Naisten elämä helpottuisi kummasti jos naiset ymmärtäisivät luonnollisen roolinsa
Maailmassa, jossa tasa-arvosta on tullut lähes uskonto, moni unohtaa luonnollisen järjestyksen, joka on ollut ihmiskunnan perusta tuhansia vuosia. Tosiasia on, että miehet ovat kautta historian olleet se johtava sukupuoli mutta eivät siksi, että he olisivat ottaneet vallan väkisin, vaan koska he ovat siihen luonnostaan paremmin sopivia.
Miehet ovat rakentaneet sivilisaatiot, keksineet suurimmat innovaatiot ja ottaneet vastuun yhteiskuntien kehityksestä. Tämä ei ole sattumaa vaan evoluution tulos. Miehillä on parempi looginen päättelykyky, suurempi fyysinen voima ja kyky tehdä päätöksiä ilman, että tunteet sotkeutuvat niihin liikaa.
Naisten ei tarvitsisi jatkuvasti taistella miehiä vastaan ja yrittää todistaa olevansa "yhtä hyviä" koska se ei ole heidän luonnollinen roolinsa. Nainen on parhaimmillaan silloin, kun hän hyväksyy sen, että mies on luotu johtamaan ja suojelemaan, ja keskittyy itse tukemaan tätä dynamiikkaa. Tämä ei tarkoita, että naiset olisivat arvottomia vaan päinvastoin, naisilla on oma tärkeä paikkansa yhteiskunnassa, mutta sen ei pitäisi perustua siihen, että yritetään väkisin kilpailla miesten kanssa.
Jos naiset hyväksyisivät tämän yksinkertaisen totuuden, heidän elämänsä olisi helpompaa. He vapautuisivat tarpeettomasta kilpailusta ja stressistä ja voisivat keskittyä asioihin, joissa he todella loistavat. Miehille annettaisiin takaisin heidän ansaitsemansa asema, ja koko yhteiskunta hyötyisi, kun luonnollinen järjestys palautettaisiin
Kommentit (293)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voimaantuneet naiset yrittävät unohtaa miesten ylivoiman kaikessa ja kutsuvat sitä voimaantumiseksi.
Maailmassa on kuitenkin edelleen vahvemman oikeus voimassa. Siksi naiset tarvitsevat miehiä jotka puolustavat naisia.
Ongelma on se että naiset ovat heikkoja ja miesten tehtävä on pitää naisten turvallisuudesta huolta. Siksi naiset eivät ole ikinä miettineet turvallisuuttaan. Nyt sinkkunaiset leikkivät voimaantumista ja tuovat maan täyteen kehitysmaalaisia joiden maassa naisilla ei ole mitään oikeuksia.
Sitä saa mitä tilaa arvon naiset.
Jaa mistähän sitä löytäisi tälläisen naistaan puolustavan miehen? Nykyään puolustavat lähinnä sijoitusomaisuuttaan.
Luulen ettei miehiä kiinnosta puolustaa naisia jotka ovat jo lähes miehiä ainakin vallan halussaan. Ne na
Jos naiset johtaisivat maailmaa miesten sijaan, ei sotia olisi ollenkaan. Viimeisen 150 vuoden sisällä kaikki sodat ovat olleet miesten aloittamia. Kertovat vain siitä, että miehet eivät kykene ajattelemaan kuin palleillaan, ja testot ja adrenaliini vie.
Kuinka monta sotaa nainen on aloittanut kautta historian? Niinpä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Martin Lutherin mukaan naisen anatomia kertoo, että istuminen on naiselle ominainen piirre.
Niin? Minäkin voin sanoa vaikka, että miesten ei kuulu tehdä ajatustyötä, vain fyysistä raatamista. Heidän anatomiansa sen kertoo.
Ja fysiologinsa myös. Miehet ajattelevat seksiä suurimman osan hereilläoloajastaan.
Eikö miesten kannattaisi ryhtyä gigoloiksi? Monelle miehelle unelmaduuni.
Tarjoaisivat palveluksiaan toisille miehille. Miehissä on paljon kiimaisia ja puutteessa olevia, naisissa ei niitä asiakkaita niin paljon riittäisi. Mutta miehet saisi rahaa ja seksiä. Win- win- tilanne.
Vierailija kirjoitti:
Naisten elämä helpottuisi kummasti, jos misogyyni ap hyppäisi sillalta.
Onneksi näissä inkeleissä on itsensä tuhoava mekanismi. Kuolevat suurin osa yleensä tapaturmiin, viinaan, sairauksiin tai oman käden kautta ennenkuin täyttävät 50- vuotta.
Minulla luki geenitestissä, että olen enemmän kilpailunhaluinen kuin mukautuva. N
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten voi olla niin paljon ylimääräistä aikaa, että jaksaa/ehtii kirjoittaa jotain esseitä vauva piste fi foorumille :D Ei ole varmaan kauhean sisältö rikas elämä lol
No, vaikkapa bussimatkalla palsta tarjoaa sopivaa viihdykettä.
Älä edes ehdota. Näitä huru- ukkoja on ihan liikaa julkisilla paikoilla muutenkin.
Mene uuniin tai ota Ukko Ylijumala sydämeesi. Muuta neuvoa ei tule.
Miehet luonnostaan sopivampia johtajiksi?
Ootko lukenut uutisia viime vuosina? Miten meni noin niinku omasta mielestä??
