui niin että sopivan alkoholimäärän avustuksella jotenkin vain hetkeksi unohdin jännittää ja miettiä liikaa ja vain menin mukaan siihen yleiseen juhlimiseen ja olin ihan täysillä mukana. Siinä sitten se mukava nainen oli lähellä tanssilattialla ja otin kerrankin rohkeasti kontaktia ja äkkiä olimmekin kiinni toisissamme ja loppu on historiaa.
"Suurin osa naisista on tuollaisia. "
Vaikka cvain 10 prosenttia naisista olisi erilaisia niin siinä on sinulle jo satojatuhansia naisia. Valitse niistä äläkä valita.
Vierailija kirjoitti:
Kokemuksesta välttelen suomalaisia naisia, jotka on kasvatettu hyväkaikäyttämään ja helveksumaan miehiä. Omille pojille opetan lapsesta saakka, että pysyvät erossa suomalaisista naisista, ja valitsevat ulkomaalaisen kumppanin.
Naisviha ta p paa, miesviha kirpaisee
Vierailija kirjoitti:
Kokemuksesta välttelen suomalaisia naisia, jotka on kasvatettu hyväkaikäyttämään ja helveksumaan miehiä. Omille pojille opetan lapsesta saakka, että pysyvät erossa suomalaisista naisista, ja valitsevat ulkomaalaisen kumppanin.
Nämä ovat näitä, jotka ottavat sitten rahan perässä olevan aasialaisen vaimon ja elättää siinä sitten naisen koko suvun. Ja lapset näillä ovat aina niitä huonosti käyttäytyviä S2-lapsia. Sitten valitetaan itse, kuinka muut tummat lapset käyttäytyvät huonosti, eikä nähdä oman lapsen huonoa käytöstä. Kun näille miehille sanoo lastensa käytöksestä niin johan on helvetti irti, kun tällainen mieslapsi murjottaa ja ei kykene ottamaan minkäänlaista palautetta vastaan.
Ongelma vaan on siinä, että miehet jotka eivät mallinmitoissa ulkoisesti ole eivät edes saa yrittää lähestyä naisia internetin ulkopuolella.
"Ongelma vaan on siinä, että miehet jotka eivät mallinmitoissa ulkoisesti ole eivät edes saa yrittää lähestyä naisia internetin ulkopuolella."
Tuo ongelma on ihan vain pääsi sisällä. Mitään tuollaista kieltoa ei ole.
Vierailija kirjoitti:
"Naisia ei vain koskaan tuntunut kiinnostavan."
Sinua sen paremmin tuntematta on hankala sanoa mitä teit väärin. On kuitenkin aika epätodennäköistä että vikä on joka ikinen kerta ollut niissä naisissa ja sinä olet vain aina tehnyt kaiken oikein.
Jos ihan yleisellä tasolla mietin että mitkä minusta ovat niin miesten kuin naistenkin kohdalla suurimmat pariutumisen esteet niin sanoisin että ykkönen on ehdottomasti liiallinen jäykkyys ja kyvyttömyys vain heittäytyä ja "antaa mennä". Eli siis ei vain oikein päästetä niitä muita lähelle vaan aina on sellainen pieni suojamuuri edessä ja mietitään liikaa.
Jos mietin itseäni niin se ratkaiseva kohtaaminen tapahtui niin että sopivan alkoholimäärän avustuksella jotenkin vain hetkeksi unohdin jännittää ja miettiä liikaa ja vain menin mukaan siihen yleiseen juhlimiseen ja olin ihan täysillä mukana. Siinä sitten se mukava nainen oli lähellä tanssilattialla ja otin kerrankin
Ketään naista ei kiinnosta, koska (joku näistä tai vaihdellen kaikki yhdessä):
On sisäänpäinkääntynyt prinsessamies, joka odottaa että joku nainen kiinnostuu hänestä siinä kun hän vaan kattelee seiniä.
On yli-innokas mies, joka ei osaa lukea tilanteita eikä naisia, vaan yrittää jokaista ja liian paljon, liian nopeasti.
On sosiaalinen puupää, joka ei ymmärrä, kun naiset omalla tavallaan osoittaa kiinnostusta ja kuulostelee, että olisko mieskään kiinnostunut.
On sosiaalisesti niin estynyt, että jos tulee joku normaali sosiaalinen tilanne, niin mies menee jäihin, josta nainenkin ahdistuu ja kääntyy pois.
Vierailija kirjoitti:
Ongelma vaan on siinä, että miehet jotka eivät mallinmitoissa ulkoisesti ole eivät edes saa yrittää lähestyä naisia internetin ulkopuolella.
99 % miehistä ei ole mallin mitoissa, kuitenkin 80 % pariutuu. Sinulla vika on pääsi sisällä, mielenterveydessä. Käytä AI:ta terapiaan niin voit pääset terapiaan ilmaiseksi. Nyt olet niin rikki, ettet sen takia pariudu.
