Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ERIKOISJOUKOT 5. KAUSI OFFICIAL

Vierailija
26.01.2026 |

Miltä traileri ja kattaus näyttävät?

https://www.is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000011773222.html

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Erikoisjoukot - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (690)

Vierailija
641/690 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joko Nyrkki-Mara on uhannut repiä päitä irti, kuten aiemmissa realityissä?

Joku taisi sanoa, ettei ketään kiinnosta ja pyysi "fania" lopettamaan? Oletko sinä se fani vai?

Vierailija
642/690 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Marttinalla koulutus hyvinvointialalle? Nämä tyrkkyjen seuraajat vaan ovat innoissaan kun pääsevät idolinsa ohjattavaksi. Ja vielä maksavat suolaisia hintoja. No, hölmöjä on moneen junaan. Minulle tämä ihminen on yhdentekevä. Ei ole mitään ihmeellistä saanut aikaiseksi. Tavis muiden joukossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
643/690 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Matias, älä heiluta alaleukaa sillä tavalla. 

Ai millä tavalla?

Ees taas ja sitten sivuilta sivuille.

Vierailija
644/690 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Perusta oma ketju tuolle ihailemmallesi seiskajulkkikselle.

Täällä on useita, jotka eivät voi sietää panettelua ja valheita. Tee sinä oma ketjusi Martinan solvaamiselle, tämä on Erikoisjoukoista, mutta kenestä täällä kuitenkin puhutaan koko ajan? Pahin hullu miettii 25 vuotta sitten tapahtuneita asioita, kun osa palstalikoista oli vaipoissa vielä.

Vierailija
645/690 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko Marttinalla koulutus hyvinvointialalle? Nämä tyrkkyjen seuraajat vaan ovat innoissaan kun pääsevät idolinsa ohjattavaksi. Ja vielä maksavat suolaisia hintoja. No, hölmöjä on moneen junaan. Minulle tämä ihminen on yhdentekevä. Ei ole mitään ihmeellistä saanut aikaiseksi. Tavis muiden joukossa.

Personal trainer ja muutakin kurssitusta alalle. Tehnyt töitä ravintoterapeuttien kanssa.

Kummallista, kun näitä "yhdentekeviä" on pilvin pimein, mutta vain Martinaa haukutaan. Ei se ainakaan ketään kehota tekemään mitään väärää, röökaamaan, sekaantumaan huumeisiin tai dokaamaan, vaan liikuttaa ihmisiä, puhuu terveydestä ja on hyvä roolimalli liikunnan saralla nuorille. Martina on harrastanut yleisurheilua ja pelannut seurassa muistaakseni koripalloakin.

Vierailija
646/690 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Matias, älä heiluta alaleukaa sillä tavalla. 

Ai millä tavalla?

Ees taas ja sitten sivuilta sivuille.

Ai huutaessaan vai muuten vaan? :D

Vierailija
647/690 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä on useita, jotka eivät voi sietää panettelua ja valheita. Tee sinä oma ketjusi Martinan solvaamiselle, tämä on Erikoisjoukoista, mutta kenestä täällä kuitenkin puhutaan koko ajan? Pahin hullu miettii 25 vuotta sitten tapahtuneita asioita, kun osa palstalikoista oli vaipoissa vielä.

Mua ei ois vähempää kiinnostaa joku Martina ja hänen panettelunsa. Formaattia olen seurannut alusta lähtien ja olisi kiva, jos tämä ketju pysyisi itse aiheessa.

Vierailija
648/690 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Martina on mukana uudessa erikoisjoukot kaudessa. Odotan mielenkiinnolla, mikä on tekosyy keskeytykseen. Vai menikö vain ollakseen Matiaksen lähellä?

Eipä tarvinnut arpoa, kun ketjun otsikon luin, että ketä täällä päästiin haukkumaan :D

Minkä kisan Martina on yleensä keskeyttänyt?

On vedellyt jokusen maratonin, kisannut triathlonissa, ui kuin kala ja suoritti hengenpelastuskurssit, joka poiki oman tv-ohjelman. Pärjää myös vaativassa Monte-ratsastuksessa.