Vierailija kirjoitti:
Martin Lutherin mukaan naisen anatomia kertoo, että istuminen on naiselle ominainen piirre.
Eli opiskelu, asiantuntijatyötä ja johtaminen. Mies voi hoitaa ruumiilliset työt 👍
Olen nainen ja persoonallisuustyyppini on INTJ-T.
Ja miksi naisten elämän pitäisi olla vielä helpompaa kuin se on nyt? Sehän on älyttömän helppoa. Opiskelu on naisille helppoa, työelämä on helppoa, vanhemmuus on helppoa ja työ- ja perhe-elämän yhteensovittaminen on helppoa.
Vierailija kirjoitti:
Minulla luki geenitestissä, että olen enemmän kilpailunhaluinen kuin mukautuva. N
Se olisi silloin siis kirjaimellisesti luonnollinen ominaisuus, ei ympäristöstä opittua.
Vierailija kirjoitti:
Onhan niitä, kannattaa lukea historiaa.
Minustakin olisi hyvä, jos miehet hyväksyisivät luonnollisen roolinsa, niin heidän olisi helpompi ja parempi olla, ja he olisivat onnellisia. Olisivat pitkiä, lihaksikkaita, hyväkuntoisia, söisivät luolamiehen ruokaa, metsästäisivät, kalastaisivat,olisivat eräjorman ja James Bondin risteytyksiä. Ja olisivat naisille ritareita, suojelijoita jotka rakentaisivat itse kaatamistaan puista talon, ja toisivat palkkansa kotiin naisen päätettäväksi, ja antaisivat naisten tehdä järkeä ja älyä, ja suunnitelmallisuutta ja organisointitaitoa vaativat tehtävät- eli olla niitä luonnollisia johtaja ja perheen päitä. Matriarkaarisissa yhteisöissä sen jäsenet ovat onnellisempia ja tyytyväisempiä.
Vierailija kirjoitti:
Naisten elämä helpottuisi eniten, jos miehet pitäisivät päänsä kiinni.
Ja vetskarinsa.
Naisen paikka on hellan ja nyrkin välissä sekä antaa pillua isännälle tarvittaessa jos ei muualta ajellessa saa.
t. Ahmedin TAXI
Vierailija kirjoitti:
Joka perheessä on sotapäällikkönä......niinpä....NAINEN
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisten elämä helpottuisi eniten, jos miehet pitäisivät päänsä kiinni.
Ja vetskarinsa.
Ja naiset housunsa jalassa
No jaa. Mä en ole koskaan ollut kilpailuhenkinen. En harrastanut mitään, missä kilpaillaan muiden kanssa. Aikoinaan tietysti opiskelupaikkoihin sekä joihinkin työpaikkoihin hakiessa oli tavallaan kilpailua, mutta en mä silloinkaan sitä kilpailuksi ajatellut. Pikemminkin se olisi asia, joka piti tehdä, jotta elämässään pysyy leivänsyrjässä kiinni. Viimeiset kaksi työpaikanvaihdostani tapahtuivat vuonna 2004 ja 2006. Niihinkin paikkoihin mua pyydettiin, joten en kilpaillut paikoista kenenkään kanssa. Viime syksynä liityin paikalliseen Lions Clubiin ja vaikka 16 muuta klubin jäsentä onkin miehiä, niin sinnekin mut pyydettiin mukaan. En ole koskaan ollut mikään uraputki-ihminen vaan kunhan on sellanen duuni, missä ei ainakaan ihan joka päivä ota aivoon, ja mistä maksetaan palkkaa, jolla kustannan itselleni haluamani kaltaisen elämän, se on riittänyt mulle. Enkä ole koskaan kaivannut sitä, että pääsisin päättämään muiden ihmisten asioista. Aina on riittänyt, että saan päättää omistani. Tästä syystä en ole oikein halunnut mitään yhteisomistuksiakaan kenenkään toisen kanssa...en miehen enkä naisen kanssa.
Mutta eipä kaikki miehetkään ole kilpailuhenkisiä. Saattavat olla ihan tyytyväisiä penkkiurheilijoita, jotka mieluummin katselevat muiden kilpailemista kuin kilpailisivat itse. Tai tekevät vuosikymmeniä jotain ihan rivitason duunia eivätkä haaveile edes esimiestason tehtävistä saatika toimitusjohtajan pestistä. Kun jäävät eläkkeelle, eivät edes kaipaa takaisin töihin, kun on paljon mukavampaa vaikka käydä kalastamassa. Joillain sitten taas muiden arvostus ja suunnilleen koko elämän merkitys löytyy vain työelämästä ja sitten onkin tylsää, kun ei enää pääsekään missään pätemään vaan on ihan samanlainen harmaahapsi kuin se rivitason duunia koko ikänsä tehnytkin. Haluaako kilpailla muiden kanssa vai ei, on aika yksilöllistä. Jotkut saa iloa kilpailusta ja jotkut taas eivät.
Vierailija kirjoitti:
Ei naiset nyt sentään kaikki jotain neitsytmarioita ole ja hallitsijan pitää puolustaa maansa rajoja ja joskus myös iskeä. Ja joskushan naisesta on tapeltu, joten periaatteessa nainen on ollut syy sotaan. Ei me nyt mitään laupeita lampaita olla.
Eikö miesten kannattaisi ryhtyä gigoloiksi? Monelle miehelle unelmaduuni.