Vierailija kirjoitti:
""Jos vuosia yrittää herrasmiesmäisesti tutustua naisiin, saaden lähinnä kylmää kohtelua ja välinpitämättömyyttä osakseen, samalla kun kaikenlaiset porsastelijat ja narsistisia piirteitä omaavat tutut harrastavat irto- ja parisuhteita, niin onko ihme jos ahdistuu, kyynistyy ja lopulta katkeroituu?"
Se mitä "kiltit miehet eivät näissä tajua on se miten se porsastelija tekee viisikymmentä aloitetta samassa ajassa kun se kiltti mies vielä miettii että tekisikö sen ensimmäisen. Pariutuminen on aika lailla numeropeliä. Koska vain tietty aika pieni prosentti ihmisistä kiinnostuu sinusta, tarvitsee ihan matemaattisen todennäköisyyden perusteella aika monta kohtaamista ennen kuin se sopiva tulee kohdalle.
Voin itse sanoa että on jo melkoinen ihme että itse olen onnellisesti pariutunut tekemällä elämässäni ehkä viisi aloitetta. Sen luvun pitäisi ennemminkin olla 50 jotta se olisi todennäköistä. Se että olisin katkeroitunut kun k
Naistenmies ei ikinä saa ketä vaan. Mutta naistenmies osaa katsoa, että kukas paikalla olevista naisista olis sängynlämmittäjää vailla. Sitten kun silmäpelit on pelattu, niin mies menee ja heittää jonkun todella typerän lainin, jolle nainen nauraa, ei koska se heitto oli hyvä vaan koska on kattonu jo valmiiksi, että tuossapa kiva sopivan vilkkusilmäinen, hymyilevä ja riittävän hyväkroppainen sälli ja tärkeintä oli, että tuli juttelemaan. Sitten jatkuu soidintanssit, ja jos mies ei mokaa, niin jatkuu yksityiset tanssit.
Tässä tapahtuu paljon sanatonta viestinvaihtoa, josta ujompi asperger-mies on täysin kuutamolla. Sitten aattelee, että jos vaan heitän yhtä tyhmää sikaläppää kuin se naistenmies, niin miksei mulle lohkea. Ja vedetään hiveät katkeruusraget, että komeet saa olla sikoja, vää vää miksen minä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset tykkää yli kaiken selittää tällaisia valheita kun oikeasti se suurin miesten ongelma on vain naisten pinnallinen nirsous.
Naiset vaatii, että miehen pitäisi olla geenikomea statusrahamies.
Ensimmäisenä naiset tarkistaa miehen kasvot, pituuden ja sen jälkeen kysyvät heti koulutuksen ja työpaikan että tienaako mies tarpeeksi ja voiko miehen ammatilla kehuskella kavereille.
Se on ihan oma valinta, miehet, jos tykkäätte tuollaisista naisista. Suurin osa naisita ei ole tuollaisia. Jos ne naiset ei kiinnosta tai kìihota, niin se on sitten voi voi.
Suurin osa naisista on tuollaisia. Ongelmaksi tulee naisten kilometrimittari, kun itse rupsahdetaan ei enää saadakaan miljonäärejä. Sitten joudutaan tyytymään tavalliseen mieheen. Viisikymppisenä ei kelvata edes niille :). Tämä j
Jos asia on näin, niin sinun kannattaa silloin pysä täysin erossa naisista.
"Naistenmies ei ikinä saa ketä vaan. Mutta naistenmies osaa katsoa, että kukas paikalla olevista naisista olis sängynlämmittäjää vailla. "
Kyllä ja lisäksi hän katsoo niin joka paikassa ja joka tilanteessa omassa elämässään. Ja siksi hänellä on se viisikymmentä mahdollisuutta sitä yhtä kohden jonka se "kiltti mies" pitkän harkinnan jälkeen jossain kerran vuodessa tekee.
Vierailija kirjoitti:
Jos ei siitä fyysistä hyötyä olisi ei kukaan mies jaksaisi naisen seuraa.Ihmisenä kiinnostaa muut miehet eikä naiset.
Näiden nimiin vaihdatte oman sukunimenne :) ai kun kauniisti miehet teistä puhuu! Kasvatattekin näitä kaksinaamaisia paskoja.
Suurin naisten ongelma pariutumisessa
on katkeruus miehiä kohtaan. Toki voi olla muitakin syitä, mutta niin monet naiset on luita ja ytimiä myöden täynnä negatiivista energiaa, että ei mikään ihme että fiksut miehet pysyy kaukana.
Vaikka olisit kuinka hieno ihminen hienoine saavutuksineen ~ jos olet kykenemätön näkemään miehen ihmisenä eikä minään hyödykkeenä ~ voit vaan katsoa peiliin ja ulista.
Yksikään mies ei ole sinulle mitään velkaa.