Entinen ystäväni on muuttunut
Ennen oli kiva ihminen, meitä yhdisti käsityöt, mökkipuuhailu, marjastus ym. Aikuistuvien lasten äiti, eronnut, koulutustakin ja töissä.
Sitten tuli vuosi 2021, alkoi intoilu, luontaistuoteharrastus, mielenosoitukset. Irtisanoutui töistä ja kävi jotain parantajakursseja. Nyt on agendaa v.30, littumaata ja taivaankantta, jossa vanoja. Lisäksi nuo väestöjutut uusinta uutta. Uusi mies löytyi , joku valon näkijä.
Mikä muuttaa ihmisen, tietty ikä, mt vai vain itsensä löytäminen.
Kommentit (56)
Vierailija kirjoitti:
Koulutus ei takaa mielenterveyttä. Monet sal a liitto vaikuttajat ovat hyvin koulutettuja.
Kuten nämä tunnelisota tyypit
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän sinua ap.
Nämä kemikaalivana ja littumaa tyypit on ihan oma lajinsa.
Olen itse ollut kiinnostunut kaikesta "hörhöilystä" melkein 30 vuotta.
Sitten tuli koronan, rokotukset, sota ja Natoon liittyminen. Jotkut ihan fiksuna pitämäni tyypit putosivat tähän kaninkoloon.
Olen joutunut laittamaan ihmisiä sivummalle oman mielenterveyteni vuoksi. Tai siis siksi kun tuntuu, että v itutukseen voi kuolla.
Veikkaan, että aika monella on taustalla pelko. Tuli asioita, joita ei voi hallita. Mutta pitääkö aivot laittaa narikkaan?
Onneksi on vielä niitä, joiden kanssa pystyn pohtimaan asioita eri kanteilta, ilman "psykoottista öyhötystä".
Väittelemään niiden kanssa ei kannata alkaa. Mikään järkipuhe ei mene läpi.
Sinähän olet ap itse :D Ihan sama kummallinen tapa rivittää tekstiä ja kukaan muu ei käytä sanaa littumaa.
Vierailija kirjoitti:
Minä ihmettelen myös. Ne ovat yksinkertaisia ihmisiä jotka eivät ajattele asioita sen kummenkin, eivät kiinnostu mistään syvällisestä, mielipiteet tulee median propagandana.
Siis jos ei ole hörhö , ei ajattele itse. Kun hän tietää faktat ja joku itseajattelija on kehittänyt jonkun päähänpinttymän. Tai ulkomaisista hupilehdistä löytänyt ja vaikks keinoäly-videoita.
Minua huvittta tio. En osaa ajatella itse jos käytän rypsiöljyä enkä oliiviöljyä. Tai uskon borrelioosin olemassaoloon jne. Minkä itseajattelijat kieltävät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koulutus ei takaa mielenterveyttä. Monet sal a liitto vaikuttajat ovat hyvin koulutettuja.
Heidätkin lopulta tuomittiin maanpetoksesta. Ei siis tyhjästä revitty aihe. Ja emmehän edelleenkään tiedä, etteikö salaisia tunneleita olisi. Kuka, miksi ja milloin ne rakennettiin, onkin sitten ihan oma aiheensa.
Vierailija kirjoitti:
Mun äidistä tuli uuden miehen myötä persu että ottaisin tuollaisen hipin koska tahansa mieluummin
Voi olla molempia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän sinua ap.
Sitten tuli koronan, rokotukset, sota ja Natoon liittyminen. Jotkut ihan fiksuna pitämäni tyypit putosivat tähän kaninkoloon.
Olen joutunut laittamaan ihmisiä sivummalle oman mielenterveyteni vuoksi. Tai siis siksi kun tuntuu, että v itutukseen voi kuolla.
Veikkaan, että aika monella on taustalla pelko. Tuli asioita, joita ei voi hallita. Mutta pitääkö aivot laittaa narikkaan?
Onneksi on vielä niitä, joiden kanssa pystyn pohtimaan asioita eri kanteilta, ilman "psykoottista öyhötystä".
Sinähän olet ap itse :D Ihan sama kum
Kännyllä kirjoittaessa rivinvälit tulee noin. Me kaikki emme istu pimeässä huoneessa tietokoneen vieressä lukien harhaisia blogeja ja pelkäämässä kaikkea mahdollista. Harhaisuutta jo jos eo ymmärrä eytä on monia jotka naureskelevat vaikka "littumaan" uskojiin. Esim vkk, taivaankantta myöten.
Littumaa on naureskelijoitten keksimä sana näille jotka uskovat auringon kannen alla kiertävän litteää maata.
