Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Missä asioissa olet nopea?

Vierailija
26.01.2026 |

Käytkö suihkussa pikana vai onnistuuko imurointi nopeasti?

T.pikakahvittelija

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
27.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nopea lukemaan (osallistunut jopa lukunopuestestiin)

Vierailija
42/45 |
27.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työaika on 8 tuntia. Minulla työt on tehty jo 5 tunnissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
27.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panossa olen lännen nopein . Nainen ei ehdi edes mukaan kun Matti on jo maalissa. 

Matti36

Vierailija
44/45 |
27.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikissa supertylsissä rutiinihommissa. Teen häsläämättä "kelloa vastaan" niin nopeasti kuin pystyn että pää kestää :D Opin tekniikan nuoruuden ns. paskahommissa.

Vierailija
45/45 |
27.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen todella hyvä yhdistämään  tapauksia jopa vuosikymmenten päähän.  Miten ne liittyvät erääseen vastenmieliseen ja kuvottavaan gang stalkingiin. 
Muistan mitä joku on sanonut mm. vuosikymmeniä sitten. Voin yhdistää ne nopeasti kyseiseen tapaukseen ja siihen millä tavalla henkilö liittyy siihen.

Osaan poimia muistista nopeasti ne ketkä liittyy. asiaan ja tapahtumiin mukaan Jopa 70-luvulta lähtien. 

Ette tajua mistä kyse tai  monet luulee väärin koska heille valehdeltu aika paljonkin siitä. mistä kyse ja mitä tehty. Ihan kun nuo tyypit vaikka kaupoissa hohhoh, ihan kun niille olisi kerrottu muuta kun täyttä paskaa jostain kampanjasta. . . 

Mä tiedän. . Eihän moni vieläkään usko että:,seurattu vuosikymmeniä. 
Ehkä jopa salakuunneltu,  mitä kaikkea nyt onkaan.

Niin siksi onnistunut koska toteutettu noin. Ei tarvitse olla ydinfysiikko,  jottatajuaa mitä soppaa voidaan keittää pelkästään salakuuntelemalla vuosikymmeniä ja mitä netti mahdollistaa. . 

Olen nopea tajuamaan  milloin uskomatonkin saattaa olla totta. Silloin kun joku ei ajattele sitä vaihtoehtoa, koska se olisi liian uskomaton. Joku vaan uskoo, että sattumaa tai jotain höperöintiä. Ja näin sitten ne muut uskottelee tai uskoo, kun  kerrot kaikesta. 
Ei saa luulla sitä ta tätä. Hei jotkut  tietää että olen viimeinen joka perustaa varman tiedon  ja varman havainnon luuloon, että se siitä.

Muutenkaan, vaikka olisi mikä tilanne  tai millainen  ihminen, en pidä kovin fiksuna   tai reiluna että suuri joukko  tietää henkilöön kohdistuneista törkeistä rikoksista mutta vinoillaan, että tarvitsetko psykologia.

No ei henkilö siitä loukkaannnu, mutta hyvä kysymys on että mitä tuo kysyjä tietää itse ja mitä ei 

Asiassa mukana  niin paljon  ihmisiä, jotka ei tiedä varmasti läheskään kaikkea, vaikka jotain  tietävätkin niistä oudoimmistakin jutuista.