Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko täällä muita naisia, joista miehet eivät ole koskaan piitanneet?

Vierailija
27.01.2026 |

Mä olen saanut olla ihan rauhassa nuorena, opiskelijana, aikuisena, harrastuksissa, töissä ja yöelämässä. Yksikään mies ei ole siis koskaan lähestynyt mua missään merkeissä. Mutta onpahan ollut aikaa kehittää itseään ja opiskella mm. kaksi insinööritutkintoa. Vähän kyllä kaihertaa mieltä se, ettei ole koskaan ollut kenellekään mitenkään erityinen, ja tuskin tulen koskaan olemaankaan.

Kommentit (65)

Vierailija
41/65 |
27.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ap vastailee täällä toisten kysymyksiin, niin on kyllä omaksi huvikseen keksinyt oman marinansa. 😄

Vierailija
42/65 |
27.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko ruma tai lihava? Molempia?

Lihava on aina ruma. 

Näinkö se todella on ? No niin kai. Huomiotta olen nykyään yksin ylipainoisena. Normaalipainossa oli vientiä. No enää en välitä. Olen jo 56

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/65 |
27.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kinkkua, joka on nuori & hoikka & tatuoimaton, aivan satavarmasti lähestytään, mutta niin ei tapahdu itsestään (kuin ani harvoin). Ensin miehet ihailevat em. kinkkua - joku vilkuilee, joku tapittaa, ja hääräilevät jotain tarpeetonta kinkun lähistöllä, joku ehkä "vahingossa" koskettaa, ym. Se on flirttailun ensivaihe. Jos kinkku on tuossa vaiheessa kun viilipytty, eikä anna vähäistäkään suopeata vihjettä miehelle, niin mies ei etene kinkun suhteen, vaan etsii flirttailunsa kohteeksi paremman/halukkaamman kinkun.

Mitä jos: suoraan ilmaisee kiinnostuksensa? Tuollainen mies nyt kohtelee sitä samalla tavalla kuin kinkkua muutenkin

Vierailija
44/65 |
27.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen olet luonteeltasi?

Vierailija
45/65 |
27.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on täysin sama kokemus. Olen aina ollut hoikka tai normaalipainoinen. Kasvotkin on mielestäni ihan nätit. Luulen, että miehet aistivat minussa jotain epäseksuaalista. Aika epäseksuaalinen minusta on tullutkin.

N26

Naisten lähestymisestä on tehty nykyään hyvin vaikeaa ja riskialtista. Ennemuinoin ronski läppä oli ok ja jopa kevyt kontakti oli ok, nykyään kukaan järkevä mies ei uskalla vaikka nainen hymyilisi (kun se ei kuulemma tarkoita yhtään mitään).

Eli miehet tarvitsevat hyvin selkeän merkin siitä, että on ok lähestyä. Käytännössä melkeinpä sen että nainen itse tekee jonkinlaisen aloitteen ja näyttää itse että fyysinen läheisyys on ok.

Vakavailmeinen nainen, joka ei uskalla otta katsekontaktia, ei hymyile eikä flirttaile ja jonka olemuksessa ei ole mitään seksuaalista (pukeutuminen esim hyvin aseksuaalia tai tätimäistä) ilmaisee miehille, että minua ei kannata eikä saa lähestyä.

Vierailija
46/65 |
27.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millainen olet luonteeltasi?

Viileä, sarkastinen ja lyhytjännitteinen. Erakkoluonteinen tietotoimisto.

