Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Entinen ystäväni on muuttunut

Vierailija
27.01.2026 |

Ennen oli kiva ihminen, meitä yhdisti käsityöt, mökkipuuhailu, marjastus ym.  Aikuistuvien lasten äiti,  eronnut, koulutustakin ja töissä.

Sitten tuli vuosi 2021,  alkoi intoilu,  luontaistuoteharrastus, mielenosoitukset.  Irtisanoutui töistä ja kävi jotain parantajakursseja.  Nyt on agendaa v.30,  littumaata ja taivaankantta, jossa vanoja.  Lisäksi nuo väestöjutut uusinta uutta.  Uusi mies löytyi ,  joku valon näkijä.

Mikä muuttaa ihmisen, tietty ikä, mt vai vain itsensä löytäminen.

Kommentit (66)

Vierailija
61/66 |
27.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä paina rivin väliä vaan enteriä

Mitä sä siellä komentelet?

Ihmiset saa rivittää tekstinsä miten haluaa.

Vaikka näin.

Näillähän on mahtava halu hallita muita ihmisiä.  Jotka eivät ole kuten he saavat karleaa nimittelyä .  En tiedä miten se sopii henkisyyden ja pitsikaavun kanssa yhteen.

Vierailija
62/66 |
27.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki muutumme ajan myötä. Entistä itseään tai kavereitaan ei kannata jäädä kaipailemaan. Sitä paitsi, ihmisten todellinen luonne voi olla piilossa pitkäänkin ystävyyssuhteissa. Voi olla eri rooleja työ-, perhe- ja ystävyyssuhteissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/66 |
27.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monen muuttuneen läheiset voi olla huolissaan näistä kaninkoloon lipsahtaneista.   Mukavasta ihmisestä on tullut yhteiskuntavastainen jauhaja epäluuloissaan.

Vierailija
64/66 |
27.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kävi näin, joskin olen lapseton. Löysin miehen joka pysähtyi kuuntelemaan, naurattamaan ja halusi ottaa osaa samoihin harrastuksiin. Serkkuni sanojen mukaan 2 vesikauhuista kohtasivat yössä. Kuulemma ollaan niin kiinni toisissamme. Tiedän jo ennalta, että jos mulle kävisikin jotain olisi viivana paikalla tai vähintään joku kaverinsa.

Vierailija
65/66 |
27.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on tutulla jo päivityksissään kovaa touhotista tuosta phuketin lentokentästä.  Ehkä vaiennan hänet mutten poista kavereista.

Vierailija
66/66 |
28.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä mikä muuttaa joitain ihmisiä. 

Minulle tuleva entinen ystävä on alkanut lähettää viestejä, joista en tiedä miten niihin pitäisi reagoida tai mitä niihin uskaltaa sanoa. Joskus on vastassa pelkkää hiljaisuutta, jos vastaan jotain. Esim. Hän saattaa lähettää kuvan, jossa ei ole mitään tekstiä. Sitten hän suuttuu, jos lähetän viestin esim. tulevasta tapahtumasta, joka kiinnostaa häntä. Ystävä on muutenkin muuttunut vuosien mittaan piikittelevämmäksi ym. Onneksi en asu enää samalla paikkakunnalla