Shalaatti, "uusi" tuote kaupan hyllylle
Plagioitu tuote. Tämän tekoahan on näytetty vuosia TLCn kanavalla (DIY). Pahvipurkin sijasta lasinen tölkki.
Kommentit (177)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko niin, että nuo Shalaatit ovat vegaanisia pelkästään? Se kyllä kaventaa ostajien määrää. Ja hintahan on varmasti kohdillaan?
Kirjaimellisesti kaikki ei-allergiset voivat syödä vegaanista ruokaa. Niin sekasyöjät, kasvissyöjät kuin flexaajatkin. Miksi ihmeessä se kaventaisi ostajien määrää? Pelkäävätkö sekaanit oih-niin-rajoittavaa "vegaaninen-merkintää? "Kun enää ei saa olla sitä tai tätä!!".
Minä en syö vegaanisia, koska ne on yleensä tosi pahoja.
Onko niistä entisistä tuotteista enää mikään myynnissä.
Lisättyä sokeria noissa salaateissa. En syö.
Ainesosat: Vesi, maustettu pasta 33 % (pasta (durumVEHNÄ), rapsiöljy, jodioitu suola, persilja), caesarkastike 27 % (rapsiöljy, sinappi (SINAPINSIEMEN, viinietikka, suola, säilöntäaine (kaliumdiSULFIITTI), happamuudensäätöaine (sitruunahappo), kurkuma), kapris, sokeri, väkiviinaetikka, sinappi (sokeri, SINAPINSIEMEN, etikka, jodioitu suola, rypsiöljy, väri (sokerikulööri), valkopippuri), muunneltu maissitärkkelys, sienifondi (sienijauhe (herkkusieni, shiitake, voitatti), suola, aromi, sienitiiviste, sokeri, glukoosisiirappi, sipuli, valkosipuli), sitruunatäysmehu (tiivisteestä), valkosipuli, suola, merilevä, säilöntäaine (kaliumsorbaatti), aromi), kasviproteiini 20 % (herneproteiini, täysjyväKAURArouhe, KAURArouhe, korppujauho (VEHNÄjauho, nostatusaine (E503)), marinadi (suola, aromit, sokeri, sipuli, stabilointiaine (ksantaanikumi), valkopippuri)), salaattisekoitus (jäävuori- ja friseesalaatti).
Täynnä lisäaineita ja turhia aineksia kuten sokeri. Tarkoitus myydä paskaa kalliilla.
"Minä en syö vegaanisia, koska ne on yleensä tosi pahoja. "
Suomeksi sanottuna et siis pidä kasviksista jos niiden makua ei ole peitetty jollain lihatuotteella?
"Täynnä lisäaineita ja turhia aineksia kuten sokeri. Tarkoitus myydä paskaa kalliilla."
Siinä oli yksi E-koodillinen lisäaine. Kaikki muut ovat ihan normaaleja aineaosia ruoissa.
Siis tuossa on kastiketta 27%? Hyvänen aika, miksi?
Shalaatti? Shit + salaatti = shalaatti?
Vierailija kirjoitti:
Onko niistä entisistä tuotteista enää mikään myynnissä.
Vaikka mitä. Kinnarin kaura-aterioihin näyttää tulleen uusia makujakin.
Vierailija kirjoitti:
"Minä en syö vegaanisia, koska ne on yleensä tosi pahoja. "
Suomeksi sanottuna et siis pidä kasviksista jos niiden makua ei ole peitetty jollain lihatuotteella?
Minä sekaanina rakastan kasviksia. mutta en koske pitkällä tikullakaan näihin lihankorvikkeisiin. Niissä on hienot kasvisainekset raiskattu pahoin, ei maistu kasviksetkaan enää vaan lisäaineet ja mausteet. Esim. vegepepperonit maistuvat vain mausteille ja kypsentämättömille vehnäjauhoille, kertakokeilu riitti.
Vierailija kirjoitti:
"Täynnä lisäaineita ja turhia aineksia kuten sokeri. Tarkoitus myydä paskaa kalliilla."
Siinä oli yksi E-koodillinen lisäaine. Kaikki muut ovat ihan normaaleja aineaosia ruoissa.
Et ole tosissas :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voin vain kuvitella kuinka tuonkin purkin hinta on jotain 5,80€/200g. Joo, teen jatkossakin salaattini ihan itse.
4,99 e /300g näyttää olevan. Aika tyyristä. Ei tuosta lounaaksi ole, mut ihan mininen (kallis) välipala.
600 kcal ei riitä lounaaksi???
Se on pieni. Kuvissa hyvin pieni määrä ja aivan älyttömästi kastiketta. Eli suhteessa kokoon on turhia kaloreita aivan liikaa.
Ja nälkä jää
On täällä nega porukkaa arvostellaan ja torpataan vaikka ei vielä ole ostettu. Jotenkin vasuri meininkiä, kateutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voin vain kuvitella kuinka tuonkin purkin hinta on jotain 5,80€/200g. Joo, teen jatkossakin salaattini ihan itse.
4,99 e /300g näyttää olevan. Aika tyyristä. Ei tuosta lounaaksi ole, mut ihan mininen (kallis) välipala.
600 kcal ei riitä lounaaksi???
Se on pieni. Kuvissa hyvin pieni määrä ja aivan älyttömästi kastiketta. Eli suhteessa kokoon on turhia kaloreita aivan liikaa.
Ei muuta kun perunan keittoon, eihän tuo tuote ole sinunlaisille valmistettu.
Ennemminkin kaipaan vanhoja tuotteita takaisin kuin mitään uutta jossa on pitkä lista lisäaineita ja E koodeja.
En maksaa ylihintaa jostain valmissalaateista. Teen itse (edelleen) salaattini.
Vierailija kirjoitti:
Siis tuossa on kastiketta 27%? Hyvänen aika, miksi?
Ja silti todella pieni sokerimäärä.
Vierailija kirjoitti:
On täällä nega porukkaa arvostellaan ja torpataan vaikka ei vielä ole ostettu. Jotenkin vasuri meininkiä, kateutta.
Ei sitä enää ostaa tartte kun tutustuu sisältöön.