Ap

Vierailija
47/65 |
27.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi se on niin vaikea uskoa, että on meitäkin naisia, joita ei ole lähestytty muuten kuin kiusaamismielessä? Ja/tai sitten jos/kun menet kysymään ihan jotain neutraalia, esim. että onko tästä mennyt jo bussi 666, niin aletaan selittää jotain tyttö-/naisystävästä. Joo, ihan kiva, mutta mun nyt pitäisi vaan päästä ja ehtiä bussiin 666, EN TODELLAKAAN ole arvon herraa iskemässä. Tai puhutaan ohi, ohitetaan keskustelussa, ei ikinä haeta tanssimaan..näitä esimerkkejä on niin paljon, etten tähän viitsi luetella (tulisi ylipitkä teksti, jota ei kukaan jaksa lukea). Ja koska itsetunto on kiusattu maanrakoon, niin ei edes osata tai uskalleta  "iskeä"/lähestyä ketään, koska ollaan jo ihan tarpeeksi saatu pilkkaa osaksemme. Siitä tason laskusta vielä,  eli pitäisikö sitten alkaa lähestymään juoppoja, sekakäyttäjiä yms. elämänhallintaongelmaisia? Sehän vasta olisikin mieltäylentävää, päästä jonkun juopporemmin patjaksi.

Lataa jokin seuranhakusovellus, missä miehet voivat lähestyä sinua ilman "matchia" ja naisena kuin naisena hukut aloitteisiin ja flirtteihin. 

Ja kyllä, monet miehet haluavat sinusta lähinnä seksiseuraa, mutta kyllä he silloin ovat kiinnostuneita ja lähestyvät sinua, joten saat niitä aloitteita mitä kaipasitkin. Problem solved. Ei tarvi kiittää.

Se on tietysti eri asia, jos sinua kiinnostaa vain ne itseäsi tasokkaammat miehet ja nimenomaan vain parisuhdemielessä. Silloin voi tulla tunne ettei kukaan (näitä oman tasoisiasi ja alempitasoisia miehiä et tietenkään edes laske mukaan) lähestyisi.

Vierailija
48/65 |
27.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinähän elät naisen unelma elämää siis. Älä nyt pilaa sitä millään miehellä. Olet vahva ja itsenäinen. Pysy myös sellaisena.

Ei tämä ole unelmaelämää kuin ehkä sellaiselle naiselle, jolla on ollut kyllästymiseen asti ihailijoita perässä kaikkialla ja joka on saanut kokea myös sen elämänsä rakkauden edes kerran.

Ap

Mitä MITÄ MITÄ?? Ovatko naiset valehdelleet meille miehille? Jo pidemmän aikaa naiset tälläkin palstalla ovat oikein herutelleet "eivätkö miehet vain voisi jättää meidät naiset rauhaan ja olla lähestymättä meitä" ajatuksella.

Jos et naisena saa miehiltä lähestymisiä, niin tuohan on sinun sukupuolellesi juuri sitä unelmaelämää. Nauti, sisko, nauti!

Vierailija
49/65 |
27.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon että on monia tavallisen näköisiä naisia joissa on jotain hyvin pidättyväistä eivätkä miehet siksi lähesty. Yleensä miehet lähestyvät välittömiä ja flirttejä naisia.Mutta jos nainen menee treffisovelluksen kautta treffeille ja antaa siellä viestiä kiinnostuksesta miestä kohtaan sekä tuo esille kiinnostavaa persoonaansa, voi mies hyvinkin kiinnostua ja tehdä aloitteen. Tai nainenkin voi tehdä. Itse arkana ja tavallisen näköisenä olin aina kaveriporukasta se vähiten lähestytty yöelämässä, mutta nettitreffeillä natsasi ihan hyvin kun eka tutustuttiin kirjoitellen.

Vierailija
50/65 |
27.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta kiinnostuu vain oudot hyypiöt.

Vierailija
51/65 |
27.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei paitsi liitto joka päättyi. Moralisoin naisia joista miehet kiinnostuu,olen kateellinen tavallaan heille kaikille. Naamakin on hapan(tuskin kukaa ees uskaltaa lähestyä.

Vierailija
52/65 |
27.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskon että on monia tavallisen näköisiä naisia joissa on jotain hyvin pidättyväistä eivätkä miehet siksi lähesty. Yleensä miehet lähestyvät välittömiä ja flirttejä naisia.Mutta jos nainen menee treffisovelluksen kautta treffeille ja antaa siellä viestiä kiinnostuksesta miestä kohtaan sekä tuo esille kiinnostavaa persoonaansa, voi mies hyvinkin kiinnostua ja tehdä aloitteen. Tai nainenkin voi tehdä. Itse arkana ja tavallisen näköisenä olin aina kaveriporukasta se vähiten lähestytty yöelämässä, mutta nettitreffeillä natsasi ihan hyvin kun eka tutustuttiin kirjoitellen.