Uimahyppykilpailujen suorituksia kehui jopa alan ammattilainen. Kukaan ei tehnyt niin vaativia kuin Martina.

On jopa voittanut mallikuningatar-tittelinkin aikoinaan.

Mitkä näistä sinä teet paremmin? 

Olen aika varma, että jos psyyke kestää, on viimeisten joukossa kisaamassa. Monet äijät parkuu, kun kunto loppuu kesken. Hänellä on huonot puolensa, mutta ne eivät kuulu tähän ohjelmaan.

PS. Ei kannata kommentoida "Moi Martina", sellainen ei kuulu fiksuun keskusteluun.

Moi Martina

Ei kukaan uskalla naamatusten sanoa, että uimahyppysi oli surkea.

Saattaisi tulla raivokohtaus

Satuin katsomaan niitä uimahyppyjä ja kyllä se Martinan hyppy vaan oli vaativin ja monimutkaisin. Sen näki maallikkokin hyvin.

Ja tuo Moi Martina on jo niin kaluttu vitsi, että luulisi tyhmimmänkin älyävän lopettaa, sinä alitat tämänkin rajan.

Jos henkilö onnettomassa avoliitossaan juopon, väkivaltaisen, pettävän, lastaan dissaavan ja raivoavan miehen kanssa kärsiessään menettää hermonsa äijän lut..kaan, on se aika ymmärrettävää. 

Elä, näe ja koe, kasva ihmisenä, niin ehkä joskus ymmärrät jotain enemmän kuin miltä oma napasi näyttää.

Ei todellakaan ole oikein, edes noissa olosuhteissa.

Lut kaksi haukkuminenkin on alhaista, jopa sinulta

Ja tyhmimäksikin vielä ja alitusta. 

Vedät itse yli koko ajan

Sanoinko, että olisi oikein? Sanoin että on ymmärrettävää ja INHIMILLISTÄ, kun ihminen kärsii ja menettää lopulta itsehillintänsä. Oletko lukenut tai kuullut, kuinka jopa poliisina työskennelleet ovat ampuneet perheensä yms yms???

Ja mitä hlvettä aiheeseen, joka koskee Erikoisjoukot-ohjelmaa, kuuluu Martina Aitolehden JO KÄRSITTY TUOMIO, mikä oli sakkorangaistus tekotukasta vetämisestä, ei mikään tappo tai oikea pahoinpitely.

Sinulla ei ole kaikki hyvin, jos jankkaat jonkun itsellesi tuntemattoman elämän käänteistä useiden vuosien takaa, fanaattisesti ja suurella vihallasi.

Määrittele oikea pahoinpitely?

Entä henkinen puoli, se on vieläkin pahempaa

Itse jankkaat...

Vierailija
649/690 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Personal trainer ja muutakin kurssitusta alalle. Tehnyt töitä ravintoterapeuttien kanssa.

Kummallista, kun näitä "yhdentekeviä" on pilvin pimein, mutta vain Martinaa haukutaan. Ei se ainakaan ketään kehota tekemään mitään väärää, röökaamaan, sekaantumaan huumeisiin tai dokaamaan, vaan liikuttaa ihmisiä, puhuu terveydestä ja on hyvä roolimalli liikunnan saralla nuorille. Martina on harrastanut yleisurheilua ja pelannut seurassa muistaakseni koripalloakin.

Riksun ala-asteella koripalloa?

Vierailija
650/690 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rannelastoilla pedataan sitä, että voi sitten selitellä poislähtöä.

...Ja tää rannetuki show jatku ainaki puol vuotta leirin jälkeenki 😄 esim podcastvieraana rakasti esitellä sitä, vaikka niissä sen mitä oudoimmissa puputunika-instastooreissa se unohtunu jonnekkin. Ehkä hän on ajatellut ja varmistellu et tarina on uskottavampi tuolleen, kun riittävän pitkään tuota perus tarrakiinnitteistä rannetukea esittelee. Normaalistihan rannetukea pidetään ihan enintään 2-3 viikkoa, yleensä viikon... T:ft ja pt

Vierailija
651/690 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo yksi kertoo toisten ampumisista, hermoromahduksista, huumeista  yms

Osuuko lähelle?

