Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisten elämä helpottuisi kummasti jos naiset ymmärtäisivät luonnollisen roolinsa

Vierailija
26.01.2026 |

Maailmassa, jossa tasa-arvosta on tullut lähes uskonto, moni unohtaa luonnollisen järjestyksen, joka on ollut ihmiskunnan perusta tuhansia vuosia. Tosiasia on, että miehet ovat kautta historian olleet se johtava sukupuoli mutta eivät siksi, että he olisivat ottaneet vallan väkisin, vaan koska he ovat siihen luonnostaan paremmin sopivia.

Miehet ovat rakentaneet sivilisaatiot, keksineet suurimmat innovaatiot ja ottaneet vastuun yhteiskuntien kehityksestä. Tämä ei ole sattumaa vaan evoluution tulos. Miehillä on parempi looginen päättelykyky, suurempi fyysinen voima ja kyky tehdä päätöksiä ilman, että tunteet sotkeutuvat niihin liikaa.

Naisten ei tarvitsisi jatkuvasti taistella miehiä vastaan ja yrittää todistaa olevansa "yhtä hyviä" koska se ei ole heidän luonnollinen roolinsa. Nainen on parhaimmillaan silloin, kun hän hyväksyy sen, että mies on luotu johtamaan ja suojelemaan, ja keskittyy itse tukemaan tätä dynamiikkaa. Tämä ei tarkoita, että naiset olisivat arvottomia vaan päinvastoin, naisilla on oma tärkeä paikkansa yhteiskunnassa, mutta sen ei pitäisi perustua siihen, että yritetään väkisin kilpailla miesten kanssa.

Jos naiset hyväksyisivät tämän yksinkertaisen totuuden, heidän elämänsä olisi helpompaa. He vapautuisivat tarpeettomasta kilpailusta ja stressistä ja voisivat keskittyä asioihin, joissa he todella loistavat. Miehille annettaisiin takaisin heidän ansaitsemansa asema, ja koko yhteiskunta hyötyisi, kun luonnollinen järjestys palautettaisiin

Kommentit (293)

Vierailija
221/293 |
26.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Martin Lutherin mukaan naisen anatomia kertoo, että istuminen on naiselle ominainen piirre.

Joo, ja vielä 1960-luvulla oltiin sitä mieltä että naiset ei pysty juoksemaan maratonia vaan menevät rikki. 

Vierailija
222/293 |
26.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Martin Lutherin mukaan naisen anatomia kertoo, että istuminen on naiselle ominainen piirre.

Niin? Minäkin voin sanoa vaikka, että miesten ei kuulu tehdä ajatustyötä, vain fyysistä raatamista. Heidän anatomiansa sen kertoo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/293 |
26.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

LOL missähän elämän vaiheessa on ollut aikaa istuskella? Lukiossa 30 v sitten?

Vierailija
224/293 |
26.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luonnollinen rooli? Ei ole mitään luonnollista roolia sukupuolille vaan on yksilöitä. Sinut on vain aivopesty johonkin miehet parempia lässyn lässyn propagandaan. Miehillä on fyysisesti enemmän voimaa mutta muu onkin sitten jo jargonia. Miesten kannattaisi nyt vain lopettaa se kilpailu naisten kanssa ja lopettaa turha uho paremmuudestaan.

Tilastotutkijana voin sanoa, että sukupuoli on erittäin voimakkaasti käyttäytymistä selittävä muuttuja, eikä joku poikkeusyksilö siellä täällä muuta kokonaiskuvaa mihinkään. Vaikka kuinka yritetään edistää tasa-arvoa, aina vain sukupuolet pysyvät erilaisina. Miehet eivät lähtökohtaisesti ole tippaakaan kiinnostuneita kilpailemaan naisten kanssa, mutta naisten on pakko kilpailla miesten kanssa, mikäli haluavat työmarkkinoilla saman menestyksen. Itse uskon, että sekä miehet että naiset olisivat nykyistä onnellisempia, mikäli mies olisi perheenpää ja kantaisi päävastuun elatuksesta, ja nainen taas kantaisi päävastuun kodista ja lapsista. Molemmat puolisot toki rakastaisivat ja kunnioittaisivat toinen toisiaan, kumpikaan ei olisi toista huonompi. 