Mitä veikkaat kuinka paljon sellaiset aremman ja harmaan oloiset miehet saavat lähestymisiä naisilta live-tilanteissa? Voin kertoa, että aika lähellä nollaa on prosenttiluku.

Sinulla naisena on sentään nämä deittisovellukset, joiden kautta saat miesten lähestymisiä. Ne aremmat & harmaan oloiset miehet eivät netissäkään saa aloitteita naisilta.

Olet siis sukupuolesi takia etuoikeutetummassa asemassa vastaviin miehiin verrattuna ja silti jaksat ulista. Mutta mitäpä muuta naisilta voisi odottaa kuin loputonta kitinää ja uhriutumista kun kaikki ei elämässä tulekaan hopealautasella tarjoiltuna.

Vierailija
53/65 |
27.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kinkkua, joka on nuori & hoikka & tatuoimaton, aivan satavarmasti lähestytään, mutta niin ei tapahdu itsestään (kuin ani harvoin). Ensin miehet ihailevat em. kinkkua - joku vilkuilee, joku tapittaa, ja hääräilevät jotain tarpeetonta kinkun lähistöllä, joku ehkä "vahingossa" koskettaa, ym. Se on flirttailun ensivaihe. Jos kinkku on tuossa vaiheessa kun viilipytty, eikä anna vähäistäkään suopeata vihjettä miehelle, niin mies ei etene kinkun suhteen, vaan etsii flirttailunsa kohteeksi paremman/halukkaamman kinkun.

Mitä jos: suoraan ilmaisee kiinnostuksensa? Tuollainen mies nyt kohtelee sitä samalla tavalla kuin kinkkua muutenkin

Ihmisillä pariutumisrituaali on muodostunut niin päin, että ensi mies valitsee, miehen valinta lukittuu sinä vaiheessa kun mies alkaa flirttailemaan nuorelle, hoikalle, sexylle kaunottarelle joka on tatuoimaton.

Kaunotar sitten puolestaan valitsee omien kriteeriensä perusteella hänelle flirttailevista miehistä parhaimman, jolle antaa vahvistusta flirttiin, eli osoittaa suopeuttaan, jolloin mies rohkaistuu flirttaamaan yhäti eroottisemmin, jne., tämän soidinmenon käydessä kuumimmillaan mies esittää kaunottarelle seksuaalisen avauksen ja silloin nainen antautuu miehelle ja he elävät elämänsä onnellisena yhdessä, kunnes naisen vaihdevuosi-vaivat heidät erottaa.

Jos olisi niin hassusti, että nainen valitsee kumppaninsa, eli nainen vain poimisi miehensä, niin ei  olisi alkuunkaan niin paljon parittomia rumapainoisia, wanhusnaisia, ikänaisia, ylijäämänaisia eikä yh-kinkkuja kuin on. Kummankin on tehtävä valintansa.

Vierailija
54/65 |
27.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä veikkaat kuinka paljon sellaiset aremman ja harmaan oloiset miehet saavat lähestymisiä naisilta live-tilanteissa? Voin kertoa, että aika lähellä nollaa on prosenttiluku.

Sinulla naisena on sentään nämä deittisovellukset, joiden kautta saat miesten lähestymisiä. Ne aremmat & harmaan oloi

Ne miesten lähestymiset treffipalveluissa ovat tasoa Pilde-Wolt. Eivät ole kiinnostuneet siitä naisesta, vaan sen jalkovälistä. Miehiä ei tietenkään haittaa, jos naiset lähestyisivät heitä vaan muna mielessään. Ehkä paras vertaus on, että homomiehet lähettevät innolla viestejä ja ottavat kontaktia munanpuutteessaan, vaikka itse etsit heteronaista parisuhteeseen, etkä satunnaista homopanoa.

