Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko aikuisella lapsellasi vara-avain kotiisi? Saako tulla paikalle ilmoittamatta kun et ole kotona ja keittää vaikka kahvit?

Vierailija
26.01.2026 |

Vai?

Kommentit (86)

Vierailija
81/86 |
26.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on vara-avain vanhemmilleni. Asun aika lähellä, mutta on vaikea keksiä yhtäkään syytä miksi menisin sinne jos he eivät ole paikalla.

Vierailija
82/86 |
26.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on vanhempien kotiin avain ja vanhemmilla mun vara-avain. Luvatta ja kysymättä emme toistemme asunnoissa käy

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/86 |
26.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikilla lapsilla  ja  heidän puolisoillaan on   avaimet ja meille saa tull milloin vain. Jos lapsenlapset ovat joskus  juhlimassa meillä   voi tulla meille vaikka yöksi.  Jääkaapista saa syödäja keittää vaikka  kahvit.    Lapsia on autettu opiskeluaikana taloudellisesti.  Nyt ovat vakavaraisia ja hyvissä töissä ja  meillä jopa matkustetaan joskus  yhdessä. Täällä palstallahan  usein paheksutaan  että ollaan   paljon tekemisisisä  aikuisten  lasten  perheiden  kanssa.

Vierailija
84/86 |
26.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja yllättää naimapuuhista? Ei saa ilmoittanatta tulla.

Lasten kotoa muutto toi tosiaan spontaanin seksin takaisin. Henkilökohtainen tila on meille tärkeä vaikka olemmekin vanhempia. Vai menettekö te lastenne kotiin ilmoittamatta? 

Kelle toi ja kelle ei. Ei mulla ole ollut tapana harrastaa naimapuuhia muutenkaan pariinkymmeneen vuoteen, joten lapsi todellakin saa aivan vapaasti tulla kun haluaa. Täällä asun vain minä, ei ole mitään kyrpäjooseppeja muna pystyssä sohvalla. 

Vierailija
85/86 |
26.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikilla lapsilla  ja  heidän puolisoillaan on   avaimet ja meille saa tull milloin vain. Jos lapsenlapset ovat joskus  juhlimassa meillä   voi tulla meille vaikka yöksi.  Jääkaapista saa syödäja keittää vaikka  kahvit.    Lapsia on autettu opiskeluaikana taloudellisesti.  Nyt ovat vakavaraisia ja hyvissä töissä ja  meillä jopa matkustetaan joskus  yhdessä. Täällä palstallahan  usein paheksutaan  että ollaan   paljon tekemisisisä  aikuisten  lasten  perheiden  kanssa.

Minulla sama homma lapseeni ja muihin perhrenjäseniin. Vaikka olen pienituloinen. Aina autan lastani ja lapsenlastani, kaikki perheessä (siskoni, äitini, veli jne) auttavat toisiaan puolin ja toisin ja ollaan niin läheisiä kuin perhe vaan voi olla. 

Kiva kuulla että muillakin perhe on elämän tärkein asia. Tällä palstalla näkyy paljon perhevihaa, äitivihaa, lapsivihaa. 

Avaimeni on lapsellani, äitilläni ja siskollani. Lapsenlapsi saa heti kun kasvaa siihen ikään että osaa avainta käyttää. 

Vierailija
86/86 |
26.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ja saa jos tuo kahvia mukanaan. Mä en juo kahvia joten mulla ei sitä ole. 

Enkä oikeastaan ajattele, että tyttärellä olisi vara-avain. Se on vain se sama avain mikä hänellä oli kun asui tässä. Tyttärellä on mahdollisuus tulla takaisin tähän, jos päätyvät eroon avokin kanssa. Täällä huono asuntotilanne, joten parempi tulla tähän ja rauhassa etsiä uutta asuntoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kaksi