Vierailija
225/293 |
26.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehet on harhaanjohtajia

Vierailija
226/293 |
26.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luonnollinen rooli? Ei ole mitään luonnollista roolia sukupuolille vaan on yksilöitä. Sinut on vain aivopesty johonkin miehet parempia lässyn lässyn propagandaan. Miehillä on fyysisesti enemmän voimaa mutta muu onkin sitten jo jargonia. Miesten kannattaisi nyt vain lopettaa se kilpailu naisten kanssa ja lopettaa turha uho paremmuudestaan.

Tilastotutkijana voin sanoa, että sukupuoli on erittäin voimakkaasti käyttäytymistä selittävä muuttuja, eikä joku poikkeusyksilö siellä täällä muuta kokonaiskuvaa mihinkään. Vaikka kuinka yritetään edistää tasa-arvoa, aina vain sukupuolet pysyvät erilaisina. Miehet eivät lähtökohtaisesti ole tippaakaan kiinnostuneita kilpailemaan naisten kanssa, mutta naisten on pakko kilpailla miesten kanssa, mikäli haluavat työmarkkinoilla saman menestyksen. Itse uskon, että sekä miehet että naiset olisivat nykyistä onnellisempia, mikäli mies olis

Miehet ja naiset ovat molemmat valmiita kilpailemaan hyvistä työpaikoista, oli sitten kilpailija mitä sukupuolta tahansa. Ihan turha väittää muuta. Jotkut eivät tietenkään ole, mutta monet ovat. Ihan turha myöskään lässyttää miehestä perheen päänä tai muuta miesten kulttuurillista aivopestyä sanomaa.

Vierailija
227/293 |
26.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisten elämä helpottuisi kummasti, jos misogyyni ap hyppäisi sillalta.

Ketkä sitten tätä yhteiskuntaa pitäisi pystyssä? Muista se että miehet ovat mahdollistaneet sinun elämän jotta voit keskittyä olemaan kaunis. 

Mitä hel v ettiä mä just luin 🤣🤣🤣

Vierailija
228/293 |
26.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Luonnollinen järjestys"? - En mä kyllä miehenä kaipaa aikoja, jolloin nainen oli alistettu miehen vallan alle. Nykyinen tasa-arvoinen systeemi on paras kaikille osapuolille - niin miehille kuin naisillekin. 

Vierailija
229/293 |
26.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kilpaile miesten kanssa.  Työpaikoista joutuu joskus kilpailemaan,  mutta ei sillä ole merkitystä,  onko muut miehiä vai naisia.  Elän omaa elämääni itse haluamallani tavalla.  Monet miehet haluaa erilaisen elämän kuin minä,  joten mitään kilpailtavaa ei edes ole. 

Vierailija
230/293 |
26.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tilastotutkijana voin sanoa, että sukupuoli on erittäin voimakkaasti käyttäytymistä selittävä muuttuja, eikä joku poikkeusyksilö siellä täällä muuta kokonaiskuvaa mihinkään. Vaikka kuinka yritetään edistää tasa-arvoa, aina vain sukupuolet pysyvät erilaisina. Miehet eivät lähtökohtaisesti ole tippaakaan kiinnostuneita kilpailemaan naisten kanssa, mutta naisten on pakko kilpailla miesten kanssa, mikäli haluavat työmarkkinoilla saman menestyksen. Itse uskon, että sekä miehet että naiset olisivat nykyistä onnellisempia, mikäli mies olis

Niinkö olisi? Mihin tilastoon tämän mielipiteesi oikein perustat? Mitkä ominaisuudet tilastojesi mukaan ennustaa sitä, että naiset kollektiivisesti olisivat onnellisempia, jos kantaisivat päävastuun vain kodista ja lapsista? Mitä tämä päävastuu kattaa? Asuntolainan hoitamisen ja neuvottelut? Vakuutukset, sähkölaskut, netit yms. laskut ja niiden hoitaminen? Asunnon remontit? Perheen raha-asiat yleisesti, mukaanlukien sijoitukset? Vai onko se vaan siivoamista, kokkaamista, lasten läksyjä ja hammaslääkäriin kuskaamista? Ja miehiäkö sitten oikeasti kiinnostaa käydä palkkatöissä?

