Miksi PerusSuomalaiset miehet ei käy armeijaa?
Sebu, Vigelius, Halla-Aho, Keskisarja (?), ja moni muu persujen eturivin "sankari" on sluibanneet armeijasta.
Ja noita rottia pitäis kuunnella liittyen maanpuolustukseen? Hahah!
Kommentit (301)
Oletko kylähullu vai lapsiinsekaantuja?
T: Jani Kokko (sdp)
Suomen armeijaan otetaan vain terveitä miehiä!
Persujen puheet: SUOMI FINLAND PERKELE! UGH! NAPALMIA RAJALLA JA KANSA ASEISIIN!
Totuus: Ääh, siellä on kylmä! Voix sinne rintamalle tilata pitsaa? En mä haluu sinne! Ääääh! En varmaa herää aikasi! Miksei kukaan muu joudu? Haluun takas mun Afrikan tähden luokse! 😭
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saatanan palsta vammanen jankuttaa heti aamusta persuista kyl on kusta päässä.
Eikö persuille ikävistä faktoista saa puhua? Yritä kestää, lumihiutale. 😪
Sinä jankutat samaa paskaa aamuta iltaan.
pääsitkö taas suljetulta avohoitoon .
Yhyy itke vähän lisää armeijan skippaaja, yhyy.
Miksi nykyään poliittisella suuntauksella pitää olla väliä armeijaan liittyen? Ihan sama onko vihervassari tai perskokkare. Yhtenäisyyttä tarvitaan Suomea puolustaessa.
Halla-aho on ainakin itse sanonut että oli tuohon aikaan vihreä jonka ideologiaan armeija ei kuulunut. Sanoo myös että jälkeenpäin viisastuneena harmittaa ettei käynyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö persuille ikävistä faktoista saa puhua? Yritä kestää, lumihiutale. 😪
Sinä jankutat samaa paskaa aamuta iltaan.
pääsitkö taas suljetulta avohoitoon .
Yhyy itke vähän lisää armeijan skippaaja, yhyy.
Jankutijankutijankuti
Vierailija kirjoitti:
Miksi nykyään poliittisella suuntauksella pitää olla väliä armeijaan liittyen? Ihan sama onko vihervassari tai perskokkare. Yhtenäisyyttä tarvitaan Suomea puolustaessa.
Yhtenäisyyttä ei taideta edistää haukkumalla toisia perskokkareiksi? Voisitko aloittaa vaikka omasta törkeästä kielenkäytöstäsi joa sinua muka kiinnostaa suomalaisten yhtenäisyys?
Vierailija kirjoitti:
Halla-aho on ainakin itse sanonut että oli tuohon aikaan vihreä jonka ideologiaan armeija ei kuulunut. Sanoo myös että jälkeenpäin viisastuneena harmittaa ettei käynyt.
Helppo se on ny sit selitellä. Sinne vaan vapaaehtoisena.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhtenäisyyttä ei taideta edistää haukkumalla toisia perskokkareiksi? Voisitko aloittaa vaikka omasta törkeästä kielenkäytöstäsi joa sinua muka kiinnostaa suomalaisten yhtenäisyys?
Kaikkien muiden paitsi persujen kutsuminen kommareiks on sitä parempaa yhtenäisyyttä.
Vierailija kirjoitti:
Useampi perussuomalainen mies sen on kumminki käyny ku vihreä mies.
Kyllä minä kävin,11kk palvelin,kersanttina ulos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helppo se on ny sit selitellä. Sinne vaan vapaaehtoisena.
Yli 28-vuotiaita ei enää oteta.
Vierailija kirjoitti:
Sinä se vammainen olet. Persut nyt vaan armeijaan. Koska he muuten makkoilevat kotona
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikkien muiden paitsi persujen kutsuminen kommareiks on sitä parempaa yhtenäisyyttä.
Sinä sen kommarin mainitsit, kuten myös perskokkareen. Mene nyt itseesi äläkä syyttele muita omasta toiminnastasi.
Vierailija kirjoitti:
Tunnemme myöskin kommunistinuoren,jonka elämä sai muutoksen,kun ikää tuli,eräs Björn.
Vierailija kirjoitti:
Ai ton takia persut skippaa armeijan, mutta huutaa kovaan ääneen kuinka kovia jätkiä ne on. Paska selitys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai ton takia persut skippaa armeijan, mutta huutaa kovaan ääneen kuinka kovia jätkiä ne on. Paska selitys.
Katso ja kuuntele mitä Iso-H kertoo. Saatat viisastua.
Vierailija kirjoitti:
Useampi perussuomalainen mies sen on kumminki käyny ku vihreä mies.
Faktaa vai mutua?
T. Intin käynyt vihreä cis-mies
Pari vuotta sitten kun olin armeijassa ainakin huollossa oli persumiehiä