Miksi PerusSuomalaiset miehet ei käy armeijaa?
Sebu, Vigelius, Halla-Aho, Keskisarja (?), ja moni muu persujen eturivin "sankari" on sluibanneet armeijasta.
Ja noita rottia pitäis kuunnella liittyen maanpuolustukseen? Hahah!
Kommentit (301)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä valehtele! Minä olen käynyt ja monta tuntemaani persumiestä ja pari -naistakin.
Montako teitä on? Viisi?
Pelkästään minun tuttavapiirissä yli 20. Aloitus on silkkaa valhetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä valehtele! Minä olen käynyt ja monta tuntemaani persumiestä ja pari -naistakin.
Montako teitä on? Viisi?
Pelkästään minun tuttavapiirissä yli 20. Aloitus on silkkaa valhetta.
Joo, joo ja seli seli. 😂Kukaan ei usko! Ne harvat persut jotka menee armeijaan tulee max. 1kk jälkeen takas. Vika ei koskaan ole itsessään, ja siinä et on laiska paska.
Puhut paskaa kuten aina.
Sehän on tyylisi, et osaa muuta tapaa. Luulet että toisille vittuilu on jotenkin hienoa. Ainoat jotka fanittaa, on toiset samanlaiset vässykät.
Lämpimästi suosittelen, että et käytä tuota tyyliä oikeassa elämässä. Sillä voi olla seuraukset.
Palstavajakki on näköjään taas vauhdissa
Vierailija kirjoitti:
Nämä persujen sivari kansanedustajat ovat nuorisolle huonoa esinåmerkkiä ,,,saatana.👹
Sodan alkaessa pakenevat ulkomaille😠
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ovat kaikki ilmiselviä luusereita. Itselläni vähän samaa luonteenpiirrettä kuin näillä persumiehillä, eli tietävät omasta mielestään kaiken paremmin, joten eivät menesty auktoriteettiin perustuvissa hierarkisissa yhteisöissä, vastustavat kaikkea periaatteessa ja hirveä alemmuuskompleksi, joka vaatii jatkuvaa ihailua ja validointia, joten ei ihme, ettei ryynääminen pitkin metsiä pikkukorvausta vastaan käytännössä kunnian ja omantunnon ohjaamana ole heidän juttunsa. Keljuja sluibailijoita, jotka vihaavat ihmisiä.
Nii? Tyhmähä se on joka sinne menee ees puoleksi vuodeksi 3€ päivärahalla hyppimään ku naistenkaan tarvi sitä käyä
Sulta jäi puuttumaan : Terv luuseri
miksi kaikki vasemmistolaisetonhomoja? ja retardoja?
Vierailija kirjoitti:
Puhut paskaa kuten aina.
Sehän on tyylisi, et osaa muuta tapaa. Luulet että toisille vittuilu on jotenkin hienoa. Ainoat jotka fanittaa, on toiset samanlaiset vässykät.
Lämpimästi suosittelen, että et käytä tuota tyyliä oikeassa elämässä. Sillä voi olla seuraukset.
=ÄÄH, EI SAA PUHUA IKÄVIÄ FAKTOJA MEISTÄ PERSUISTA! ÄÄÄH! 😭
Vierailija kirjoitti:
Persuista tulee johtajia, heikompi aines joutaa sodassa eturiviin.
Persuista tulee miinanpolkijoita.
Vierailija kirjoitti:
miksi kaikki vasemmistolaisetonhomoja? ja retardoja?
Vohooi meidän pientä hullunpaperi persulia! Osuko aihe liian lähelle? Noh, pyydä Sebulta ja Vigeliukselta vinkkejä miten skipata armeija, ja käyttää aika hakemaan ulkomailta miehiä. 🤭
Niinpä. Isämmaam puolustus kuuluu muille. Ei meille.
T: elämämkovakolu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Empiirisen tutkimuksen mukaan helvetin moni persu saa hullunpaperit, kuten Keskisarja.
Timo Harakka on saanu intistä hullun paperit
Hullun paperit on saanut muiden muassa Ben Zyskowicz (kok), Timo Harakka (sd) ja Olli Immonen (ps) jotka on vapautettu palveluksesta. Asepalvelus on jäänyt suorittamatta myös Kari Tolvaselta (kok).
Vierailija kirjoitti:
Älkää kukaan käykö armeijaa ennenku siitä aletaan maksamaan kunnon taloudellinen korvaus. Naiset voi nyt pitää välivuoden ja tienata 20.000€ sillä välin. Sit ku ne valmistuu samasta koulusta nii työnantaja ei saa silti palkata miestä siitä syystä et se on käyny armeijan ku se on syrjintää
VÄÄRÄ ARVAUS
Työnhaun loppuvaiheessa on kahdenväliset keskustelut. Silloin käydään läpi ne asiat, mitä ei saa kysyä virallisesti. Silloinkaan asioita ei kysytä suoraan, tietenkään, ne keskustellaan auki.
Siinä vaiheessa tulee esiin intin käyminen. RUK on aika hyvä siinä kohtaa. Reservin upseeri, vai palstaluuseri, heh. Ei tarvi vastata, tiedän jo vastauksen oikeassa elämässä....kokemuksesta.
Vierailija kirjoitti:
Mä oon käyny vuoden armeijan mut en menis enää hukkaamana sinne aikaa jos sais valita uudelleen. Ku naisetki voi päästä presidenteiks ka pääministereiks nii mua suututtaa että miesten muka pitäs mennä sinne ilmaseks höykyytettäviks
Etkä ole. Kukaan intin käynyt ei kirjoita siitä kokemuksesta ja opista, jonka siellä sai, tuollaista hevonpaskaa. Olet hymiötä vaille r.yssän trolli:)
Miksi sotia valkoisten puolella, kun saman ajan voi käyttää Afrikkalaisten miesten kanssa lisääntymisen harjoitteluun?
-Persujen kovat ÄIJJÄT
Saatanan palsta vammanen jankuttaa heti aamusta persuista kyl on kusta päässä.
Vornanenkin tais kusta sotilasarvonsa? Jos edes kävi armeijaa. 😂
Vierailija kirjoitti:
Eikö persuille ikävistä faktoista saa puhua? Yritä kestää, lumihiutale. 😪
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö persuille ikävistä faktoista saa puhua? Yritä kestää, lumihiutale. 😪
Sinä jankutat samaa paskaa aamuta iltaan.
pääsitkö taas suljetulta avohoitoon .
Mutku Sanna! 😭
-Palstapersu88