Entinen ystäväni on muuttunut
Ennen oli kiva ihminen, meitä yhdisti käsityöt, mökkipuuhailu, marjastus ym. Aikuistuvien lasten äiti, eronnut, koulutustakin ja töissä.
Sitten tuli vuosi 2021, alkoi intoilu, luontaistuoteharrastus, mielenosoitukset. Irtisanoutui töistä ja kävi jotain parantajakursseja. Nyt on agendaa v.30, littumaata ja taivaankantta, jossa vanoja. Lisäksi nuo väestöjutut uusinta uutta. Uusi mies löytyi , joku valon näkijä.
Mikä muuttaa ihmisen, tietty ikä, mt vai vain itsensä löytäminen.
Kommentit (56)
Vierailija kirjoitti:
Älä paina rivin väliä vaan enteriä
Kännyköitä on erilaisia. Uskon sun kyllä "tekevän töitä" , harhojen välitystä pöytäkoneella. Ei mulla ainakaan kun yksi rivinvaihtonäppylä, halpa känny.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa tää on ap:n itsensä korostamista paremmaksi kiltti valtion lammas kun on joka ei näe eikä kuule mitään oman kuplan sisäpuolelta.
Älähän höpise. Aktiivisesti seuraan sivujanne, blogejanne, pelastakaa lapset ja vielä monen julkisia fb-sivuja. En vaan ole aivopestävissä mielettömiin ajatuksiin ja fantasioihin, tumpin ihailuun jne.
Olet aikamoinen idiootti jos luulet että kaikki on fb:ssä yms sosiaalisen median alustoilla,että älä itse höpise että tunnet mua kun en tuollaisiin sivustoihin ole liittynyt,riittää että katsoa ympärille mitä tapahtuu, kaikki ei usko mm liskoihmisiin tms salaliittoihin voi olla tilannetajua ja järkeä ja silti nähdä asiat tieteen ja uskon näkökulmasta tai ihan katsomalla ympärilleen.
Vierailija kirjoitti:
Jaa,painii eri kategoriassa kuin mun entinen ystävä joka muuttuk seurustelun myötä tupakkaa polttavaksi,kaljaa kittaavaksi rääväsuuksi,olk kiltti,ei tupakoinnut ja jaoimme samat "muumomaiset" ajatukset vaikka oltiin vasta 25 vuotiaita,sitten hänelle tuli seurustelukumppaniksi mies joka oli oikea mörrimöykyn perikuva, ei puhunut mitään murahteli jos yritti tutustua,poltti tupakkaa lähes askin päivässä,joi joka viikonloppu ja eli muutenkin aika railakasta elämää,ystäväni lähti sen juttuihin mukaan,enää ei ystävää kiinnostanut meidän yhteiset jutut ja harrastukset,alkoi vinoilemaan ja irvailemaan ja matkimaan mm puhetyyliäni ivalliseen äänensävyyn.
Eipä voi muuta kuin onnitella, että ette ole enää ystäviä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa tää on ap:n itsensä korostamista paremmaksi kiltti valtion lammas kun on joka ei näe eikä kuule mitään oman kuplan sisäpuolelta.
Älähän höpise. Aktiivisesti seuraan sivujanne, blogejanne, pelastakaa lapset ja vielä monen julkisia fb-sivuja. En vaan ole aivopestävissä mielettömiin ajatuksiin ja fantasioihin, tumpin ihailuun jne.
Olet aikamoinen idiootti jos luulet että kaikki on fb:ssä yms sosiaalisen median alustoilla,että älä itse höpise että tunnet mua kun en tuollaisiin sivustoihin ole liittynyt,riittää että katsoa ympärille mitä tapahtuu, kaikki ei usko mm liskoihmisiin tms salaliittoihin voi olla tilannetajua ja järkeä ja silti nähdä asiat tieteen ja uskon näkökulmasta tai ihan katsomalla ympärilleen.
Uskotko tieteeseen että kaikki lampaat kuolevat viiden vuoden sisällä? Tai tieteeseen että sammakkomerkityt on myrkkyä? Tai jonkun itse tekemään tilastokäppyrään?
