Minkä automerkin sinä haluaisit palaavan ??
Kommentit (153)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teslat ainakin palaa
Tesla on vispilä. Tesla on turha.
Kesällä Tesla, talvella Esla.
Vierailija kirjoitti:
Tesla. Ai sä kysyitkin palaamisesta, et palamisesta.
Terävästi päätelty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teslat ainakin palaa
Mutta Teslaahan valmistetaan yhä, ei sen merkin tarvitse palata.
No palaa se silti.
Lapsettaako?
Vierailija kirjoitti:
Lada lähti kuulemma käyntiin pakkasillakin luotettavasti. Tai ainakin luottettavammin kuin muut merkit. Itse en koskaan ole kokeillut.
Olen ajanut Ladalla tuhansia kilometrejä ja voin kertoa, että Lada todellakin käynnistyi kovallakin pakkasella, ei koskaan jättänyt tien päälle ja oli myöskin lämmin auto.
Vierailija kirjoitti:
Vaaleanhaaleansininen Anglia
Paremman puutteessa myös valkoinen Angliakin kävisi. Niitähän oli ainakin sellaisena vaalean turkoosina ja valkoisena.
Minkä merkkinen oli sellainen kolmipyöräinen pieni auto?
Sukulaismiehellä oli sellainen monta vuotta.
Aito ja alkuperäinen Lada, 70-80 luvulta.
Niihin voitaisiin sitten houkutella kyytiin Putinia kannattavat venäläiset ja takakontteihin tunkea venäjää ihannoivat suomalaiset. Kun nämä Ladat työnnettäisiin sitten Itärajan yli niin kaikki normaalit voittaisivat.
Moni täällä lueteltu merkki on edelleen olemassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Simca
Vauxhall
Talbot
Olisi töitä korjaamoillekkin. Simca tonni korjaamon onni... Vauxhall Viva, osta wiva vapuksi, vappu menee vituiksi. Talbotista en muista oliko mainosta, mutta ei mikään luotettavin ollut sekään
Vauxhall oli brittien Ooppeli.
Ja on edelleenkin.
Toyota Supra Tyotan omalla ikonisella suoralla kutosella. Se viimeisin bmw-moottorinen on tämän auton pyhäinhäväistys.
Ei nämä teidän haikailemat vintage-autot menisi mistään nykyisistä testeistä läpi.
Tosin Ladaa tehdään kyllä uudempiakin malleja mutta niitä ei taideta Venäjän ulkopuolella myydä. On sillä ihan nykyaikaisia autoja.
Nissan on hyvä merkki miten hyviä (japsi)autoja tehnyt merkki voidaan ostaa huonoksi. Onhan toki Qasqai pelastanut merkin Renaultin tekniikalla tosin. Olisiko Nissan osannut tehdä itse vastaavat moottorit- kyllä. Minulla oli molemmat, Almera oli parempi auto kun oli lämpimämpi ja parempi ohjaus ja etenkin ajovalot kuin saman ikäisessä Corollassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teslat ainakin palaa
Mutta Teslaahan valmistetaan yhä, ei sen merkin tarvitse palata.
Kyllä ne silti palaa, monta kertaa päivässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lada lähti kuulemma käyntiin pakkasillakin luotettavasti. Tai ainakin luottettavammin kuin muut merkit. Itse en koskaan ole kokeillut.
Olen ajanut Ladalla tuhansia kilometrejä ja voin kertoa, että Lada todellakin käynnistyi kovallakin pakkasella, ei koskaan jättänyt tien päälle ja oli myöskin lämmin auto.
Tehtiin r...län oloihin.
Vierailija kirjoitti:
Opel Manta
Entäs sitten Opel GT?
Saab
Pontiac Firebird ja Trans Am
Talbot? Mut googlaan oliko tuollaista?
Siihen saattaisi olla jopa työttömällä varaa. Saattaisi jopa tulla palkatuksi, kun menisi työhaastatteluun PeelP50:llä ja just tietyn asenteen omaava haastattelija sattuisi näkemään pihaan tulon.
Sen nykyvastine on nää korilla varustetut pyörätuolit, mitkä kulkee polkupyörän vauhtia.