Olen aloittaja, en tuon kirjoi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän sinua ap.
Sinähän olet ap itse :D Ihan sama kum
Enkä ole :D
Littumaa on yleinen sana tässä kontekstissa.
Meneppä taas ikkunaan katsomaan, näkyiskö kemikaalivanoja. Tai askartele itsellesi foliosta kiva hattu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heidätkin lopulta tuomittiin maanpetoksesta. Ei siis tyhjästä revitty aihe. Ja emmehän edelleenkään tiedä, etteikö salaisia tunneleita olisi. Kuka, miksi ja milloin ne rakennettiin, onkin sitten ihan oma aiheensa.
Tiesihän se yksi ( aamulehden juttu) etyä tamperelaisen baarin takahuoneesta ne tumnelit lähtevät ja sinne työnnetään lapsia .
Tuliko tänne jo joku sensuroija paikalle, kun normiviestit jonoutetaan moderointia varten? Siis jos koittaa vastata viestiin. Usein se tarkoittaa, että ko viesti on ilmiannettu.
Tästä voi tulla hyvää viihdettä ja pitkä ketju. Täytyy hommata (säteilyttämätöntä) popparia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiesihän se yksi ( aamulehden juttu) etyä tamperelaisen baarin takahuoneesta ne tumnelit lähtevät ja sinne työnnetään lapsia .
Sekin on niin varma tieto että senkin tietäjä pääsi puttiinin maahan turvaan. Suomessa ei saa paljastaa asioita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikka päijänne-tunneli. Sukulainen aina muistelee miten oli siellä panostajana 70-luvulla.
"Kännyllä kirjoittaessa rivinvälit tulee noin."
Ei todellakaan tule mikäli osaa käyttää tätä palstaa.
Kirjoitan aina puhelimella enkä ole avannut tietokonetta varmaan viikkoon.
Ei ole vaikeaa.
Vierailija kirjoitti:
"Kännyllä kirjoittaessa rivinvälit tulee noin."
Ei todellakaan tule mikäli osaa käyttää tätä palstaa.
Kirjoitan aina puhelimella enkä ole avannut tietokonetta varmaan viikkoon.
Ei ole vaikeaa.
Minulla vaan tulee vaikka painan yhden kerran rivin väliä.
Mutta emmehän me osaa kun eri porukka jolla faktat. Tai se pohjolan valo apuna alitajunnassa .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä väliä, sehän on entinen ystävä?
Ikävä niitä aikoja kun oli mukavaa yhdessä.
Ikävä sitä, Jun hpn trki,kuten sinä halusit.
Jaa tää on ap:n itsensä korostamista paremmaksi kiltti valtion lammas kun on joka ei näe eikä kuule mitään oman kuplan sisäpuolelta.
Älä paina rivin väliä vaan enteriä
Vierailija kirjoitti:
Jaa tää on ap:n itsensä korostamista paremmaksi kiltti valtion lammas kun on joka ei näe eikä kuule mitään oman kuplan sisäpuolelta.
Älähän höpise. Aktiivisesti seuraan sivujanne, blogejanne, pelastakaa lapset ja vielä monen julkisia fb-sivuja. En vaan ole aivopestävissä mielettömiin ajatuksiin ja fantasioihin, tumpin ihailuun jne.
Ihmiset muuttuu ja joskus sen takia ystävyyskin viilenee, ei sille vaan voi mitään. Kannattaa hyväksyä ajatus ja hakea itselleen samanhenkisiä ystäviä.
Kyllä minullakin on tavallaan joskus ikävä entisiä ystäviä, ja entisiä aikoja heidän kanssaan, mutta ei siihen kannata juuttua. Pitää vaan elää omaa elämäänsä eteenpäin, eikä pohtia liikaa.
Jaa,painii eri kategoriassa kuin mun entinen ystävä joka muuttuk seurustelun myötä tupakkaa polttavaksi,kaljaa kittaavaksi rääväsuuksi,olk kiltti,ei tupakoinnut ja jaoimme samat "muumomaiset" ajatukset vaikka oltiin vasta 25 vuotiaita,sitten hänelle tuli seurustelukumppaniksi mies joka oli oikea mörrimöykyn perikuva, ei puhunut mitään murahteli jos yritti tutustua,poltti tupakkaa lähes askin päivässä,joi joka viikonloppu ja eli muutenkin aika railakasta elämää,ystäväni lähti sen juttuihin mukaan,enää ei ystävää kiinnostanut meidän yhteiset jutut ja harrastukset,alkoi vinoilemaan ja irvailemaan ja matkimaan mm puhetyyliäni ivalliseen äänensävyyn.
Ymmärrän sinua ap.