Naiset, älkää todellakaan ottako yhtäkään miestä
Tähän on tultu. Naisten ja miesten on paras asua ja elää ihan omissa oloissaan. Yhteiselosta ei tule kuin pelkkää itkua ja parkua.
Miehet kaipaa naisista ainoastaan huushollin pitäjää, elämän järjestäjää ja sängyn lämmittäjää. Ja vaikka kaiken tämän saisivatkin, siitä huolimatta vielä kuolaavat ja juoksevat muiden naisten perässä.
Toinen vaihtoehto sitten on, että kaiken tämän saavat ja silti huutavat, syyttävät, hakkaavat, pahoinpitelevät ja tekevät muuta vielä pahempaa, mistä saamme joka päivä lehdistä lukea.
Kommentit (132)
Vierailija kirjoitti:
Totta. Naiset on turvassa ainoastaan sinkkuna. Monet naiset kuolleet koska oma kumppani on tappanut. Pysykää sinkkuna naiset. T: kiltti mies
Ei sinkkuus tuo turvaa automaattisesti. Pitäähän naisten poistua kotoaankin töihin, kauppaan ja harrastuksiin. Matkalla voi törmätä ties mihin ahdistelijaan-
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voimaantuneet naiset yrittävät unohtaa miesten ylivoiman kaikessa ja kutsuvat sitä voimaantumiseksi.
Maailmassa on kuitenkin edelleen vahvemman oikeus voimassa. Siksi naiset tarvitsevat miehiä jotka puolustavat naisia.
Ongelma on se että naiset ovat heikkoja ja miesten tehtävä on pitää naisten turvallisuudesta huolta. Siksi naiset eivät ole ikinä miettineet turvallisuuttaan. Nyt sinkkunaiset leikkivät voimaantumista ja tuovat maan täyteen kehitysmaalaisia joiden maassa naisilla ei ole mitään oikeuksia.
Sitä saa mitä tilaa arvon naiset.
ET ole vissiin pimpaa saanu tällä vuosituhannella. etkä saa.
Naisellinen tarve kääntää jokainen asia seksiin ja omaan jalkoväliinsä. Huomaa missä se teidän arvonne on, ihan teidän omasta mielestäkin.
Hyvä aloitus. Tottahan tuokin on, ei voi mitään. Olen itse AINA ihmetellyt, että mitä toimiva parisuhde loppujen lopuksi oikein vaatii, mielestäni se ei toimi kuten itse haluaisin, toimisi ehkä paremmin jollen olisi päättäväinen ja satavarmasti tietoinen siitä mitä haluan, en ole sopiva esiliina yhdellekään miehelle, joten haastavaa on. En usko, että mies ja nainen voi ihan miten vaan tulla toimeen.
Mietipä aloittaja, miksi onnistut saamaan vain vttumaisia jämäukkoja? Mitä se kertoo sinusta itsestäsi?
Älkää ottako yhtäkään miestä? Montako niitä sitten tavallisesti otetaan? Miten kellään edes riittää aikaa kaikkien niin monen huushollin pitämiseen?
Vierailija kirjoitti:
Älkää ottako yhtäkään miestä? Montako niitä sitten tavallisesti otetaan? Miten kellään edes riittää aikaa kaikkien niin monen huushollin pitämiseen?
Siis siksihän niitä otetaan useampia, että ne miehet hoitaa sen huushollin.
Vierailija kirjoitti:
Huono trollaus.
olen heteronainen ja feministi. Puolisoni on älykäs, kunnioittava ja itsenäinen mies.
Sika se on
Menikö pullat ja vellit sekaisin?
Muslimi ukko pistää kyllä pataan ja pitää keittiössä kun ensin toimit patjana, sitten hän alkaa vokottelemaan muita, koska se on hänen "oikeus" ja naisen oikeus on, olla hiljaa.
Biologian kysymys:
Mistä tunnistaa lepakon ääntelyn?
Puheen aiheesta, yleensä miesvastaisuudesta. Ääntely voi pikaisesti kuulostaa älylliseltä, mutta usein tämä ääntely on kuhertelua kun kyseessä on ruskeammat miehet ja vihaista kimitystä kun kyseessä on valkoiset miehet.
Mun mies on ihana. Hyväsydäminen, fiksu, hauska, kiltti ja ahkera. Aina kohtelias ja auttavainen kaikille. En ole 28 v. suhteen aikana törmännyt keneenkään joka ei pitäisi hänestä.
Melkein kaikki on hauskempaa hänen kanssaan. Ulkoilu, telkkarin katsominen, matkustaminen, ruokakaupassa käyminen, remontointi. Rakastan olla hänen lähellään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikille ei vain riitä hyviä miehiä. Omastani en luovu.
Ei sitä sulta kysytä luovutko. Uusi simpsakka neiti tulee tyrkylle nii se hyväki mies sanoo heipat.
Tai sitten tulee se kevätmyrsky joka pistää pään sekaisin ja kiku.lin kutiamaan!
No mulle kyllä riittä ihan vain yksi mies. Ap.n otsikkoon viitaten.