Minkä automerkin sinä haluaisit palaavan ??
Kommentit (153)
Vierailija kirjoitti:
Lada voi edelleen hyvin Venäjällä. Tuotannossa ovat mm. Lada Niva Legend, Granta, Iskra, Kalina 2, Largus, Azimut ja Vesta. Chevroletin kanssa yhteistyössä Lada suunnitteli Lada Niva Travel -automallin.
Joo, ja turvallisia. Säästösyistä poistettiin turvatyynyt ja vyöt.
Ei kyllä ensimmäisenä tule mieleen että haluaisin moisen rotiskon.
Vierailija kirjoitti:
Minkä merkkinen oli sellainen kolmipyöräinen pieni auto?
Sukulaismiehellä oli sellainen monta vuotta.
Oliko se edestä avattava vanha BMW vai se matalan lentokoneohjaamon mallinen, olikohan messersmith? Mä tahtoisin kummatkin vaikka bmw voi olla aika turvaton jos törmää johonkin.
Vierailija kirjoitti:
Simca
Vauxhall
Talbot
Vauxhall elää yhä koska ne ovat Britanniassa myytäviä Opeleita.
Vierailija kirjoitti:
Taunus
Taunus on Fordin malli, ei erillinen merkki.
Vierailija kirjoitti:
FSO Polonez
Oli kyllä ihan surkea auto.
Vierailija kirjoitti:
Saab. Siis alkuperäisenä, ei mitään GM-aikakauden paskaa.
Jep. Sattui nuoruus sopivaan aikaan. Ensin 99 ja TurboFinlandiakin oli, sitten ysisatanen ja pari ysitonnaria.
Vierailija kirjoitti:
Jensen Interceptor
Jensen on tekemässä paluuta. Uusia malleja tulossa ja vanhojen Interceptorien ylläpitoa.
https://www.iltalehti.fi/sahkoautot/a/39967207-9303-44ca-a9ac-688e7407e…
Vierailija kirjoitti:
Chevrolet
Mitä? Noitahan on uusia jokakulmilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lada lähti kuulemma käyntiin pakkasillakin luotettavasti. Tai ainakin luottettavammin kuin muut merkit. Itse en koskaan ole kokeillut.
Olen ajanut Ladalla tuhansia kilometrejä ja voin kertoa, että Lada todellakin käynnistyi kovallakin pakkasella, ei koskaan jättänyt tien päälle ja oli myöskin lämmin auto.
Tehtiin r...län oloihin.
No ei kun ostivat Fiatilta lisenssit. Alkuun vain moottorit olivat omaa suunnittelua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jensen Interceptor
Jensen on tekemässä paluuta. Uusia malleja tulossa ja vanhojen Interceptorien ylläpitoa.
https://www.iltalehti.fi/sahkoautot/a/39967207-9303-44ca-a9ac-688e7407e…
Jep on. Tekivät SP mallia harvasteeseen päivittämällä vanhoja. Firma omistaa kaikki alkuperäiset korilestit ym. Minulla vm 74 Interceptor mk3 7.2litre.
Vierailija kirjoitti:
Wartburg
Naapurilla on sellainen kesäautona, ihailen sitä, on niin kaunis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä merkkinen oli sellainen kolmipyöräinen pieni auto?
Sukulaismiehellä oli sellainen monta vuotta.
Oliko se edestä avattava vanha BMW vai se matalan lentokoneohjaamon mallinen, olikohan messersmith? Mä tahtoisin kummatkin vaikka bmw voi olla aika turvaton jos törmää johonkin.
Bemu voisi kyllä tehdä sellaisen 80-luvun mallin uudestaan. Kaunis auto!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Simca
Vauxhall
Talbot
Vauxhall elää yhä koska ne ovat Britanniassa myytäviä Opeleita.
Vauxhall voisi olla pölyimurimerkki. Kukahan tuonkin nimen on keksinyt?
Ei saabbi mikään erinomainen ollut, ainoa joka on kansivian kehittänyt lomareissulla.
bemarit voisi kaikki palaa.
mielellään kuskiensa kanssa.
Lada voi edelleen hyvin Venäjällä. Tuotannossa ovat mm. Lada Niva Legend, Granta, Iskra, Kalina 2, Largus, Azimut ja Vesta. Chevroletin kanssa yhteistyössä Lada suunnitteli Lada Niva Travel -automallin.