Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko normaalia käydä saunassa vastakkaista sukupuolta olevan ystävän kanssa?

Vierailija
04.06.2023 |

Olen siis mies ja mulla on yks tosi hyvä naispuolinen lapsuuden ystävä jonka kaa on kivaa jutustella. Joskus ollaan myös lämmitetty sauna ja se on tuntunu ihan luonnolliselle

Kommentit (47)

Vierailija
1/47 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku on kuitenkin ihastunut.

Vierailija
2/47 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä silmä mitenkään hakeudu hänen tisuihin, pyllyyn tai pimppiin tai mielessä käy ajatuksia makkaran piilotuksesta? Sit kai se on ihan ok.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/47 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikä silmä mitenkään hakeudu hänen tisuihin, pyllyyn tai pimppiin tai mielessä käy ajatuksia makkaran piilotuksesta? Sit kai se on ihan ok.

Miehet kyllä saunassa katsovat toistenkin miesten jalkoväliin. Joten vain yksi kerrallaan saunaan. Ja erityisesti tämä koskee bi-seksuaaleja.

Vierailija
4/47 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet kyllä saunassa katsovat toistenkin miesten jalkoväliin. Joten vain yksi kerrallaan saunaan. Ja erityisesti tämä koskee bi-seksuaaleja.

Öö ei kyllä kiinnosta yhtään kaverin alapää

Vierailija
5/47 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin kannattaa huudella asiasta koska juorukellot lähtee vähemmästäkin liikkeelle.

Tai noh mitä se kelleen tietty kuuluu, kunhan sanoin. Teidän asia johon ulkopuolisilta tuskin tulee ymmärrystä.

Vierailija
6/47 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku on kuitenkin ihastunut.

Who?

Kuka on ihastunut?

Vierailija
7/47 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ei ole ainakaan tähän mennessä

Vierailija
8/47 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On normaalia, olen itsekin käynyt miespuolisen kaverin kanssa saunassa. Toki katselin siellä vaivihkaa hänen kroppaansa ja arvioin, voisinko kuvitella olevani hänen kanssaan SILLEEN. 

Vierailija
9/47 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On

Vierailija
10/47 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On normaalia, olen itsekin käynyt miespuolisen kaverin kanssa saunassa. Toki katselin siellä vaivihkaa hänen kroppaansa ja arvioin, voisinko kuvitella olevani hänen kanssaan SILLEEN. 

Tää ei tosin ollut lapsuudenkaveri, vaan aikuisena tutustuttu. Lapsuudenkaverit on enempi veli-osastoa.

Vierailija
11/47 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nice!

Vierailija
12/47 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein

Ja se nainen uskoi tuon kaiken

👍

.

Pieni löysä seisokki toki kokoajan

Sanoin vaan, että juu löysänä se on tän kokonen

Vierailija
13/47 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ole normaalia.

Vierailija
14/47 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei oo

Vierailija
15/47 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nice!

Miehet salee vaan nauttii kun vaivihkaa katselee. 

Vierailija
16/47 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tuo on teille ihan normaalia niin se on. Jos se taas jollekin muulle ei sitä ole niin heille se ei ole normaalia.

Vierailija
17/47 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nice!

ehkä jotkut kun taas toisia ei kiinnosta

Vierailija
18/47 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin minulle on normaalia käydä saunassa kenen kanssa vaan, sukupuolesta riippumatta.

Vierailija
19/47 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainakin minulle on normaalia käydä saunassa kenen kanssa vaan, sukupuolesta riippumatta.

ai vieraiden ihmistenkin kanssa?

Vierailija
20/47 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nice!

ehkä jotkut kun taas toisia ei kiinnosta

Kyllä miehelle jolla itsetunto kunnossa menee sellainen kukkoiluvaihde päälle, heikkoitsetuntoisempi saattaa haluta piilotella itseään.