Minkä automerkin sinä haluaisit palaavan ??
Kommentit (153)
Vierailija kirjoitti:
Pahvi-Trabant ja Wartburg. Niissä oli kyl slaaviromantiikkaa yllinkyllin. Ja mopomittarista sakeeta 2tahtii koneeseen. Aijai.
Osta Skoda tai Dacia, molempien kaalilaveteissa on samaa slaaviromantiikkaa
Ei mikään. Jaa että miksi? Siksi kun jos nykyään tulee vanha merkki takaisin niin se on poikkeuksetta kiinalainen sähkövatkain.
Wow, uuden autovalmistajan urosmoottorina 6,2 litrainen bensa v8.
Jessssss, ei mikään sähköhomo.
Vierailija kirjoitti:
Teslat ainakin palaa
Tesla on vispilä. Tesla on turha.
Saab ehdottomasti. Ajan edelleen Saabilla. Olen johtavassa asemassa eikä rahasta ole kiinni. Nykyisestä Saabista en luovu kuin pakon edessä. Jos nykyinen hajoaa en välttämättä löydä sopivaa uutta. Hyväkuntoiset ovat keräilijöillä.
Erittäin mielellään ostaisin Suomessa tai Ruotsissa tehdyn Saabin jossa tutut loistavat tehot, käytettävyys, ajo-ominaisuudet ja näyttävyys. Nainen olen.
Vierailija kirjoitti:
Teslat ainakin palaa
Ja Bemarit myös.
Vierailija kirjoitti:
Saab ehdottomasti. Ajan edelleen Saabilla. Olen johtavassa asemassa eikä rahasta ole kiinni. Nykyisestä Saabista en luovu kuin pakon edessä. Jos nykyinen hajoaa en välttämättä löydä sopivaa uutta. Hyväkuntoiset ovat keräilijöillä.
Erittäin mielellään ostaisin Suomessa tai Ruotsissa tehdyn Saabin jossa tutut loistavat tehot, käytettävyys, ajo-ominaisuudet ja näyttävyys. Nainen olen.
Juu juu ja lehmät lentää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Simca
Vauxhall
Talbot
Olisi töitä korjaamoillekkin. Simca tonni korjaamon onni... Vauxhall Viva, osta wiva vapuksi, vappu menee vituiksi. Talbotista en muista oliko mainosta, mutta ei mikään luotettavin ollut sekään
Vauxhall oli brittien Ooppeli.
Vierailija kirjoitti:
Teslat ainakin palaa
Palaa ja palaa. Tässä nyt on kuitenkin kyse palaamisesta eikä palamisesta. Kysyttiin, minkä automerkin haluat palaavan eikä niin päin että minkä haluat palavan. No, luetun ymmärtämisen perään on nykyään ihan turha huudella. Ei vaan voida vaatia.
Vierailija kirjoitti:
Teslat ainakin palaa
Mutta Teslaahan valmistetaan yhä, ei sen merkin tarvitse palata.
Tesla. Ai sä kysyitkin palaamisesta, et palamisesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teslat ainakin palaa
Mutta Teslaahan valmistetaan yhä, ei sen merkin tarvitse palata.
No palaa se silti.
Vierailija kirjoitti:
Taunus
Taunuksissa oli aina perät paskana. Ja jos ne olisi valmistettu etuvetosina, niin sitten olisi vetareita mennyt kuin kahvimaitoa ja leipää. Jatkuvasti tiskille uutta osaa hakemaan, kun taas on loppuun kuluneet.
Pontiac ja Oldsmobile