Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisten elämä helpottuisi kummasti jos naiset ymmärtäisivät luonnollisen roolinsa

Vierailija
26.01.2026 |

Maailmassa, jossa tasa-arvosta on tullut lähes uskonto, moni unohtaa luonnollisen järjestyksen, joka on ollut ihmiskunnan perusta tuhansia vuosia. Tosiasia on, että miehet ovat kautta historian olleet se johtava sukupuoli mutta eivät siksi, että he olisivat ottaneet vallan väkisin, vaan koska he ovat siihen luonnostaan paremmin sopivia.

Miehet ovat rakentaneet sivilisaatiot, keksineet suurimmat innovaatiot ja ottaneet vastuun yhteiskuntien kehityksestä. Tämä ei ole sattumaa vaan evoluution tulos. Miehillä on parempi looginen päättelykyky, suurempi fyysinen voima ja kyky tehdä päätöksiä ilman, että tunteet sotkeutuvat niihin liikaa.

Naisten ei tarvitsisi jatkuvasti taistella miehiä vastaan ja yrittää todistaa olevansa "yhtä hyviä" koska se ei ole heidän luonnollinen roolinsa. Nainen on parhaimmillaan silloin, kun hän hyväksyy sen, että mies on luotu johtamaan ja suojelemaan, ja keskittyy itse tukemaan tätä dynamiikkaa. Tämä ei tarkoita, että naiset olisivat arvottomia vaan päinvastoin, naisilla on oma tärkeä paikkansa yhteiskunnassa, mutta sen ei pitäisi perustua siihen, että yritetään väkisin kilpailla miesten kanssa.

Jos naiset hyväksyisivät tämän yksinkertaisen totuuden, heidän elämänsä olisi helpompaa. He vapautuisivat tarpeettomasta kilpailusta ja stressistä ja voisivat keskittyä asioihin, joissa he todella loistavat. Miehille annettaisiin takaisin heidän ansaitsemansa asema, ja koko yhteiskunta hyötyisi, kun luonnollinen järjestys palautettaisiin

Kommentit (293)

Vierailija
261/293 |
26.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisten elämä helpottuisi kummasti, jos misogyyni ap hyppäisi sillalta.

Ketkä sitten tätä yhteiskuntaa pitäisi pystyssä? Muista se että miehet ovat mahdollistaneet sinun elämän jotta voit keskittyä olemaan kaunis. 

🤣

Tuo edellinen ei tajus, että itseasiassa elämän säilymisen kannalta kaikki naiset ovat arvokkaita, suurin osa miehistä ei ole. Mehiläisyhyeisöissäkin se kuningatar on tärkein, suurin osa miehistä vain tarkoitettu palvelemaan kuningatarta. 

Vierailija
262/293 |
26.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhdestä asiasta olen samaa mieltä; jatkuva kilpailuviettisyys, luonnollinen järjestys jossa naiset käyttäytyy kuin miehet ja osa miehistä niin kuin naiset. Totta tuo että kautta aikojen miehet olleet johtavissa asemassa, naiset tehneet kotityöt ja hoitaneet lapsia, mies tienannut perheelleen elannon ja pitänyt huolta perheestään. 

Voisiko syy olla se, että naisille ei ole mahdollisuutta edes annettu? Aika moni historian ns. tunnettu mies on muuten paljastunut bulvaaniksi, jonka nimissä on julkaistu vaimon  töitä. Naiset eivät ole esim. saaneet kirjaa julkaistua muuten. Samoin taiteilijoita on miehiä, jotka ovat näytelleet taiteilijaa ja vaimo on sutinut taulut ateljeessa. Maailma on nyt muuttunut oikeastaan vain siten, että nainen voi edustaa itse itseään. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/293 |
26.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yhdestä asiasta olen samaa mieltä; jatkuva kilpailuviettisyys, luonnollinen järjestys jossa naiset käyttäytyy kuin miehet ja osa miehistä niin kuin naiset. Totta tuo että kautta aikojen miehet olleet johtavissa asemassa, naiset tehneet kotityöt ja hoitaneet lapsia, mies tienannut perheelleen elannon ja pitänyt huolta perheestään. 

