Naiset, jotka eivät pidä yhdynnästä
Miten harrastatte seksiä, ja mitä koette tuovanne parin seksielämään?
Kommentit (49)
Vierailija kirjoitti:
Varmaan on ihanaa miehille, mutta vain kouralliselle naisia. Ja tämän kun sanoo, alkaa haukkuminen lesboksi ja ties miksi...kun ei voi muuta enää mies sanoa. Onnettomia ovat nuo miehet, ja paniikissa.
Et kertonut miten ihanasti tyydytät miehesi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset, jotka eivät pidä yhdynnästä ovat täysin tyhjä arpa hetero miehille.
Käsitätkö miten toivottoman machoinen sun lauseesi on? Kaikki perustuu vain ja yksinomaan miehen haluille ja mieltymykselle. Naisen nautinnolla ei ole mitään väliä.
Ehei, senkin kulta mussukka.
Heteroseksi on kyllä kivaa, kun valitsee pelikaverinsa oikein. Sä olet tehnyt vääriä valintoja läpi onnettoman elämäsi ja nyt sitten kiukuttelet muille.
En kuikuttele, kuten sinä teet. MUn elämässä on ollut vain hyvä valintoja, ja mun mies rakastaa kun saa tehdä mulle orgasmeja. Tollo.
Jos elämässäsi on ollut vain hyviä valintoja, niin miksi olet niin katkera?
Koska se ei saa oikeaa miestä. Pelkkää kumimunaa aina vaan. Tekeehän se nyt katkeraksi, kun joku kertoo saavansa oikeaa ja vielä nauttivan siitä.
En jaksa tuollaisia retkumiehitä, jotka vain räksyttävät, ilman mitään oikeata tietoa tyylin, "ei sillä mitään miestä ole, vain dildo yöpydällä"...siis niin absurdia kuin olla voi.Puhun näistä siksi, en katkeruudesta suinkaan. Puolustan myös eläimiäkin, ja ylipäänsä osallistun mm. politiikkaan.
Olen ylipäänsä kiinnostunut maailman asioista, varsinkin heidtä jotka ovat päähänpotkittuja, kuten naisetkin.
Kuuntelin eilen kun yhtä kahdeksan hallituksen puheenjohtajaa haastateltiin, kun oli nainen! Niin kauan kun naisten osalla aina mainitaan NAIS. se ja tuo, on feminismille tilausta. Mikse voi vaan nimeltä sanoa, että Kaija t.on sitä ja tuota,,,kaisiitä tyhmempäkin käsittää että kyseessä nainen!
Vierailija kirjoitti:
En jaksa tuollaisia retkumiehitä, jotka vain räksyttävät, ilman mitään oikeata tietoa tyylin, "ei sillä mitään miestä ole, vain dildo yöpydällä"...siis niin absurdia kuin olla voi.Puhun näistä siksi, en katkeruudesta suinkaan. Puolustan myös eläimiäkin, ja ylipäänsä osallistun mm. politiikkaan.
Olen ylipäänsä kiinnostunut maailman asioista, varsinkin heidtä jotka ovat päähänpotkittuja, kuten naisetkin.
Kuuntelin eilen kun yhtä kahdeksan hallituksen puheenjohtajaa haastateltiin, kun oli nainen! Niin kauan kun naisten osalla aina mainitaan NAIS. se ja tuo, on feminismille tilausta. Mikse voi vaan nimeltä sanoa, että Kaija t.on sitä ja tuota,,,kaisiitä tyhmempäkin käsittää että kyseessä nainen!
Nyt korkki jo kiinni. Viikonloppu on jo ohi!
Jos aina pitää mainita että se on NAISjohtaja tai muu, on se esimerkki siitä, että harvinaista on...joten tasa-arvoa todellakin tarvitaan.
Vierailija kirjoitti:
Jos aina pitää mainita että se on NAISjohtaja tai muu, on se esimerkki siitä, että harvinaista on...joten tasa-arvoa todellakin tarvitaan.
