Onko täällä muita naisia, joista miehet eivät ole koskaan piitanneet?
Mä olen saanut olla ihan rauhassa nuorena, opiskelijana, aikuisena, harrastuksissa, töissä ja yöelämässä. Yksikään mies ei ole siis koskaan lähestynyt mua missään merkeissä. Mutta onpahan ollut aikaa kehittää itseään ja opiskella mm. kaksi insinööritutkintoa. Vähän kyllä kaihertaa mieltä se, ettei ole koskaan ollut kenellekään mitenkään erityinen, ja tuskin tulen koskaan olemaankaan.
Kommentit (50)
Kinkkua, joka on nuori & hoikka & tatuoimaton, aivan satavarmasti lähestytään, mutta niin ei tapahdu itsestään (kuin ani harvoin). Ensin miehet ihailevat em. kinkkua - joku vilkuilee, joku tapittaa, ja hääräilevät jotain tarpeetonta kinkun lähistöllä, joku ehkä "vahingossa" koskettaa, ym. Se on flirttailun ensivaihe. Jos kinkku on tuossa vaiheessa kun viilipytty, eikä anna vähäistäkään suopeata vihjettä miehelle, niin mies ei etene kinkun suhteen, vaan etsii flirttailunsa kohteeksi paremman/halukkaamman kinkun.
Vierailija kirjoitti:
Ovat piitanneet vain siinä mielessä, että on haukuttu rumaksi.
Sama täällä. Kerran yritti yksi väkisin ja kuulemma olisi tällä naamalla pitänyt olla kiitollinen, kun edes r@iskatuksi pääsee. Olen kai sitten liian nirso, kun kelvannut 🙄
Olet ilmeisesti liian älykäs ja et ole mielyttämishaluinen. Eli liian monimutkainen yksinkertaisille otuksille.
Mua ei koskaan oikeastaan lähestytty ja mietin mistä se johtuu. Olin kuitenkin nuorena hoikka ja hyväkroppainen ja omasta mielestäni ihan nätti. Mun miespuolinen kaveri sitten kerran valaisi asiaa, että olen ns. komea nainen. Mua ei uskalleta lähestyä, koska näytän vähän kylmältä ja kovalta, sellaiselta jota ei k*seteta. Ja lisäksi ne jotka ei tästä välitä, pelästyy sitä, että olen pelottavan älykäs. Löytyi mulle kyllä jotain seuraa jos itse lähestyin, mutta ei mua esimerkiksi kukaan ole yrittänyt iskeä missään. Jotkut oli ihastuneita, mutta kaikki oli sellaisia jotka tunsin jo ennestään. Aviopuoliso löytyi yliopistolta tutkijaryhmästä.
Vierailija kirjoitti:
Ovat piitanneet vain siinä mielessä, että on haukuttu rumaksi.
Kokemukseni mukaan tuo on emävalhe. Miehet eivät päin naamaa "hauku" naisia rumaksi, vaan ääneti välttelevät rumapainoisia, rumaikäisiä, yms.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinähän elät naisen unelma elämää siis. Älä nyt pilaa sitä millään miehellä. Olet vahva ja itsenäinen. Pysy myös sellaisena.
Ei tämä ole unelmaelämää kuin ehkä sellaiselle naiselle, jolla on ollut kyllästymiseen asti ihailijoita perässä kaikkialla ja joka on saanut kokea myös sen elämänsä rakkauden edes kerran.
Ap
Tee itsestäsi tarpeeksi haluttava nainen. Nosta tasoasi.
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan seurustellut, eivätkö miehet lähesty minua. Minut on yritetty iskeä tasan 2 kertaa, toisella kerralla kyseessä oli pervo nuori mies ja toisella sairaalloisen lihava minua huomattavasti vanhempi mies. En tiedä miksi en kiinnosta miehiä/minua ei lähestytä.
N 35
Lähestyihän nuo 2 mainitsemaasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko itse lähestynyt miehiä, vai vain odotellut?
Meinaatko, että lähestyminen muuttaisi mut miesten silmissä kiinnostavaksi?
Ap
Kyllä joku mies voi kiinnostua. Varaudu siihen että joudut yrittämään monta kertaa.
Kyllä, mutta ei minusta naisetkaan ole piitannut, edes kaverimielessä. Olen autisti ja sosiaalisesti estynyt, karkoitan kaikki ihmiset ympäriltäni hyvin tehokkaasti.
Täällä muita akkoja olekaan kuin niitä joita mies ei halua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko ruma tai lihava? Molempia?
Lihava on aina ruma.
Ja typerä mies aina vastenmielinen ja ei pantava.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko ruma tai lihava? Molempia?
Lihava on aina ruma.
Ja typerä mies aina vastenmielinen ja ei pantava.
Ja silti esim. Trumpilla menossa kolmas avioliitto. Kumma juttu.