Vierailija
652/690 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua ei ois vähempää kiinnostaa joku Martina ja hänen panettelunsa. Formaattia olen seurannut alusta lähtien ja olisi kiva, jos tämä ketju pysyisi itse aiheessa.

Miksi et siis ehdota noita haukkujia häipymään? Joku nimitteli häntä  jo patjaksikin, mutta sinä olet hiljaa?

Ketju alkoi ensi kommenteistaan lähtien Martinan haukkumisella, ja se sinua miellytti, mutta kun joku ehdottaa ettei solvattaisi, niin sinä riemastut? Miksi vasta nyt? Aika ilmeistä on, että kuitenkin kiinnostaa, kun noinkin pitkään olet mukisematta ollut. Melko valikoivaa, sanoisinko. 

Vierailija
653/690 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo yksi kertoo toisten ampumisista, hermoromahduksista, huumeista  yms

Osuuko lähelle?

Eikö uutisia voi lukea, ja niistä kommentoida, ellei ne satu lähelle? Seurasin mä olympialaisiakin, mutta en silti ollut kisajoukkueessa. Keksi nyt vähän älyllisempää, ei tuo nyt ole mitään kunnon nälvimistä nähnytkään :D

Vierailija
654/690 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Martina on mukana uudessa erikoisjoukot kaudessa. Odotan mielenkiinnolla, mikä on tekosyy keskeytykseen. Vai menikö vain ollakseen Matiaksen lähellä?

Eipä tarvinnut arpoa, kun ketjun otsikon luin, että ketä täällä päästiin haukkumaan :D

Minkä kisan Martina on yleensä keskeyttänyt?

On vedellyt jokusen maratonin, kisannut triathlonissa, ui kuin kala ja suoritti hengenpelastuskurssit, joka poiki oman tv-ohjelman. Pärjää myös vaativassa Monte-ratsastuksessa.

Uimahyppykilpailujen suorituksia kehui jopa alan ammattilainen. Kukaan ei tehnyt niin vaativia kuin Martina.

On jopa voittanut mallikuningatar-tittelinkin aikoinaan.

Mitkä näistä sinä teet paremmin? 

Olen aika varma, että jos psyyke kestää, on viimeisten joukossa kisaamassa. Monet äijät parkuu, kun kunto loppuu kesken. Hänellä on huonot puolensa, mutta ne eivät kuulu tähän ohjelmaan.

PS. Ei kannata kommentoida "Moi Martina", sellainen ei kuulu fiksuun keskusteluun.

Moi Martina

Ei kukaan uskalla naamatusten sanoa, että uimahyppysi oli surkea.

Saattaisi tulla raivokohtaus

Satuin katsomaan niitä uimahyppyjä ja kyllä se Martinan hyppy vaan oli vaativin ja monimutkaisin. Sen näki maallikkokin hyvin.

Ja tuo Moi Martina on jo niin kaluttu vitsi, että luulisi tyhmimmänkin älyävän lopettaa, sinä alitat tämänkin rajan.

Jos henkilö onnettomassa avoliitossaan juopon, väkivaltaisen, pettävän, lastaan dissaavan ja raivoavan miehen kanssa kärsiessään menettää hermonsa äijän lut..kaan, on se aika ymmärrettävää. 

Elä, näe ja koe, kasva ihmisenä, niin ehkä joskus ymmärrät jotain enemmän kuin miltä oma napasi näyttää.

Ei todellakaan ole oikein, edes noissa olosuhteissa.

Lut kaksi haukkuminenkin on alhaista, jopa sinulta

Ja tyhmimäksikin vielä ja alitusta. 