Onko teillä lesboilla tasa-arvoasiat kunnossa? Eikö teistä aina toinen ole se maskuliini.
Vierailija kirjoitti:
Varmaan on ihanaa miehille, mutta vain kouralliselle naisia. Ja tämän kun sanoo, alkaa haukkuminen lesboksi ja ties miksi...kun ei voi muuta enää mies sanoa. Onnettomia ovat nuo miehet, ja paniikissa.
Ei välttämättä ole. Rakastan yhdyntää halukkaan naisen ja kiimaisen lypsypillun kanssa. Välinpitämätön nainen, joka "palkintona" antaa yhtyä liukkarin kanssa kuivaan emättimeen... ei kiitos. Kokeiltu on.
Vierailija kirjoitti:
Mene muualle horisemaan
Nää ei tiedä lypsypilluista sen taivaallista.
Rakastelu on ihanaa. Seksi. Erotiikka. Ihanaa.
Kahden minuutin sessio, miehen tyhjennys, ei kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Ja et voi millään uskoa, että nainen voi tykätä saada kullia? Mistä se johtuu? Ei ole kovin feminististä mielestäni kieltää naisen nautintojen olemassaoloa.
Ei kullilla mitään nautintoa voi tuottaa. Omaksi ilokseen mihet vaan panee.
Joukossa tyhmyys tiivistyy, kuten jo arvasinkin.
Vierailija kirjoitti:
Joukossa tyhmyys tiivistyy, kuten jo arvasinkin.
Voi Joukoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entäs sinä incell, naisen?
Vierailija kirjoitti:
Ei kullilla mitään nautintoa voi tuottaa. Omaksi ilokseen mihet vaan panee.
Copycat!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entäs sinä incell, naisen?
Se ei ole tämän ketjun aiheena. Lisäksi minä, joka tuon kommentin kirjoitin, olen nainen. Ja joo, olen varmaan joku vihollisesi, koska rakastan myös ihan sitä yhdyntää, muiden seksijuttujen lisäksi. Kyllä mun klitoristakin saa koskea, mutta ei usenkaan silloin kun juuri pannaan.
Vierailija kirjoitti:
Koska se ei saa oikeaa miestä. Pelkkää kumimunaa aina vaan. Tekeehän se nyt katkeraksi, kun joku kertoo saavansa oikeaa ja vielä nauttivan siitä.
Olen sanonut miehelleni, etten pidä yhdynnästä. Sen sijaan pidän hänen hyväilystään ja varsinkin nuolemisestaaan. Hänen kieli- ja käsityöskentelyllään saan helposti orgasmin. Sitä vastoin hänen löysän pilinsä nylkytyksestä en saa mitään. Minulla on keskiviikkoisin aerobictunti, jossa en ole käynyt syyskuun jälkeen. Sen sijaan käyn silloin ihanan, taitavan ja paksukaluisen miehen pantavana. Silloin tunnen tulleeni himoituksi, rakastelluksi ja kunnolla nussituksi. Hänen kalunsa hyväilee G-pistettäni juuri oikealla tavalla. Parin varvin jälkeen käyn suihkussa ja juomme kahvit. Sitten ajelen kotiin ja ripustan jumppavaatteeni ja pyyhkeeni kuivumaan. Mieheni ymmärtää, että rajun aerobicin jälkeen kävelen vähän erikoisesti ja lihakset ovat arkoja. Hän ei yritäkään lähestyä minua ennen torstai-iltaa. Trainerini kävi jo syksyllä kaikissa mahdollisissa sp-tautitesteissä ja uuden vuoden kunniaksi päätimme luopua kondomeista. Luotamme kuparikierukkaani ja jos se pettäisi, en huonolle miehelle raskaana olisi.
Älä lepakko jaksa taas ulista. Mee vaikka nuolemaan pillua. Sen sä kyllä osaat.