Luulen, että nykyään ylipäätään ihmiset ei juurikaan ns. lähesty toisiaan. Olen vähän vanhempi, viisikymppinen mies ja nuorempana oli todella vähän vientiä, vaikka olin ihan ok näköinen, mukavaa seuraa jne. Kerran kysyi bussipysäkillä tuntematon nainen kahville, mutta olin silloin jo kihloissa. Ja sitä ennen yksi varattu nainen ilmaisi olevansa kiinnostunut, mutta harmitteli sitä, että oli varattu (miksi ihmeessä sitten avautui!?!?)
Eli jos pari-kolmekymmentä vuotta sitten oli hiljaista, niin varmaan nykypolvella vielä enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Luulen, että nykyään ylipäätään ihmiset ei juurikaan ns. lähesty toisiaan. Olen vähän vanhempi, viisikymppinen mies ja nuorempana oli todella vähän vientiä, vaikka olin ihan ok näköinen, mukavaa seuraa jne. Kerran kysyi bussipysäkillä tuntematon nainen kahville, mutta olin silloin jo kihloissa. Ja sitä ennen yksi varattu nainen ilmaisi olevansa kiinnostunut, mutta harmitteli sitä, että oli varattu (miksi ihmeessä sitten avautui!?!?)
Eli jos pari-kolmekymmentä vuotta sitten oli hiljaista, niin varmaan nykypolvella vielä enemmän.
Kyllä mun ympärillä koulussa, harrastuksissa ja töissä on kanssaihmiset lähestyneet toisiaan ja pariutuneetkin.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Kinkkua, joka on nuori & hoikka & tatuoimaton, aivan satavarmasti lähestytään, mutta niin ei tapahdu itsestään (kuin ani harvoin). Ensin miehet ihailevat em. kinkkua - joku vilkuilee, joku tapittaa, ja hääräilevät jotain tarpeetonta kinkun lähistöllä, joku ehkä "vahingossa" koskettaa, ym. Se on flirttailun ensivaihe. Jos kinkku on tuossa vaiheessa kun viilipytty, eikä anna vähäistäkään suopeata vihjettä miehelle, niin mies ei etene kinkun suhteen, vaan etsii flirttailunsa kohteeksi paremman/halukkaamman kinkun.
Toivottavasti sellaiset miehet, jotka eivät käytä kinkku-sanaa tuossa yhteydessä.
Miksi se on niin vaikea uskoa, että on meitäkin naisia, joita ei ole lähestytty muuten kuin kiusaamismielessä? Ja/tai sitten jos/kun menet kysymään ihan jotain neutraalia, esim. että onko tästä mennyt jo bussi 666, niin aletaan selittää jotain tyttö-/naisystävästä. Joo, ihan kiva, mutta mun nyt pitäisi vaan päästä ja ehtiä bussiin 666, EN TODELLAKAAN ole arvon herraa iskemässä. Tai puhutaan ohi, ohitetaan keskustelussa, ei ikinä haeta tanssimaan..näitä esimerkkejä on niin paljon, etten tähän viitsi luetella (tulisi ylipitkä teksti, jota ei kukaan jaksa lukea). Ja koska itsetunto on kiusattu maanrakoon, niin ei edes osata tai uskalleta "iskeä"/lähestyä ketään, koska ollaan jo ihan tarpeeksi saatu pilkkaa osaksemme. Siitä tason laskusta vielä, eli pitäisikö sitten alkaa lähestymään juoppoja, sekakäyttäjiä yms. elämänhallintaongelmaisia? Sehän vasta olisikin mieltäylentävää, päästä jonkun juopporemmin patjaksi.
Minulla ei ole ollut ko ongelmaa, jos sen nyt ongelmaksi mieltää, mutta sen tiedän että lihavia ihan yhtä lailla lähestytään. Nyt en ole vuosiin käynyt enää yökerhoissa tms mutta silloin kun kävin niin olen käynyt monen kokoisten ja näköisten ihmisten kanssa ja kyllä isompiakin on lähestytty ja flirttailtu, ei ole todellakaan mitenkään painoon sidottu asia. Minuun on ihastunut moni esim työkaveri ja myös naispuoliset ja voin kertoa ettei sekään ole mitenkään erityisen miellyttävää. Olen enemmänkin ujo kuin extrovertti, ei ole ollut vaikutusta eikä sillä että olen naimisissa.
Vierailija kirjoitti:
Olet ilmeisesti liian älykäs ja et ole mielyttämishaluinen. Eli liian monimutkainen yksinkertaisille otuksille.
Ja koska suurinta osaa miehistä ei naiset koskaan lähesty, niin tämän logiikan mukaan suurin osa miehistä on liian älykkäitä näille yksinkertaisille naisotuksille.
MOT
En ole. Tuollaisesta haaveilevat lähinnä ne naiset, jotka ovat saaneet tarpeekseen ja kyllästyneet miehiin. Ja ovat kuulleet satoja kertoja, että ovat kauniita ja ihania, itse en ole kuullut vielä kertaakaan.
Ap