Voisiko syy olla se, että naisille ei ole mahdollisuutta edes annettu? Aika moni historian ns. tunnettu mies on muuten paljastunut bulvaaniksi, jonka nimissä on julkaistu vaimon  töitä. Naiset eivät ole esim. saaneet kirjaa julkaistua muuten. Samoin taiteilijoita on miehiä, jotka ovat näytelleet taiteilijaa ja vaimo on sutinut taulut ateljeessa. Maailma on nyt muuttunut oikeastaan vain siten, että nainen voi edustaa itse itseään. 

Computer sana viittasi alun perin ihmisiin, jotka laskivat. Monen tiedemiehen takana oli nainen, usein vaimo tai sisko, joka hoiti laskemisen ja usein teki havaintojakin, mutta kunnia meni miehelle.

Vierailija
264/293 |
26.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen rooli on huolehtia itsestään, koska kukaan muukaan ei sitä tee. Miehet ovat usein vain tiellä tässä tehtävässä. 

Nainen tarvitsee miestä oikeastaan vain lisääntymiseen. Yhä useammin naiset valitsevat elää elämänsä yksin ja ottaa korkeintaan jonkun fwb-suhteen. Kaikki eivät sitäkään tarvitse. Riittää omat kädet ja fantasiat. 

Vierailija
265/293 |
26.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hävettää helvetisti se, että Suomessakin on näitä pikku-Magoja, jotka imevät kaiken trumppilaisen paskan sisäänsä.  Aloittaja on oikea prototyyppi näistä älykääpiöistä. 

Vierailija
266/293 |
26.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos naiset johtaisivat maailmaa miesten sijaan, ei sotia olisi ollenkaan. Viimeisen 150 vuoden sisällä kaikki sodat ovat olleet miesten aloittamia. Kertovat vain siitä, että miehet eivät kykene ajattelemaan kuin palleillaan, ja testot ja adrenaliini vie. 

Ja pahimmat rähinät syntyy kun impotentit ukonrähjät alkavat purkamaan turhaumiaan. 

Vierailija
267/293 |
26.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika hurjaa kun nykynäyttöjä aiheesta ajattelee, onko kuinka suuri osa miesten saavutuksista sittenkin naisilta varastettuja. Ja kun historia on miesten kirjoittamaa, kuinka paljon sitä on tarkoituksella vääristetty. 

Vierailija
268/293 |
26.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika hurjaa kun nykynäyttö

Näin se menee. Miehet ovat niin ahneita ja itsekkäitä ja pullun-, vallan ja rahanhimoisis, että tekevät mitä vaan. Usea Nobelpalkinto on mm mennyt miehen nimiin, vaikka keksijä on ollut nainen. Samoin on käynyt monen tieteellisen ja taiteellisen saavutuksen kanssa. 

Tämän olen oppinut työssäni miesvaltaisessa yhteisössä-, miehet ottavat naisten tekemät työt mielellään omiin nimiinsä , etuilevat, rönivät  jne törkeästi kaikkia muita, eivätkä häpeile sitä. 

Vierailija
269/293 |
26.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisen paikka on hellan ja nyrkin välissä sekä antaa pillua isännälle tarvittaessa jos ei muualta ajellessa saa.

t. Ahmedin TAXI

Ei vaan ap ja suomijurpot. Suomessa naisen hkkaaja ja rzzcja on kantis ja naisen läheinen. Ja Suomion Euroopsn väkivaltaisin maa naisille  koska miehet. 

Vierailija
270/293 |
26.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin niin lässyn-lää aihe, että ei viitsi edes vastata. Voiko ketjun ilmiantaa siksi, että se on niin suolesta?