Mä en myöskään ymmärrä mitä eroa on miehen kannalta kilpaileeko hän työmarkkinoilla miestä vai naista vastaan. Toki se, ettei pääse niin helpolla, kun kilpailijoita on nyt enemmän. Sekö siellä nyt niin harmittaa? 

Vierailija
231/293 |
26.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mietitään perinteitä, niin perinteisesti miehet toivat palkkapussin vaimolle, joka hoiti raha-asiat. Suostuvatko nykymiehet siihen, että saavat taskurahaa omiin menoihinsa ja vaimo käyttää loput kotitalouden pyöritykseen. Ja ehkä säästää samalla itselleen pahan päivän varalle. Minulle on jäänyt sellainen käsitys, että moni mies haluaisi poimia rusinat sekä vanhasta kotiäitikulttuurista että nykyisestä 50-50 jakokulttuurista. Jotkut itkevät jopa siitä, että joutuvat elättämään omia lapsiaan.

Vierailija
232/293 |
26.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut 21 vuotta saman miehen kanssa. Mieheni on parisuhteemme alusta lähtien hoitanut kaiken ruuanlaiton, kaupassakäynnin ja siivouksen.

Hän on saanut tähän mallin omalta isältään, samoin kuin siihen, että naiselle ostetaan aika-ajoin kukkia ja lahjoja.

Sellaista se on, kun miehellä on terve itsetunto ja terve sukupuoli-identiteetti.

Terve itsetunto alistua sun orjaksi ja palvelijaksi? Tossukalta tuo enemmänkin kuulostaa.

Ohia

Hyvin miehekäs mies. Ammatiltaan arkeologi. Sellainen Indiana Jones.

Kun itsetunto on terve, ei tarvitse jakaa teennäisesti rooleja, jotka eivät ole kaikille lainkaan luontevia.

Vierailija
233/293 |
26.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut 21 vuotta saman miehen kanssa. Mieheni on parisuhteemme alusta lähtien hoitanut kaiken ruuanlaiton, kaupassakäynnin ja siivouksen.

Hän on saanut tähän mallin omalta isältään, samoin kuin siihen, että naiselle ostetaan aika-ajoin kukkia ja lahjoja.

Sellaista se on, kun miehellä on terve itsetunto ja terve sukupuoli-identiteetti.

51 yläpeukuttaa miesorjaa naisen palvelijana.

Toivottavasti teillä ei ole lapsia.

Ihan itse vapaasta tahdostaan on tehnyt mainitsemani asiat. Miehekäs mies, arkeologi. Sellainen Indiana Jones-tyylinen. 

Meillä on kolme lasta ja olin 8 vuotta kotiäitinä.

Vierailija
234/293 |
26.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitäs sä sitten teet kun miehes tekee vissiin kaiken siellä kotona ja käy vielä töissäkin. Sä vissiin makoilet vaan kotona ja oottelet uusia lahjoja mieheltäs ja räksytät jos ei oo tarpeeks kalliita ja hienoja. 

Sanoisin ettei miehelläsi ole itsetuntoa ollenkaan koska teidän huushollissa olet se pikkuprinsessa joka vaan oottaa  palvelua ja niitä lahjoja.

Eiköhän se ole kahden kauppa se avioliitto jossa molemmat tekee osansa ja yhdessä tekeminen ja vastuun kantaminen on se juttu. Ja niin ettei jom

Teemme molemmat osamme. Minä olin 8 vuotta kotiäitinä. Kolme lasta pienellä ikäerolla.

Itselle jää tietysti enemmän aikaa käydä salilla ja lenkillä, kun aika ei mene siivoukseen ja ruuanlaittoon.

