Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naiset, älkää todellakaan ottako yhtäkään miestä

Vierailija
25.01.2026 |

Tähän on tultu.  Naisten ja miesten on paras asua ja elää ihan omissa oloissaan. Yhteiselosta ei tule kuin pelkkää itkua ja  parkua. 

Miehet kaipaa naisista ainoastaan huushollin pitäjää, elämän järjestäjää ja sängyn lämmittäjää. Ja vaikka kaiken tämän saisivatkin, siitä huolimatta vielä kuolaavat ja juoksevat muiden naisten perässä.

Toinen vaihtoehto sitten on,  että kaiken tämän saavat ja silti huutavat, syyttävät, hakkaavat, pahoinpitelevät ja tekevät muuta vielä pahempaa, mistä saamme joka päivä lehdistä lukea. 

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono trollaus.

olen heteronainen ja feministi. Puolisoni on älykäs, kunnioittava ja itsenäinen mies.

Vierailija
2/11 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää valita miehensä hyvin. Niitä hyviä miehiä on olemassa vaikka kuinka paljon, mutta tarkkana pitää olla eikä ottaa ensimmäistä vastaantulevaa hidalgoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, kannattaisi ehkä valita parempia miehiä sitten. Muunlaisiakin on tonnitolkulla, mutta eivätpä kelpaa.

Vierailija
4/11 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei, myöhäistä!

Vierailija
5/11 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, kannattaisi ehkä valita parempia miehiä sitten. Muunlaisiakin on tonnitolkulla, mutta eivätpä kelpaa.

Nehän juuri kelpaakin.

Vierailija
6/11 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin sanottu. Nalkutus luonnistuu joiltakin miehiltä.

Vierailija
7/11 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nehän juuri kelpaakin.

Jos kelpaisi, niin ei ap:kaan olisi täällä ruikuttamassa.

Vierailija
8/11 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

no siksipä olen ollutkin yli 20 vuotta yksin

Vierailija
9/11 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin. Mies voi olla väkivaltainen henkisesti tai fyysisesti. Niin nainenkin, mutta yleensä mies on se vaimonhakkaaja/tappaja. Molemmat sukupuolet voivat olla tosi kieroja ja itsekkäitä. 

Vierailija
10/11 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

? Mun mies on hyvä tyyppi, mun ystävä, rakastaja ja lapsieni isä, joka tekee vähintään oman osuuden kaikesta. Suurimmalla osalla ystävistänikin on mukavat ja tasaveroiset siipat.

Oma isänikin oli rakastava, ja omat pojat hienoja ihmsiä,  eli vaikeaa ymmärrä vihaasi. 

Vierailija
11/11 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesvihaketju.

Vierailija
12/11 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi valehtelet, kelpaavathan.

Vierailija
13/11 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vänisevä miesvauva. Herätänhän viettisi, sinä kaunis, seksikäs uhkea nainen. Odotan sinua kapaloituna tuohikorissa kirkon edessä. Tunnistat minut väninästä. 

Vierailija
14/11 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta. Naiset on turvassa ainoastaan sinkkuna. Monet naiset kuolleet koska oma kumppani on tappanut. Pysykää sinkkuna naiset. T: kiltti mies

Vierailija
15/11 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huono trollaus.

olen heteronainen ja feministi. Puolisoni on älykäs, kunnioittava ja itsenäinen mies.

Sika se on

Vierailija
16/11 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miesvihaketju.

Miehet ovat vihan ansainneet!

Vierailija
17/11 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ei ole trolli. Kannattaa lukea lehtiä ja elää tässä Suomen nykytodellisuudessa eikä omassa pikku kuplassa.