Naiset, älkää todellakaan ottako yhtäkään miestä
Tähän on tultu. Naisten ja miesten on paras asua ja elää ihan omissa oloissaan. Yhteiselosta ei tule kuin pelkkää itkua ja parkua.
Miehet kaipaa naisista ainoastaan huushollin pitäjää, elämän järjestäjää ja sängyn lämmittäjää. Ja vaikka kaiken tämän saisivatkin, siitä huolimatta vielä kuolaavat ja juoksevat muiden naisten perässä.
Toinen vaihtoehto sitten on, että kaiken tämän saavat ja silti huutavat, syyttävät, hakkaavat, pahoinpitelevät ja tekevät muuta vielä pahempaa, mistä saamme joka päivä lehdistä lukea.
Kommentit (11)
Pitää valita miehensä hyvin. Niitä hyviä miehiä on olemassa vaikka kuinka paljon, mutta tarkkana pitää olla eikä ottaa ensimmäistä vastaantulevaa hidalgoa.
Niin, kannattaisi ehkä valita parempia miehiä sitten. Muunlaisiakin on tonnitolkulla, mutta eivätpä kelpaa.
Vierailija kirjoitti:
Niin, kannattaisi ehkä valita parempia miehiä sitten. Muunlaisiakin on tonnitolkulla, mutta eivätpä kelpaa.
Nehän juuri kelpaakin.
Hyvin sanottu. Nalkutus luonnistuu joiltakin miehiltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nehän juuri kelpaakin.
Jos kelpaisi, niin ei ap:kaan olisi täällä ruikuttamassa.
no siksipä olen ollutkin yli 20 vuotta yksin
Niin. Mies voi olla väkivaltainen henkisesti tai fyysisesti. Niin nainenkin, mutta yleensä mies on se vaimonhakkaaja/tappaja. Molemmat sukupuolet voivat olla tosi kieroja ja itsekkäitä.
? Mun mies on hyvä tyyppi, mun ystävä, rakastaja ja lapsieni isä, joka tekee vähintään oman osuuden kaikesta. Suurimmalla osalla ystävistänikin on mukavat ja tasaveroiset siipat.
Oma isänikin oli rakastava, ja omat pojat hienoja ihmsiä, eli vaikeaa ymmärrä vihaasi.
Vierailija kirjoitti:
Miksi valehtelet, kelpaavathan.
Olen vänisevä miesvauva. Herätänhän viettisi, sinä kaunis, seksikäs uhkea nainen. Odotan sinua kapaloituna tuohikorissa kirkon edessä. Tunnistat minut väninästä.
Totta. Naiset on turvassa ainoastaan sinkkuna. Monet naiset kuolleet koska oma kumppani on tappanut. Pysykää sinkkuna naiset. T: kiltti mies
Vierailija kirjoitti:
Huono trollaus.
olen heteronainen ja feministi. Puolisoni on älykäs, kunnioittava ja itsenäinen mies.
Sika se on
Vierailija kirjoitti:
Miesvihaketju.
Miehet ovat vihan ansainneet!
Tämä ei ole trolli. Kannattaa lukea lehtiä ja elää tässä Suomen nykytodellisuudessa eikä omassa pikku kuplassa.
Huono trollaus.
olen heteronainen ja feministi. Puolisoni on älykäs, kunnioittava ja itsenäinen mies.