Vierailija
271/293 |
26.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

no huh,huh

Vierailija
272/293 |
27.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehethän ne taistelevat naisen roolia vastaan? Miehet vihaavat naisia koska he vaihtavat nimeä, liittyvät aviomiehen sukuun ja tekevät eri töitä kuin miehet. Miehet syyllistävät naisia koska he eivät ole avaruusinsinöörejä, raksaukkoja ja putkimiehiä. Miehethän ne haluavat poistaa naiset väestöstä :D

Eipä yllätä että kun miehet itse ajavat naiset ulos perinteisyydestä, on sekin naisten vika. Te aiheutitte tämän ihan itse. Nauttikaa tuotiksistanne. 

Vierailija
273/293 |
27.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitäisikö sinun, ap, yksinäinen incelraukka, pistää vaikka itsesi kylmäksi? Pääsisit siitä naisvihastasi ja tarpeestasi saada nainen alistetuksi johonkin prkleen rooliin eli ilmaiseksi koti-ja seksiorjaksi, kynnysmatoksi ja nyrkkeilysäkiksi ... Mitäpä lottoat? ... Auttaisiko se tuohon sinun parantumattomaan sairauteesi? ... 

Ei anna kyllä fiksua kuvaa tällainen alatyylinen aggressio.

Aloituksesta varmasti moni on eri mieltä.  Kuitenkin solvaaminen ja itsemurhan toivottelu on törkeää.  

274/293 |
27.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko se, joka ihmettelee joka päivä naisten vaatimattomia saavutuksia? 🧐 

Vierailija
275/293 |
27.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mulle kelpaisi olla kotiäitinä. Mies olisi varakas ja kustantaisi perheen elämisen, mun ja lasten harrastukset, säästöt, vaatteet, vakuutukset, mun eläkkeen, siivoukset, kauneushoidot, matkat. Rajaton käyttöoikeus miehen tileille ja luonnollisesti oma pankkitili ja kortit. Mun ei tarvitsisi tehdä muuta kuin hoitaa lapset ja näyttää upealta. Samaan tapaan kuin jenkkien eliittirouvat.

Kannattaa sitten jättää avioehto väliin sillä muuten miehellä on täysi taloudellinen valta kohdella miten haluaa kun mies voi laskea, ettet uskalla erota. Siksikin naisen hyvä kyetä seisomaan omin jaloin, olla omat tulot ja varallisuus tai sitten mies tosiaan maksaa naiselle kunnon osuuden ja ei ole avioehtoa. Miehen myös maksettava naiselle eläke jota ei muutoin kerry kotiäitinä.

Vierailija
276/293 |
27.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka monet ottavat tämmöiset aloitukset ihan tosissaan. 🤭😅

Vierailija
277/293 |
27.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hävettää helvetisti se, että Suomessakin on näitä pikku-Magoja, jotka imevät kaiken trumppilaisen paskan sisäänsä.  Aloittaja on oikea prototyyppi näistä älykääpiöistä. 

Taisit hakea sanaa "arkkityyppi"

Vierailija
278/293 |
27.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tämä kerran on niin ihan luonnollista niin minkähän takia naiset ovat aina olleet tyytymättömiä tähän tarjoamaanne rooliin? On myös vale, että kaikki keksinnöt ja yhteiskunta olisi jotenkin vain miesten ansiota ihan samoin kuin ettei miesten päätöksiin muka tunteet vaikuttaisi.

Vierailija
279/293 |
27.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka monta sotaa nainen on aloittanut kautta historian? Niinpä.

Ainakin Euroopan monarkit on aloittaneet lukemattomia. Lisäksi kuningattaret ovat olleet historiallisesti huomattavasti sotaisampia kuin kuninkaat:

Polities ruled by queens were 27% to 39% more likely to engage in interstate conflict compared to those ruled by kings.  

Vierailija
280/293 |
27.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkea paskaa ap kirjoittaa, ota lääkkeesi!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kaksi