Missä asioissa olet nopea?
Käytkö suihkussa pikana vai onnistuuko imurointi nopeasti?
T.pikakahvittelija
Kommentit (33)
Vierailija kirjoitti:
Käyn paskalla nopeasti. Punnerran, pyyhin ja sit käsisuihkuu ja vielä pyyhin. Se on siinä. Ei mene montaa minsaa.
Ei kannattaisi hosua. Katkiaa verisuoni päästä.
Suunnittelemaan uusia hommia vaikka entisetkin aloittamista vaille valmiita. On niin kiire että en ehdi tekemään mitään.
Metsälenkin jälkeen baariin: kyypille: 1 nopee stobe ja terassille menen. Yks rööki ja eikun toista stobee hakemaan. Kyyppi kysyi, et nytkö jo, sehän meni suoraan ikeniin :) Vastasin, et jano yllätti! :)
Kävelemisessä. Inhoan löntystelyä. Mennään paikasta A paikkaan B, eikä ihmetellä matkalla. Ohitan ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suklaan syönnissä. Suklaalevy tai konvehtirasia ei kauan taloudessani pysy syömättä.
Tämä! Se suklaalevy nielaistaan kokonaisena kuten boa nielaisee rotan.
Ei nyt ihan tuohon tahtiin. Neljä palaa suklaata tai kaksi konvehtia suussa kerrallaan on minulle maksimi. Enkä niele niitä kokonaisina, vaan annan ensin sulaa suussa kunnolla.
Autolla ajaessa kerään nopeasti jonon perään. Eli siis nopea autoilija.
Vierailija kirjoitti:
Siemensyöksyssä
Kuten aikoinaan radio rockilta kuultuna että kolme työntöä ja tuijotus.
Vierailija kirjoitti:
Kävelemisessä. Inhoan löntystelyä. Mennään paikasta A paikkaan B, eikä ihmetellä matkalla. Ohitan ihmisiä.
Sama. En osaa kävellä hitaasti vaan paahdan täyttä vauhtia aina vaikka ei olisi edes mihinkään kiire.
Vierailija kirjoitti:
Metsälenkin jälkeen baariin: kyypille: 1 nopee stobe ja terassille menen. Yks rööki ja eikun toista stobee hakemaan. Kyyppi kysyi, et nytkö jo, sehän meni suoraan ikeniin :) Vastasin, et jano yllätti! :)
En muistanut ollenkaan, että tuo hieno kappale soi tuossa elokuvassa!
Olen tosi nopea käymään kaupassa. Myös vaatteet, kengät yms. ostan nopeasti. En jää jahkaamaan, vaan päätän saman tien.
Olen hyvä naimaan. Ja NOPEA.... Siinä ei kauaa mee