Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko melatoniinin käyttäjiä?

Vierailija
28.01.2026 |

Onko muita jotka ovat käyttäneet yhtäjaksoisesti jopa vuosia? Minä olen ja nyt mietityttää kun oli uutisointia että vaikuttaa pitkässä käytössä sydämen terveyteen.

Minulla melatoniini auttaa saamaan unen päästä kiinni ja nukun hyvin yön. 

Kommentit (110)

Vierailija
81/110 |
28.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis. Noin 10 vuotta olen syönyt. Ennakoiva tekstinsyöttö! Ei ole sydänongelmia myöskään.

Vierailija
82/110 |
28.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kertakaikkiaan nuku enää ilman lääkkeitä. Aivan mahdoton ajatus. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/110 |
28.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
84/110 |
28.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kertakaikkiaan nuku enää ilman lääkkeitä. Aivan mahdoton ajatus. 

Mitä lääkkeitä syöt? 

Vierailija
85/110 |
28.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän melatoniinia silloin tällöin kuukauden tai pari, ja se auttaa useimmiten nukahtamaan varsinkin iltaisin.  Sitten aloin ulkoilla enemmän ja vähentää somen käyttöä myöhään iltaisin. Lisäksi aloin käyttämään allergiaan tarkoitettuja lääkkeitä, että saisi paremmin hengitettyä tukkoisen nenän takia.  Nämä kaikki paransivat nukkumista.  Herään aamuöisin joskus kivulloisiin pohjelihasten kramppeihin, ja kokeilen nyt magnesiumia.  Sekin saattaa parantaa myös unen laatua. 

Vierailija
86/110 |
28.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
87/110 |
28.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomi on outo maa, on helpompaa saada mielialalääkkeitä nukahtamiseen kuin nukahtamislääkettä.  Kuitenkin mielialalääkkeiden haittavaikutukset ovat valtavat . 

Mitä haittavaikutuksia mielialalääkkeistä on? Olen syönyt ehkä kahdeksan vuotta ja voin hyvin. Syön loppuikäni. Oli niin pahoja paniikkihäiriötä, että pyörtyilin. Nyt en kertaakaan.  Päiväannokseni on 5mg.

Saatko orgasmin seksissä? Seksi on kyllä hyvä mielialalääke ja nuppilääkkeet vaikuttavat monilla orgasmiongelmiin. Mieluummin melatoniini ainakin omalla kohdallani🤪

Vierailija
88/110 |
28.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
89/110 |
28.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D

Vierailija
90/110 |
28.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon syönyt viimeiset viisi vuotta 10-15 Mg ja hengissä olen. Ei ole maksavaivaa, eikä

Muistiongelmia. Vielä. Olen alle 50-vuotias nainen. Uni ei tule ilman. Noin 10 vuorta olen sitä

Syönyt mutta isoilla annoksilla vasta sen viisi.

Lääkäri määrännyt? 

Vierailija
91/110 |
28.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
92/110 |
28.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
93/110 |
28.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomi on outo maa, on helpompaa saada mielialalääkkeitä nukahtamiseen kuin nukahtamislääkettä.  Kuitenkin mielialalääkkeiden haittavaikutukset ovat valtavat . 

Mitä haittavaikutuksia mielialalääkkeistä on? Olen syönyt ehkä kahdeksan vuotta ja voin hyvin. Syön loppuikäni. Oli niin pahoja paniikkihäiriötä, että pyörtyilin. Nyt en kertaakaan.  Päiväannokseni on 5mg.

Saatko orgasmin seksissä? Seksi on kyllä hyvä mielialalääke ja nuppilääkkeet vaikuttavat monilla orgasmiongelmiin. Mieluummin melatoniini ainakin omalla kohdallani🤪

Vierailija
94/110 |
28.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija
95/110 |
28.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielialalääkkeitä kyllä pienenäkin annoksina vaikeuttavat orgasmin saamista. Etuja on silti enemmän kuin haittoja. Seksi ilman orgasmiakin on hauskaa ja rentouttavaa ja hyvin nukuttua sitä jaksaa tehdä paljon ja usein.

Vierailija
96/110 |
28.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

plasebo

Kai tiedät aivojen tuottavan melatoniinia itsekin? No et tietenkään.

Vierailija
97/110 |
28.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon käyttänyt 6 vuotta melluja. Rytmäreitä on silloin tällöin. Voi johtua myös neurolepteistäkin. Oon nyt kokeillut pitkävaikutteisia melluja. Olen huomannut ettei ole niin hyviä kuin nopeavaikutteiset. 

Vierailija
98/110 |
28.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon syönyt viimeiset viisi vuotta 10-15 Mg ja hengissä olen. Ei ole maksavaivaa, eikä

Muistiongelmia. Vielä. Olen alle 50-vuotias nainen. Uni ei tule ilman. Noin 10 vuorta olen sitä

Syönyt mutta isoilla annoksilla vasta sen viisi.

Mä olen syönyt melatoniinia 5 mg monta vuotta.

Vierailija
99/110 |
28.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon käyttänyt 6 vuotta melluja. Rytmäreitä on silloin tällöin. Voi johtua myös neurolepteistäkin. Oon nyt kokeillut pitkävaikutteisia melluja. Olen huomannut ettei ole niin hyviä kuin nopeavaikutteiset. 

Tottakai johtuu lepteistä ja sun muista ongelmista.

Vierailija
100/110 |
29.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kuusi