Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset, älkää todellakaan ottako yhtäkään miestä

Vierailija
25.01.2026 |

Tähän on tultu.  Naisten ja miesten on paras asua ja elää ihan omissa oloissaan. Yhteiselosta ei tule kuin pelkkää itkua ja  parkua. 

Miehet kaipaa naisista ainoastaan huushollin pitäjää, elämän järjestäjää ja sängyn lämmittäjää. Ja vaikka kaiken tämän saisivatkin, siitä huolimatta vielä kuolaavat ja juoksevat muiden naisten perässä.

Toinen vaihtoehto sitten on,  että kaiken tämän saavat ja silti huutavat, syyttävät, hakkaavat, pahoinpitelevät ja tekevät muuta vielä pahempaa, mistä saamme joka päivä lehdistä lukea. 

Kommentit (132)

Vierailija
81/132 |
26.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kunnon mies kannattaa ottaa. Minä olen kunnon mies, kiltti mies.

Vierailija
82/132 |
26.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, kunnon miehiä kannattaisi katsella. Huom, skitsofreniakaan ei ole este kunnollisuudelle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/132 |
26.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me naisethan ollaan niin ylivertaista seuraa toisillemme...! Ei koskaan mitään draamaa eikä ongelmia missä naisia... Kaikki johtuu vain miehistä ja miesten pahuudesta.

SALLI MUN NAURAA 🤣🤣🤣🤣🤣😭😭😭

Vierailija
84/132 |
26.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokemusta on yli 35 vuotta, mies oli täydellinen, kaikki ylistivät häntä. Kun mentiin naimisiin hänestä kuoriutui tyranni ihan yhdessä yössä. En vieläkään ymmärrä miten kaikki tapahtui, olin täysi nolla ja sitä kun kuulee tarpeeksi usein alkaa itsekin uskoa olevansa luuseri. Hän oli yhä se täydellinen mies muualla, mutta kuka olisi uskonut minun tuntemaani miestä samaksi. Eroa en uskaltanut hakea, sillä sekä oma että hänen sukunsa olisi tuominnut minut. Onneksi se kärsimys on ohi ja nyt en halua tutustua yhteenkään mieheen.

Voidaanko kaikki naiset myös tuomita yhden esimerkin kautta?

Vierailija
85/132 |
26.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä kannattaisi muttakun kiltti mies ei kostuta pikkuhousuja.  Kai siitä palvelijan ja elättäjän voisi ottaa ja hoitaa romantiikaan rakastajilla.

Vierailija
86/132 |
26.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kokemusta on yli 35 vuotta, mies oli täydellinen, kaikki ylistivät häntä. Kun mentiin naimisiin hänestä kuoriutui tyranni ihan yhdessä yössä. En vieläkään ymmärrä miten kaikki tapahtui, olin täysi nolla ja sitä kun kuulee tarpeeksi usein alkaa itsekin uskoa olevansa luuseri. Hän oli yhä se täydellinen mies muualla, mutta kuka olisi uskonut minun tuntemaani miestä samaksi. Eroa en uskaltanut hakea, sillä sekä oma että hänen sukunsa olisi tuominnut minut. Onneksi se kärsimys on ohi ja nyt en halua tutustua yhteenkään mieheen.

Miksei voitaisi, eihän vastaava tuota naisille minkäänlaisia tunnontuskia kun mies tulee tuomita.  Feminismi on tasa-arvoa.

Vierailija
87/132 |
26.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksei voitaisi, eihän vastaava tuota naisille minkäänlaisia tunnontuskia kun mies tulee tuomita.  Feminismi on tasa-arvoa.

Tuohan sitten tarkoittaisi, että sinä esimerkiksi olet täyin mätä ja paha ihminen. Tai ettei kunnollisia ihmisiä olisi kummassakaan sukupuolessa, ei miehissä tai naisissa.

mielestäni jotenkin sellaisten ihmisten puhetta, jotka ovat jotenkin itserakkaita (kaikki muut on pahoja, paitsi minä) ja ettei heillä ole paljoa älykkyyttä.

Vierailija
88/132 |
26.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, kannattaisi ehkä valita parempia miehiä sitten. Muunlaisiakin on tonnitolkulla, mutta eivätpä kelpaa.

Niitä on vähän tsrjolla

Vierailija
89/132 |
26.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on monia miehiä kavereina ja ovat oikein kivoja. Välillä kyllä joidenkin kohdalla mietin, miten tämä yhtälö onkin hyvä juuri tällaisena, että jos oisin hänen puolison roolissa ei ois enää kivaa ainakaan mulla. Kavereina ovat oikein ihania!

T. sinkkunainen

Vierailija
90/132 |
26.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisko kuitenkin ottaa yhden?

Vierailija
91/132 |
26.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Palstan modet aloittivat jo manipuloinnin

Mitä tarkoitat?

Vain valikoidut viestit julkaistaan. Kätevä taktiikka on laittaa täydellinen esto johonkin viestiin päälle (tai jonkin viestin jälkeen) jotta saa ei-toivotut viestit poistettua ennen julkaisua. Tekee manipuloinnin helpommaksi.

Vierailija
92/132 |
26.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Happamia, sanoi kettu pihlajanmarjoista!

Vierailija
93/132 |
26.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huono trollaus.

olen heteronainen ja feministi. Puolisoni on älykäs, kunnioittava ja itsenäinen mies.

Ok. Sinulla nainen on hyvä puoliso, valitettavasti kivalla miehelläsi ei ole.

Vierailija
94/132 |
26.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomen voisi jakaa kahteen osaan miehet ja naiset ja 10 vuoden päästä katsoa miten on mennyt

Vierailija
95/132 |
26.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiltti mies ei ole haluttava,pitää olla jännä ja särmikäs

Vierailija
96/132 |
26.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Are you a nice guy, or a good guy? Kuten monissa engl sivustoilla nykyään kysellään.

Vierailija
97/132 |
26.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huono trollaus.

olen heteronainen ja feministi. Puolisoni on älykäs, kunnioittava ja itsenäinen mies.

Ok. Sinulla nainen on hyvä puoliso, valitettavasti kivalla miehelläsi ei ole.

Melko vahva kristallipallo sinulla jos tiedät heidän suhteen asiat.

Vierailija
98/132 |
26.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Are you a nice guy, or a good guy? Kuten monissa engl sivustoilla nykyään kysellään.

En kumpikaan, molempia ominaisuuksia naiset käyttävät surutta hyväkseen.  Ei enää koskaan.

Vierailija
99/132 |
26.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsestäänselvyyksiä on aina kiva kuulla.

Vierailija
100/132 |
26.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet jäävi arvioimaan sitä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän yksi