Ihan yhtä mieltä ylentävää ja houkuttelevaa naiselle satunnainen treffipano Pilde-Wolt-mieheltä, kun haussa on parisuhde. Joo, teknisesti tulee toki lähestymisiä miehiltä, mutta ei sellaisia, jota haetaan. Sama jos syöttäisi vieraille pilaantunutta lohta ja sanoisi, että se on laatusilliä kaviaarilla, kalaahan ne molemmat on ja sinä halusit syödä kalaa, mitä valitat.

Vierailija
55/65 |
27.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aha incelit ovat löytäneet tämän(kin) ketjun. Prismaan vaan nyt reippaasti katsomaan, kun naiset ovat valinneet  pelkästään kalsarilentäjäkirurgeja suhteisiin ja seksiin. Kuollaan sukupuuttoon kaikki jossain vaiheessa, jos ei synny tarpeeksi uusia kalsarilentäjäkirurgeja naisille.

Vierailija
56/65 |
27.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, kysehän nyt vain oli niistä lähestymisistä ja kuinka niiden puute harmittaa joitain naisia. Aloitteista, flirteistä ja niin edelleen. Näitä kaikki naiset saavat - viimeistään siellä deittisovelluksessa. Ja kuka sinä olet naisena määrittelemään millä tavalla mies saa olla naisesta kiinnostunut? Kiinnostus kuin kiinnostus, lähestyminen kuin lähestyminen, flirtti kuin flirtti. 

Mitä tulee tuohon iänikuiseen naisten suosikkihokemaan eli "hähä, kyllähän miehetkin seksiä saavat, jos menevät homobaariin sitä hakemaan", niin tässä jätetään huomioimatta, että naisetkin hakevat satunnaista seksiiseuraa melko usein ollessaan sinkkuina, joten logiikkasi ontuu näiltä osin. Voisinhan minäkin väittää, että kyllähän naisetkin löytävät parisuhteen, jos hyväksyvät itseään +20 vanhemman miehen, mutta minusta tällaisen sanominen olisi älyllisesti epärehellistä. 

Vierailija
57/65 |
27.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aha incelit ovat löytäneet tämän(kin) ketjun. Prismaan vaan nyt reippaasti katsomaan, kun naiset ovat valinneet  pelkästään kalsarilentäjäkirurgeja suhteisiin ja seksiin. Kuollaan sukupuuttoon kaikki jossain vaiheessa, jos ei synny tarpeeksi uusia kalsarilentäjäkirurgeja naisille.

Kyllähän tämän ketjun laittoi vireille nimenomaan incel, mutta siinä sinulla meni pieleen, etä kyseessä oli naispuolinen incel. Ja ketjuun löysi viestien perusteella muitakin naispuolisia inceleitä. Skarppaa ny vähän.

Vierailija
58/65 |
27.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorempana oli pari kiinnostunutta, mutta olin itse liian traumatisoitunut mihinkään. Sittemmin ei ketään ja nyt olen elänyt erakkona jo yli vuosikymmenen. Ei tullut rakkautta koettua tässä elämässä.

Vierailija
59/65 |
27.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinähän elät naisen unelma elämää siis. Älä nyt pilaa sitä millään miehellä. Olet vahva ja itsenäinen. Pysy myös sellaisena.

Ei tämä ole unelmaelämää kuin ehkä sellaiselle naiselle, jolla on ollut kyllästymiseen asti ihailijoita perässä kaikkialla ja joka on saanut kokea myös sen elämänsä rakkauden edes kerran.

Ap

Mitä MITÄ MITÄ?? Ovatko naiset valehdelleet meille miehille? Jo pidemmän aikaa naiset tälläkin palstalla ovat oikein herutelleet "eivätkö miehet vain voisi jättää meidät naiset rauhaan ja olla lähestymättä meitä" ajatuksella.

Jos et naisena saa miehiltä lähestymisiä, niin tuohan on sinun sukupuolellesi juuri sitä unelmaelämää. Nauti, sisko, nauti!

Oletko liian vajaa ymmärtämään, että naisia on erilaisia?

Vierailija
60/65 |
27.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten pääsit insinöörikoulutukseen? Tuliko joku kotoa hakemaan sinne?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kahdeksan