Naiset, älkää todellakaan ottako yhtäkään miestä
Tähän on tultu. Naisten ja miesten on paras asua ja elää ihan omissa oloissaan. Yhteiselosta ei tule kuin pelkkää itkua ja parkua.
Miehet kaipaa naisista ainoastaan huushollin pitäjää, elämän järjestäjää ja sängyn lämmittäjää. Ja vaikka kaiken tämän saisivatkin, siitä huolimatta vielä kuolaavat ja juoksevat muiden naisten perässä.
Toinen vaihtoehto sitten on, että kaiken tämän saavat ja silti huutavat, syyttävät, hakkaavat, pahoinpitelevät ja tekevät muuta vielä pahempaa, mistä saamme joka päivä lehdistä lukea.
Kommentit (132)
Miehet, älkää todellakaan ottako yhtäkään naista
Vierailija kirjoitti:
no siksipä olen ollutkin yli 20 vuotta yksin
Ja tulet olemaan koko loppu elämän yksin.
Todellakin otin. En tiedä mitä tekisin ilman miestäni. Hän on kallioni, jos niin voi kliseisesti sanoa.
Oon yrittänyt kyllä mutta ei kukaan mies ole ollut aidosti kiinnostunut minusta. ihmisenä, puolisona, kumppanina. Mielummin olen yksin, kuin nukke istumassa sohvalla.
N40
Vierailija kirjoitti:
Oon yrittänyt kyllä mutta ei kukaan mies ole ollut aidosti kiinnostunut minusta. ihmisenä, puolisona, kumppanina. Mielummin olen yksin, kuin nukke istumassa sohvalla.
N40
Laihduta niin kiinostuu.
Vierailija kirjoitti:
Pitää valita miehensä hyvin. Niitä hyviä miehiä on olemassa vaikka kuinka paljon, mutta tarkkana pitää olla eikä ottaa ensimmäistä vastaantulevaa hidalgoa.
Jos niitä hyviä miehiä olisi paljon, ei riski väärän miehen valitsemiseen olisi niin suuri että riittää että astuu kadulle niin jo ensimmäinen vastaantuleva on huono mies.
Rehellisyyden nimissä: käy heteronaisia sääliksi, koska me miehet olemme suurinosa täyttä paskaa. Siis ihan oikeesti. Ei mitenkään biologisella tasolla vaan meidät kasvatetaan sellaisiksi, oikeastaan kulttuurista riippumatta.
Vierailija kirjoitti:
Kaikille ei vain riitä hyviä miehiä. Omastani en luovu.
Ei sitä sulta kysytä luovutko. Uusi simpsakka neiti tulee tyrkylle nii se hyväki mies sanoo heipat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N40
Laihduta niin kiinostuu.
Saattaisihan se auttaa. Mutta olen jo tyytyväinen näin, elämääni ja itseeni. en enää kaipaa tai haaveile siitä hyvästä, rakkaudellisesta parisuhteesta. Ainakaan kovin usein :)
Koitan nyt olla neutraali (mies olen):
Katherine Hepburn kertoi mielipiteensä Sharon Stonesta: Kaikki tietää hänen jalkovälinsä, korvienväli ei kiinnosta ketään.
Hyvin sanottu. Itseäni kyllä kiinnostaa molemmat, korvienväli enemmän. Outo juttu kun ne naiset, joiden kanssa olen seurustellut ovat ensin "ehdotelleet" :) - Minä miehenä mietin, et "uskaltaisko kysästä?" niin nainen sanoo, et nyt ruvetaan hommiin! :)
(demisexinä en vaan voi olla kaikkien kanssa, tunkemassa jotain johonkin. Melkeinpä inhoan niitä, jotka ottaa väkisin - kilahdan siitä, mutta rauhotun: Tuolle juipille ei tule käymään hyvin, loppuelämässä).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N40
Laihduta niin kiinostuu.
Saattaisihan se auttaa. Mutta olen jo tyytyväinen näin, elämääni ja itseeni. en enää kaipaa tai haaveile siitä hyvästä, rakkaudellisesta parisuhteesta. Ainakaan kovin usein :)
Auttaa se ! läski pieru verkkareissa ei kiinosta miehiä tai sitten mieskin vastaava tapaus.
Vierailija kirjoitti:
Huono trollaus.
olen heteronainen ja feministi. Puolisoni on älykäs, kunnioittava ja itsenäinen mies.
Kiitos samoin. Nuo ovat juuri niitä "ominaisuuksia" mitkä eivät ketään kiinnosta.
Lapsettomuus nopeuttaa vanhenemista.
Vierailija kirjoitti:
Lapsettomuus nopeuttaa vanhenemista.
Lapsettomuus nopeuttaa vanhenemista, sillä evoluutio poistaa turhat yksilöt populaatiosta.
Palstan modet aloittivat jo manipuloinnin
Vierailija kirjoitti:
Palstan modet aloittivat jo manipuloinnin
Mitä tarkoitat?
Naiset eivät mieti puolustautumista, koska naisten turvallisuus on aina ollut miesten tehtävä. Aikaisemmin naiset eivät päässeet päättämään asioista. Nyt naiset pääsevät päättämään asioista, mutta he eivät vieläkään mieti edes omaa turvallisuuttaan. Tämä turvattomuus on seurausta siitä.
AP taitaa olla musta.lainen, kuvauksessa on musta.lais-, tai somalikulttuurista
Heille olisi hyvä olla omat ja erilliset keskustelualueet
Alan olla samaa mieltä. Vaikka sitä itse pyrkisi olemaan reilu, huomioonottava ja tasavertainen niin ei kyllä miehiltä voi odottaa saavansa samaa kohtelua. Ei töissä eikä parisuhteissa. Aina miehillä on joku tarve päästä yläpuolelle.
Vierailija kirjoitti:
Alan olla samaa mieltä. Vaikka sitä itse pyrkisi olemaan reilu, huomioonottava ja tasavertainen niin ei kyllä miehiltä voi odottaa saavansa samaa kohtelua. Ei töissä eikä parisuhteissa. Aina miehillä on joku tarve päästä yläpuolelle.
Ja jos ei ole sellaista tarvetta, mies on vaan laiska.
Tälläkö Suomi nousuun?