Niin hulluja asioita perustellaan "tieteellä" ja tietäjä on peruskoulun käynyt tai ihailtu terveystietäjä rakennusinsinööri tai maanviljelijä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap:lle on tätä turha alkaa avaamaan. Kaikkien ei tarvitse tajuta, mutta salli sentään toiselle se ilo kun on oman juttunsa löytänyt. Muuten, energiahoitoja opiskelee hyvinkin koulutetut ihmiset, ei se sitä katso yhtään. Tunnen mm. entisen sairaanhoitajan ja lakia lukeneen, joka vaihtoi energiaparannuksen puolelle. He eivät ole tyhmiä tai helposti johdateltavia. He vain löysivät aiheen, joka kiinnosti ja josta nyt ei vaan satu olemaan tieteellisiä tutkimuksia paljoa. Se ei silti tarkoita, etteikö se olisi oikeasti olemassa oleva ilmiö.
Uskotko kaukoparannukseen ja etänä manifestiointiin? Ha maksasit siitä rahastuskeinon keksineelle?
"Uskotko kaukoparannukseen ja etänä manifestiointiin? Ha maksasit siitä rahastuskeinon keksineelle?"
Tästä tuli mieleen muuten se, että tiede (neurotiede) ei ole pystynyt toteamaan sitä, onko tietoisuus lokaali vai ei-lokaali. Vrt. niinkin hauskasti, että keho on vain yksi "linkkimasto" kentässä. Joten ajatus voi tehdä mahdottomasta mahdollisen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koulutus ei takaa mielenterveyttä. Monet sal a liitto vaikuttajat ovat hyvin koulutettuja.
Kuten nämä tunnelisota tyypit
Heidätkin lopulta tuomittiin maanpetoksesta. Ei siis tyhjästä revitty aihe. Ja emmehän edelleenkään tiedä, etteikö salaisia tunneleita olisi. Kuka, miksi ja milloin ne rakennettiin, onkin sitten ihan oma aiheensa.
Tuomittiin? Oikeudenkäyntiprosessikin on vielä kesken. Vai onko tämä jo sovittu juttu ja sinä jotain sisäpiiriä? Onko asia salaliitto siis?
Joo kun tää uusin nopea yhteys ja sirut veressä, miten sitä ennää uskaltaa elää.
Heti kun nousee tarve arvostella toisen elämää niin on viisasta ottaa etäisyyttä. Ystävä on sellainen jota rakastat ja arvostat. Jos et pysty olemaan ystävä elämän muuttuessa, et ole. Ei se ole kenenkään vika.
Mä oon kai ilkeä kun ajattelen joskus ,että menkööt välit poikki sitten tuonkin kanssa. Ja sitten saatan sanoa suorat sanat. Parempi yksin kuin huonon kaverin kans. Tällä en tarkoita miestäni, vaan ns.ystäviäni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko vielä paljonkin tekemisissä?
Vähän, koska niin kauan olimme kamuja. Mutta eihän hän enää ees marjaan lähde kun kemikaalit.
V.ttu se on pimee.
Mun ystävä hurahti salaliittoteorioihin, ihailee ja kannustaa esim. Valon veljeksiä, kieltää koronan ja haukkuu rokotettuja lampaiksi yms shaissee. Eipä huvita paljoa seurustella hänen kanssaan enää. Harmi, meillä oli usein kivaa yhdessä.
"Jos maa olisi litteä, kissat olis jo ajat sitten tippunu reunan yli!"
Mikähän tässä ajassa on kun kaikkea huuhaata on niin paljon? Ennen ei ollut kuin Kassinen ja muut selvänäkijät. No, kansanparantajia ja kuppareita on ollut aina
Vierailija kirjoitti:
"Jos maa olisi litteä, kissat olis jo ajat sitten tippunu reunan yli!"
*kissat ois jo ajat sitte tiputtanu kaikki reunan yli
Tiedän kanssa ihmisiä, joille on käynyt samankaltaista. Energiahoitoja, uskoon hurahtamisia, foliohattuilua... Yhtä kaikki sekopäistä. Onneksi ei tarvitse olla tekemisissä.
Klisee mutta muistot on parasta pitää muistoina ja palata niihin sitten, kun suru ystävän menetyksestä on helpottanut. Menneiden varaan ei ystävyyttä kannata rakentaa, koska silloin ei pysty näkemään ystävää sellaisena kuin hän nykyään on. Ystäväsi ei ole enää se sama ihminen kuin joskus ennen ja tässä kävi nyt niin, että hänen suuntansa erkani radikaalisti sinun polustasi. Koska hänen nykyiset näkemyksensä poikkeavat omistasi niin paljon, niin voi olla, että ystävyytenne olisi päättynyt joka tapauksessa ja mahdollisesti paljon ikävämmällä tavalla kuin nyt. Jos yrittää väkisin pitää kiinni aikansa eläneestä ihmissuhteesta, käy usein niin, että sen lopetus käy ainoastaan riidan tai muun draaman kautta.