Vierailija
235/293 |
26.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kanoja ja kukkoja kuoriutuu yhtä paljon. Silti kanalaumassa sukua pääsee jatkamaan yleensä vain yksi kukko. Mitä lopuille kukoille luonnossa tapahtuu? No ne kuolevat taisteluissa tai joutuvat pedon suuhun. Näin se ihmiselläkin vähän menee. Kaikkien miesten ei kuulu jatkaa sukua ja siksi miesten älykkyydessä on esimerkiksi niin paljon hajontaa. 

Sosiaalisuus oli valttia, kun ihmisnaaraat halusivat lisääntyä. Sosiaalisesti kyvykkäät ja älykkäät miehet saivat eniten jälkeläisiä. Sillein maskuliinisuus on aina ollut melko toksista, koska miehiä se ei ole auttanut juuri mitenkään. Pahimmat pullistelijat eivät ole päässeet lisääntymään ja kuolivat yleensä omaan varomattomuuteensa. 

Vierailija
236/293 |
26.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Terve itsetunto alistua sun orjaksi ja palvelijaksi? Tossukalta tuo enemmänkin kuulostaa.

Ohia

Tämä on jotenkin kumma juttu. Jos mies tekee näin, hän on kotiorja, palvelija ja tossukka, mutta jostain syystä tuommoista jakoa on ok vaatia naiselta. Eikö nainen ole silloin se kotiorja palvelija? Miksi se olisi oikein?

Vierailija
237/293 |
26.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Miehillä on parempi looginen päättelykyky, suurempi fyysinen voima ja kyky tehdä päätöksiä ilman, että tunteet sotkeutuvat niihin liikaa."

Jos miehillä on KESKIMÄÄRIN parempi looginen päättelykyky ja suurempi fyysinen voima, se ei suinkaan tarkoita, etteikö miehistäkin löytyisi epäloogisia narukäsiä. Itse asiassa ÄO:n suhteen miesten hajonta on paljon suurempaa kuin naisten. Miehistä löytyy nerojen vastapainoksi täysiä ääl1öitä enemmän kuin naisista. 

Ja naiset pärjäävät miehiä paremmin  mm opiskelussa ja armeijassa. Yhä enemmän suuntaus on se, että pojat menevät Amikseen ja tytöt lukioon ja AmK:n ja yliopistoon. Jatkossa tämä tulee eriyttämään ammattien ja työmarkkinoiden jakautumisen siten, että nsisita tulee asiantuntijoita, johtajia ja esimiehiä ja miehet tekevät ne duunarin työt. Tämä onkin oikea suuntaus, koska naiset ovat näissä tehtävissä tutkimusten mukaan pätevämpiä ja osaavampia, kuin miehet. Näin se maailma kehittyy. 

Vierailija
238/293 |
26.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP: n ja muiden yläoeukuttaneiden inkkeleiden ainoa tapa saada kotiorja- pilllu käyttöönsä: alistaa naiset. 

Tiedättekö mitä. Ei onnistuisi sittenkään. Naiset valitsevat mieluummin polttoitsemurhan, kuin alistumisen kaltaistenne miesten käyttöesineksi!!!!

Vierailija
239/293 |
26.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin? Minäkin voin sanoa vaikka, että miesten ei kuulu tehdä ajatustyötä, vain fyysistä raatamista. Heidän anatomiansa sen kertoo.

Ja fysiologinsa myös. Miehet ajattelevat seksiä suurimman osan hereilläoloajastaan. 

Vierailija
240/293 |
26.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, ja vielä 1960-luvulla oltiin sitä mieltä että naiset ei pysty juoksemaan maratonia vaan menevät rikki. 

Eipä ole montaa vuotta siitä, kun Matti Nykäsen ex- valmentaja sanoi jossain mediassa,  että mäkihyppy ei sovi naisille, koska naisten anatomia. 

Taitaa Suomen naismäkihyppääjät pärjätä paremmin, kuin miehet......

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kaksi