Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muita, joilla menneisyyden rakkaudet saavat edelleen pasmat sekaisin

Vierailija
28.04.2007 |

Tuli mieleen, kun törmäsin tällä viikolla aivan ylättäen mieheen, jonka kanssa oli sellainen tulinen rakkaussuhde n. 15 vuotta sitten. Silloin kaikki päättyi jotenkin liian äkkiä ja luulen, että molemmille jäi silloin aikoinaan tunteita elämään. Kun nyt kohtasimme, selitin ihan sekavia ja punastuin, eikä hänenkään suustaan ihan normaalia juttua tullut. Ystävälläni oli hauskaa, kun meitä sivusta katseli. Itselläni meni se ilta vanhoja muistellessa. Miestäni rakastan ja hän on todella minulle se oikea, mutta onhan se kivaa joskus vähän seota positiivisessa mielessä....

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
28.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskeluajoilta eräs mies... eikä tilannetta yhtään helpota se, että olemme samalla alalla ja törmäämme silloin tällöin.

Vierailija
2/4 |
28.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä usko että koskaan tulen pääsemään yli kyseisestä miehestä, aah <3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
28.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä menin niin sekaisin, että höpötin ihan liikaa ja jälkeenpäin olin häpeissäni, kun kertasin dialogimme. Siis olen jo neljäkymmentä täyttänyt ja puhuin kuin 15-vuotias. En osannut olla kohtelias ja kysellä esim. hänen kuulumisiaan.

Vierailija
4/4 |
28.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun törmään ensirakkauteeni, menee pasmat niin sekasin, että voi hyvänen aika!! tuntuu, että polvet pettää alta, kädet tärisee ja puhe kangertelee... ja siis tällä hetkellä elän avoliitossa aivan ihanan miehen kanssa, mutta kun se toinen on niin...AAH!!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kahdeksan