On raskas olo, kun mies raivoaa. Tämä on ihan oikeasti totta meillä.
Asensi itselleen kaappeja seinään. Kysyin, että voinko laittaa keittiökoneita sinne kaappiin. Räjähti ja paukutti ovia. Hän tietää mitä hän omiin kaappeihinsa laittaa. Sitten huusu, että minä olin tietsikan vivun kääntänyt, ettei se avannut ohjelmia. Haukkui minua paskiaiseksi. En nyt voi tästä mihinkään lähteä kun on 35 vuotta oltu.
Näitä raivareita se saa toisinaan. Minä niin kärsin siitä.
On raskas olo, miehellä ihan tavallinen, hän kun ei kärsi omista raivokohtauksistaan.
Kommentit (65)
Minä kävin äsken laskemassa tuhdit kaapelit pönttöön
Millä tavalla tässä voisi ottaa kontaktia mieheen, joka muutenkaan ei puhu asioista.
Lähde nyt äkkiä sieltä ja sitten myöhemmin hae tavarasi kaverin/perheenjäsenen kanssa
Ei ole provo, kuten jo kirjoitin. Tämä ontoisinaan hyvin raskasta.
Vierailija kirjoitti:
Lähde nyt äkkiä sieltä ja sitten myöhemmin hae tavarasi kaverin/perheenjäsenen kanssa
En minä tästä pois ole lähdössä.
Ajattelin, että mikä saa ihmisen kiivastumaan ja syyttämään toista?
Voit erota, vaikka olette olleet yhdessä kuinka kauan. Ja sinun todella kannattaa vapauttaa itsesi tuosta taakasta.
Miksi olet tuollaisen kanssa? Selvästi ukoll omia ongelmia. Luultavasti johtuu äitimuorinsa raskauden aikaisesta polttamisesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En minä tästä pois ole lähdössä.
Ajattelin, että mikä saa ihmisen kiivastumaan ja syyttämään toista?
Mielisairaus. En katselisi tuollaista minuuttiakaan.
Mulkkuus saa miehen käyttäytymään noin, ja hän tulee käyttäytymään sinua kohtaan noin niin kauan kuin pysyt siellä.
Onko olemassa sanoja, jotka johtaisivat keskusteluun. Olen ollut toisinaan ihan allapäin, mutta nyt yritän jatkaa omia asioitani kuten normaalisti. Ajatukset vaan eivät päästä irti.
Miksei voi lähteä?
Typerää miten ihmiset ainoaa elämäänsä haaskaa.
Hän ei arvosta sinua. Hän ei ole kovin fiksu eikä kiva.
Läh-de!
Vierailija kirjoitti:
Voit erota, vaikka olette olleet yhdessä kuinka kauan. Ja sinun todella kannattaa vapauttaa itsesi tuosta taakasta.
Taakka tämä on. Mutta haluaisin ottaa oman elämäni omiin käsiin, enkä välittää hänen raivokohtauksistaan. Jättämällä hänen mitään tuottavat meluamisensa hänen omille hartioilleen.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole provo, kuten jo kirjoitin. Tämä ontoisinaan hyvin raskasta.
Minun ei lähtenyt. Oli väkivaltaakin äitiä kohtaan.. isällä oli tuollaisia raivokohtauksia.
Oli se lapsellekin raskasta.
Sinun elämäsi. Mitä sinä sillä haluat tehdä. Pelon takia ei kannata jäädä. Eikä sen takia, että sinun pitäisi huolehtia siitä toisesta -kyllä on aikuinen ihan itse kykenee huolehtimaan itsestään
Vierailija kirjoitti:
Onko olemassa sanoja, jotka johtaisivat keskusteluun. Olen ollut toisinaan ihan allapäin, mutta nyt yritän jatkaa omia asioitani kuten normaalisti. Ajatukset vaan eivät päästä irti.
Mitä vielä oikein luulottelet siitä miehestä ap? Eikö 35v anna varmuutta lähteä? Pidä huoli oamaisuudestasi, ettei mies sen vuoksi pyri karkottamaan.
Syyttää myös siitä, että kellari ja puutarha ovat kaaoksessa minun takiani. Kellari on hänen vallassaan, pitäydyn hänen tavaroistaan erillään.
Puutarhan olen hoitanut. Jotenkin osani on nyt puolustella itseäni. Sitä en oikeastaan halua. Vaan saada oman elämäni pystyyn välittämättä siitä, miten mikin aisa on.
Isäni oli tuollainen. Syytän äitiäni ikuisesti siitä ettei jättänyt isääni.
Eroa. Jos hän laittaa itselleen kaappeja, miksi olet koneita niihin tunkemassa? Mikä logiikka.
0/5, normipoisto