Vedät itse yli koko ajan

Sanoinko, että olisi oikein? Sanoin että on ymmärrettävää ja INHIMILLISTÄ, kun ihminen kärsii ja menettää lopulta itsehillintänsä. Oletko lukenut tai kuullut, kuinka jopa poliisina työskennelleet ovat ampuneet perheensä yms yms???

Ja mitä hlvettä aiheeseen, joka koskee Erikoisjoukot-ohjelmaa, kuuluu Martina Aitolehden JO KÄRSITTY TUOMIO, mikä oli sakkorangaistus tekotukasta vetämisestä, ei mikään tappo tai oikea pahoinpitely.

Sinulla ei ole kaikki hyvin, jos jankkaat jonkun itsellesi tuntemattoman elämän käänteistä useiden vuosien takaa, fanaattisesti ja suurella vihallasi.

Määrittele oikea pahoinpitely?

Entä henkinen puoli, se on vieläkin pahempaa

Itse jankkaat...

Oikea pahoinpitely on vakavampaa kuin tukistaminen tai ponnarista vetäminen. Mitä sillä on väliä, hän on maksanut sakkonsa ja tuomari tuomitsee, et sinä. Ketjun aihe on Erikoisjoukot. Sinulla varmaan Martinasta jankuttaminen.

Oletko tarkistanut jo muiden ohjelmaan osallistujien rikosrekisterit ja taustat? Vai oletko ainoastaan fanaattinen Martinan suhteen?

Vierailija
655/690 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän johdu siitä, että kyseinen daami ei pahemmin nöyristele, vaan kehuu itseään kovasti joka käänteessä, eikä hänessä ole vikoja. 

En itse ainakaan tykkää tuollaisesta yhtään.

Voi olla hyvä, mutta jatkuva kehu alkaa tympiä.

Olen kuunnellut podcastis ja välillä kyllä tosi raskaalta tuntunut kuunnella, kun ollaan niin täydellisiä ja varakkaita. 

Vierailija
656/690 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkia täällä on haukuttu.

Kouluttajat ja kilpailijat.

Muutamasta kilpailijasta ei sanota pahaa sanaa, kun ovat fiksuja, eivätkä aiheuta ärsytystä.

Kaikki jotka mölisevät podeissa ja someissa tyhmyyksiä ovat ärsyttäviä. 

Vierailija
657/690 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän johdu siitä, että kyseinen daami ei pahemmin nöyristele, vaan kehuu itseään kovasti joka käänteessä, eikä hänessä ole vikoja. 

En itse ainakaan tykkää tuollaisesta yhtään.

Voi olla hyvä, mutta jatkuva kehu alkaa tympiä.

Olen kuunnellut podcastis ja välillä kyllä tosi raskaalta tuntunut kuunnella, kun ollaan niin täydellisiä ja varakkaita. 

No kukapa mitään leveilyä sietäisi, mutta kannattaako alentua vielä alemmas ja alkaa solvata, nimitellä patjaksi, jankuttaa vuosien takaisista asioista, väittää että otti äitinsä rahat, vaikka näin ei ole, ja esittää suoranaisia valheita ja otaksumia jne?

Hänet voi sivuuttaa ja antaa kehua itseään ihan vapaasti. Ja onhan se useinkin sanonut, että vihkoon meni se ja tämä ja kertonut tehneensä todella hölmöjä ratkaisuja ja tekoja. Ja ne on ihan julkisestikin nähty. Jokainen tavallaan, ei tuo pahimmasta päästä ole. Elättää itsensä ja yrittää. 

Vierailija
658/690 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mira ja Terhi menee toivottavasti pitkälle. Tykkään Melinastakin. Ihanan aito persoona.

Vierailija
659/690 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt juuri menee Herolla toisen kauden kiinniotto-jakso. 

Ne oli hyvä aikoja.

Vierailija
660/690 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt juuri menee Herolla toisen kauden kiinniotto-jakso. 

Ne oli hyvä aikoja.

Toisen kauden parhaat, Vertti ja muut, olivat sellaisia, joista pidetään: aitoja osaajia, joiden ei tarvinnut uhota ja jotka tähtäsivät koko ajan maaliin asti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä viisi