Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä automerkin sinä haluaisit palaavan ??

Kommentit (153)

Vierailija
81/153 |
28.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talbot takaisin!

Vierailija
82/153 |
28.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Wartburg

Naapurilla on sellainen kesäautona, ihailen sitä, on niin kaunis.

Tässä kauniita Wartburgeja:

https://i.pinimg.com/originals/6a/7c/b4/6a7cb4079f68df78fde475e9a452ea5…

https://betterparts.org/images/wartburg-311-06.webp

Tässä ei:

https://c8.alamy.com/comp/R7MAN9/gdr-retro-classic-car-wartburg-353-R7M…

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/153 |
28.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lada lähti kuulemma käyntiin pakkasillakin luotettavasti. Tai ainakin luottettavammin kuin muut merkit. Itse en koskaan ole kokeillut.

Ei Ladaa sen takia kannata tuoda takaisin, koska nykyautot lähtevät kyllä käyntiin kovillakin pakkasilla. Oma hybridi on käynnistetty kuin palmun alta -37 pakkasella. Sen kylmempään ilmaan ei valitettavasti olla päästy.

Ei oma vanhempi autokaan ole koskaan jäänyt lähetmättä

Vierailija
84/153 |
28.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saab ehdottomasti. Ajan edelleen Saabilla. Olen  johtavassa asemassa eikä rahasta ole kiinni. Nykyisestä Saabista en luovu kuin pakon edessä. Jos nykyinen hajoaa en välttämättä löydä sopivaa uutta. Hyväkuntoiset ovat keräilijöillä. 
Erittäin mielellään ostaisin Suomessa tai Ruotsissa tehdyn Saabin jossa tutut loistavat tehot, käytettävyys, ajo-ominaisuudet ja näyttävyys. Nainen olen.

Ysitonnari oli todella aikaansa edellä ilmestyessään. Etuveto, 16v koneet, keskuslukitukset, ohjaustehostimet, lämmitys- tai ilmastointipuhallus myös taakse ja takaikkunoille kaikissa vakiona ja turbomallit ym., parhaita autoja.

Vierailija
85/153 |
28.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, hei nää ois kivoja:

Simca, Wartburg (etenkin se yks "kuonollinen") ja Moskvits Elite.

Heh.

Vierailija
86/153 |
28.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

bemarit voisi kaikki palaa.

mielellään kuskiensa kanssa.

No tuo pikku bmv kolmipyörä on kyllä aika harmiton kapine, lähinnä vaaraksi vain kuskille...

Vierailija
87/153 |
28.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saab ehdottomasti. Ajan edelleen Saabilla. Olen  johtavassa asemassa eikä rahasta ole kiinni. Nykyisestä Saabista en luovu kuin pakon edessä. Jos nykyinen hajoaa en välttämättä löydä sopivaa uutta. Hyväkuntoiset ovat keräilijöillä. 
Erittäin mielellään ostaisin Suomessa tai Ruotsissa tehdyn Saabin jossa tutut loistavat tehot, käytettävyys, ajo-ominaisuudet ja näyttävyys. Nainen olen.

Ysitonnari oli todella aikaansa edellä ilmestyessään. Etuveto, 16v koneet, keskuslukitukset, ohjaustehostimet, lämmitys- tai ilmastointipuhallus myös taakse ja takaikkunoille kaikissa vakiona ja turbomallit ym., parhaita autoja.

Olivat myös kalliita.

Vierailija
88/153 |
28.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko se Dodge meni nurin Trumpin tullisekoilun vuoksi? Vai vieläkö sinnittele

Vierailija
89/153 |
28.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lada lähti kuulemma käyntiin pakkasillakin luotettavasti. Tai ainakin luottettavammin kuin muut merkit. Itse en koskaan ole kokeillut.

Olen ajanut Ladalla tuhansia kilometrejä ja voin kertoa, että Lada todellakin käynnistyi kovallakin pakkasella, ei koskaan jättänyt tien päälle ja oli myöskin lämmin auto. 

Tehtiin r...län oloihin.

Kopio Italiasta Fiatilta. Joitakin muutoksia tehty moottoriin sekä alustaan vahvistamalla niitä, kun ei muuten kestäneet r y zz ien paskakuntoisia teitä. R y zz äthän ei osaa muuta kuin varastaa.

Vierailija
90/153 |
28.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jensen Interceptor

Myös vastaava grand tourer luokan auto Monteverdi. Sveitsin ylpeys.

Vierailija
91/153 |
28.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olivat myös kalliita.

saapit oli kyllä ihme autoja. 96:nen oli mielenkiintoinen kajakki, oli talviautona mahtava ajo-ominaisuuksien ansiosta. Pitkä akseliväli oli hyvä asia! 

Sitten taas 99, aina kehuttiin miten loistava talviauto oli. Todellisuudessa 99 saattoi lähteä milloin vaan penkkaan, siitä sai peränkin irti etuvetoautona. Kaksi kertaa kyydissä, kun tuollaisella käytiin ojassa

Vierailija
92/153 |
28.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

DAF

Vierailija
93/153 |
28.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Euro-Samara

Vierailija
94/153 |
28.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saab. 9-5 ja 9-3 olivat loistavia ajaa ja lämpimiä talviautoja. Harmi vaan kun suomenkin lampaat ostaa lähinnä skodaa ja klonkswagenia. Ei uskalleta erottua massasta. 

Vierailija
95/153 |
28.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Daihatsu 

Vierailija
96/153 |
28.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Daewoo

Vierailija
97/153 |
28.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pobeda

Vierailija
98/153 |
28.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wihuri, kokosi kuplafolkkareita 1950-60 luvulla.

Vierailija
99/153 |
28.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rambler, "Amerikan Mosse"

Vierailija
100/153 |
28.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja Popeda kuulemma oli lämmin kovillakin pakkasilla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kahdeksan