Työelämä tappaa minut
Onko mitään ideoita tähän tilanteeseen? Työelämä on niin uuvuttavaa. Teen töitä ma-pe ja oon kaikki työpäivät aivan lopen uupunut enkä jaksa tehdä mitään muuta kun käydä pinnistelemässä sen vuoron. Viikonloppu menee sängyssä maatessa tai muuta todella rentoa tekemistä tehdessä koska olen niin uupunut työviikosta.
eniten harmittaa se, että koko elämä valuu sormien välistä hukkaan etenkin kun vuodessa on vain kusiset neljä viikkoa vapaata. Tähän täytyy keksiä jokin ratkaisu koska en koe elämän olevan edes lainkaan elämisen arvoista. Ehkä ton työarjen jaksas just ja just jos ois ees vaikka koko kesä vapaata tms koska oikeesti haluisin nauttia kesästä ja ihmisistä. Nyt tuntuu et oon pelkkä raato ja tuomittu elää tällästä elämää. Nautin esim ulkomaan matkailusta aivan kamalasti enkä pääse käymään siellä koskaan koska on töitä. En tee edes töistä saamillani rahoilla mitään koska mulla ei oo aikaa käyttää rahaa mihinkään. Toki asuminen jne mutta en mihinkään mukavaan joten koen olevani nurkkaan ahdettu.
En kaipaa vastauksena sellaista se on tms. Haluaisin vastauksia joilla päästä ulos tilanteesta onko edes sellaista tai jotain mikä helpottas tätä elämää.
Kommentit (123)
Elämä on valintoja. Oravanpyörässä pyöriskely ei ole koskaan minuakaan motivoinut. Olen sinnitellyt työelämässä vain sen verran kun on ollut ns. pakko. Nyt kun asunto on maksettu, ei ole enää välttämätöntä tehdä joka kuukausi paljon rahaa. Olen vihdoin saanut hengähtää. Ap:lle suosittelen kartoittamaan osa-aikatyön mahdollisuutta. Olet kuitenkin vielä tosi nuori, niin pitäisi vielä jaksaa. Tsemppiä ja kyllä se joskus helpottaa.
Täällä kanssa yksin, asustelee, nykyisin. Lopetin työnteon, väliaikaisesti, kun väsyneenä vain itkin kotona, mikään ei enää huvittanut. Olin 23 vuotta kaupan alan töissä, kiirettä ym .. nyt Rauha sielussa ja hyvä olla. Kesällä taas töihin...työ ei määritä ihmisarvoasi, miksi tappaa itsensä työllä...
Onko sinulla huono kunto? Syötkö terveellisesti? Nukuitko riittävästi? Jos et hoida itseäsi et jaksa missään työssä. Aloita vaikka lääkärintarkastuksesta ja selvitä onko kehossasi kaikki kunnossa.