Onko täällä muita naisia, joista miehet eivät ole koskaan piitanneet?
Mä olen saanut olla ihan rauhassa nuorena, opiskelijana, aikuisena, harrastuksissa, töissä ja yöelämässä. Yksikään mies ei ole siis koskaan lähestynyt mua missään merkeissä. Mutta onpahan ollut aikaa kehittää itseään ja opiskella mm. kaksi insinööritutkintoa. Vähän kyllä kaihertaa mieltä se, ettei ole koskaan ollut kenellekään mitenkään erityinen, ja tuskin tulen koskaan olemaankaan.
Kommentit (50)
Vierailija kirjoitti:
Mitäpä siitä. Elämä on.
Onko sulla siis kokemusta vastaavasta?
Ap
Ovat piitanneet vain siinä mielessä, että on haukuttu rumaksi.
Vierailija kirjoitti:
Oletko ruma tai lihava? Molempia?
Lihava on aina ruma.
Vierailija kirjoitti:
Oletko ruma tai lihava? Molempia?
Olen aina ollut hoikka, nuorena olin jopa laiha. Mutta kai mä olen ruma siltikin.
Ap
Oletko itse lähestynyt miehiä, vai vain odotellut?
No minun perässäni ovat juosseet k.sipäiset miehet, koska naamani on nätti ja 'viattoman' näköinen. Kummasti kaikkoavat, kun tajuavat ettei minua (nuoruuden haksahduksesta toivuttuaan) voi hyväksikäyttää. En minäkään koskaan ole ollut kenellekään se erityinen, vaikka muutaman kerran olen seurustellutkin.
Ihmiset luulee ja olettaa paljon asioita ja heidän aikansa menee siihen, mutta harva ymmärtää todella.
On musta sentäs kolme miestä kiinnostunut näiden 43 vuoden aikana.
En ole koskaan seurustellut, eivätkö miehet lähesty minua. Minut on yritetty iskeä tasan 2 kertaa, toisella kerralla kyseessä oli pervo nuori mies ja toisella sairaalloisen lihava minua huomattavasti vanhempi mies. En tiedä miksi en kiinnosta miehiä/minua ei lähestytä.
N 35
Vierailija kirjoitti:
Oletko itse lähestynyt miehiä, vai vain odotellut?
Meinaatko, että lähestyminen muuttaisi mut miesten silmissä kiinnostavaksi?
Ap
Mulla ei ole kokemusta siitä etteikö koskaan olisi kiinnostuttu. Nuorempana kun olin hoikassa kunnossa oli jatkuvasti ns. kosijoita oven takana. Kymmenen vuotta sitten lihoin ja olen ollut siitä lähtien ylipainoinen. Yksikään mies ei ole sen jälkeen osoittanut pienintäkään kiinnostusta. Ollut aika raju herätys todellisuuteen. En enää usko, että yksikään nuoruuden miehistä oli oikeasti kiinnostunut musta, olin heille lähinnä koriste-esine. Eipä sekään kauheasti mieltä kohota.
Mulla on täysin sama kokemus. Olen aina ollut hoikka tai normaalipainoinen. Kasvotkin on mielestäni ihan nätit. Luulen, että miehet aistivat minussa jotain epäseksuaalista. Aika epäseksuaalinen minusta on tullutkin.
N26
Vierailija kirjoitti:
Mulla on täysin sama kokemus. Olen aina ollut hoikka tai normaalipainoinen. Kasvotkin on mielestäni ihan nätit. Luulen, että miehet aistivat minussa jotain epäseksuaalista. Aika epäseksuaalinen minusta on tullutkin.
N26
Tuo voi tosiaan olla syynä. Sama, kuin miehillä, jotka aina joutuu friend zonelle. Jos ihmisen olemuksessa ei ole mitään seksuaalista, niin silloin ei varmasti vedä puoleensa oikein ketään.
Ja olisi hyvä hieman osata osoittaa kiinnostusta, jos ei ihan flirttailemalla, niin vaikka katsomalla toista silmiin ja hymyilemällä keskustellessa. Ja kyselemällä toiselta asioita hänestä yms.
Joo. Ei oo kukaan lähestynyt. En laittaudu" ja olen tosi pitkä ja en sitten antanut kai signaaleja. Mutta itse etsin aivan ihanan miehen netistä.
Vierailija kirjoitti:
Joo. Ei oo kukaan lähestynyt. En laittaudu" ja olen tosi pitkä ja en sitten antanut kai signaaleja. Mutta itse etsin aivan ihanan miehen netistä.
Mulla taas on aina meikkiä ja hiukset laitetut, ja käytän mekkoja useammin kuin housuja. Eipä ole ollut vaikutusta asiaan.
Ap
Sinähän elät naisen unelma elämää siis. Älä nyt pilaa sitä millään miehellä. Olet vahva ja itsenäinen. Pysy myös sellaisena.
Vierailija kirjoitti:
Sinähän elät naisen unelma elämää siis. Älä nyt pilaa sitä millään miehellä. Olet vahva ja itsenäinen. Pysy myös sellaisena.
Ei tämä ole unelmaelämää kuin ehkä sellaiselle naiselle, jolla on ollut kyllästymiseen asti ihailijoita perässä kaikkialla ja joka on saanut kokea myös sen elämänsä rakkauden edes kerran.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tämä ole unelmaelämää kuin ehkä sellaiselle naiselle, jolla on ollut kyllästymiseen asti ihailijoita perässä kaikkialla ja joka on saanut kokea myös sen elämänsä rakkauden edes kerran.
Ap
Säälittävä pick me.
Mitäpä siitä. Elämä on.