Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vinkki naisille: hommatkaa mies jolla on siskoja/hyvä äitisuhde/naisia elämässä

Vierailija
27.01.2026 |

Jos miehellä ei ole lapsuudessaan tai muutoinkaan mitään kosketusta naisiin ja naiseuteen niin miten kuvittelette että se ymmärtää teitä edes sitä vähää? Hyvällä miehellä on rakastava äiti jota hän rakastaa, naispuolisia sisaruksia eli edes jotain käsitystä naiseudesta, kykyä olla ja toimia naisten kanssa ilman että kokoajan se yksi asia mielessä, naisia kavereina - KYLLÄ, se on mahdollista, kaiken ei tarvitse aina päätyä panoon!

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
27.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole samaa mieltä. Kun oli poikkis jolla äitikulta, joka oli pyhä, ja siskot, jotka vaihtoivat miestä kuin sukkia, kaveri oli lähinnä katkera ja outo.

Vierailija
2/25 |
27.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun pitäis tässä mies vaihtaa sun älyvapaan ohjeen takia? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
27.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

oon sama mieltä. Tälläiset miehet myös kunnioittaa naisia hyvällä tapaa. 

Vierailija
4/25 |
27.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta turiset. Olen seurustellut veljeskatraasta olevien kanssa, äitiongelmaisten kanssa, sekä sitten niiden joilla aina ollut naisia ympärillään - ero kuin yöllä ja päivällä.

Vierailija
5/25 |
27.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paskat. Ei sen äidin tai siskojen kanssa ole tarkoitus parisuhdetta kyhätä.

Vierailija
6/25 |
27.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totta turiset. Olen seurustellut veljeskatraasta olevien kanssa, äitiongelmaisten kanssa, sekä sitten niiden joilla aina ollut naisia ympärillään - ero kuin yöllä ja päivällä.

Noloa vastata itselleen.

Vierailija
7/25 |
27.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peräkammarista löytyy

Vierailija
8/25 |
27.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehellä on iso perhe, on siskoi, serkkuja, siskontytär yms. Hän kohtelee naisia tosi hyvin ja se näkyy. Ja puolustaa heitä kaikessa, on naisten puolella myös monessa asiassa, missä naisia nyt syrjitään.

Vierailija
9/25 |
27.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään merkitystä

Vierailija
10/25 |
27.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No suurimmalla osalla miehistä on äiti, ja monilla siskokin. Ei nuo asiat kerro vielä MITÄÄN.

Yksi parhaista miehistä ketä mulla on ollut, oli yh-isän kasvattama. 

Vierailija
11/25 |
27.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mitään merkitystä

AP kuvittelee, että joku mystinen ~naisen kosketus~ tekee automaattisesti miehestä hyvän. 

Vierailija
12/25 |
27.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niitä miehiä niin vaan hommata

Vierailija
13/25 |
27.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valkkaajalla jää luu käteen, sanoi mummovainaa

Vierailija
14/25 |
27.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun miehellä on iso perhe, on siskoi, serkkuja, siskontytär yms. Hän kohtelee naisia tosi hyvin ja se näkyy. Ja puolustaa heitä kaikessa, on naisten puolella myös monessa asiassa, missä naisia nyt syrjitään.

Mun miehellä ei ole yhtäkään siskoa ja serkkujen kanssa ei ole missään tekemisissä ollut koskaan kun asuvat niin kaukana. Veljelläänkään ei ole tyttölapsia. Ja hän kohtelee naisia hyvin, kaikintavoin.

Vierailija
15/25 |
27.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paino sanalla TERVEHENKISESTI. Mikä tahansa äiti tai sisko tai serkku voi olla myös saastuttanut miehen mielen olemalla kamala, hirveä, itsekäs. Eli käytännössä ei voi koskaan tietää, kuka tällainen helmi on. Esim oma veljeni ei taida itsekään tietää, että äitimme on narsisti ja toinen siskonsa psykopaatti. Itse tunnistin heidät vasta tässä pitkällä aikuisuudessa. Miten joku tyttökaveri voi erottaa sen heti suhteen alussa, varsinkin jos ei ole minkäänlaista kokemusta tällaisista!?

Vierailija
16/25 |
27.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta mies jolla on paljon naiskavereita ympärillä on kyllä epäilyttävä. Jolleivat ole täysin ihmiseksi tunnistettamattomia turjakkeita niin mies pyörittää naishaaremia ja on jo korkannut ainakin osan näistä "ystävistään". Perheeseen taas ei voi itse vaikuttaa.

Vierailija
17/25 |
27.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole samaa mieltä. Kun oli poikkis jolla äitikulta, joka oli pyhä, ja siskot, jotka vaihtoivat miestä kuin sukkia, kaveri oli lähinnä katkera ja outo.

Oletko kuullut, poikkeuksia on aina

Vierailija
18/25 |
27.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihen siskot on kyllä ihan perseewtä, veljien kanssa kyllä tulen juttuun, mutta noi siskot.... aaarrggh!

Vierailija
19/25 |
27.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehellä on onkin verran luonnehäiriötä, ja on hyvä suhde sisariin, joita arvostan kovasti. Tässä on puolet totta, en olisi kestänyt hänen kanssaan, ellen arvostaisi heitä niin paljon. Vanhemmiten hänessä korostuvat sisarten hyvät puolet ja luonnevika on lieventynyt. Huonona puolena oli kova homma muistutella, ettei minua tarvitse arvioida alempiarvoiseksi, vaikka olenkin niin erilainen. Aika monta kertaa riidassa sai kuulla, ettei hänen sisarensa ainakaan koskaan noin ole käyttäytyneet. Kysyin, montako vuotta hän on ollut heidän kanssaan parisuhteessa arvioidakseen asiaa. Lopulta meni perille. 

Vierailija
20/25 |
27.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paskat. Ei sen äidin tai siskojen kanssa ole tarkoitus parisuhdetta kyhätä.

Etkö osaa ajatella syy- seuraussuhdetta ? Jos kunnoittaa äitiä ja siskoa, kunnoittaa myös  oma naista elämässään

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi yhdeksän