Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Terapeuttini sanoi, että olen machiavellistinen. Onko se

Vierailija
25.01.2026 |

Huono asia?

Entä ajatteletko, että psykopaatti välttämättä on aina paha? Ihminen voi olla ilman positiivisia tunteita ja silti tehdä hyvää 

Kommentit (153)

Vierailija
81/153 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveän ilkeitä olette muuten, ^terveet^, tuntematonta ihmistä kohtaan, oletteko huomanneet? Oletteko kotonakin yhtä ilkeitä, ja töissä (vai käyttekö töissä edes..?)?

Ap

Vierailija
82/153 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ap, tällainen kommentti viittaa kyllä siihen, että olet narsisti. Toinen keskustelijaa kyseenalaistaa erinomaisuutesi, joten alat mustamaalata häntä."

Hän hermostui, koska tunnisti minut. On ennenkin sanonut tismalleen samalla tavalla, minulle, täällä. Ko. henkilö on teknisesti taitava.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/153 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

^
En ole opetusalalla. En arvosta sellaista matalakoulutettujen alaa.

Ap

Eli sinulla, Ap, ei siis ole korkeakoulututkintoa?

On kyllä. Eikö saisi olla?

Ap

Vierailija
84/153 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Machiavellistinen hakkeri. 🤷

Vierailija
85/153 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jos juonittelet tunteettomasti tehdäksesi muille hyvää, asiat ovat kunnossa.

Siirtelen nappuloita taustalla niin, että lopputulos on itselleni mieluisa. Kukaan ei yleensä tajua, että minä olen vaikuttanut lopputulemaan.

Ap

Teen samaa. Ihmisten onnenpotkut johtuvat rukouksistani. En koskaan ryntää paikalle keräämään kiitosta vaan paistattelen salaa myötätunnossa :)

Vierailija
86/153 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"No sittenhän terapeutti oli oikeassa.

Ap"

Niin varmasti oli. Oma kuvauksesi ajatusmaailmastasi kuulostaa machiavellistiseltä kyllä. Onko sulla pershäiriödiagnoosi?

Minulla on diagnoosi epävakaasta persoonallisuushäiriöstä. Terapeuttini mukaan minulla ei sitä kuitenkaan ole, ainoastaan PTSD.

Ap

Nykyään käydään keskustelua siitä, että voisiko epävakaa persoonallisuushäiriö olla yksi narsistisen persoonallisuushäiriön muodoista. Molemmissa on hyvin paljon samanlaisia piirteitä. Toistaiseksi epävakaa on kuitenkin edelleen oman diagnoosinsa alla. Terapeuttihan voi sanoa mitä vaan, mutta eivät lääkärit epävakaan diagnoosia anna kenelle tahansa ilman mitään perusteita. Epävakailla on usein PTSD.

Vierailija
87/153 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Ap, tällainen kommentti viittaa kyllä siihen, että olet narsisti. Toinen keskustelijaa kyseenalaistaa erinomaisuutesi, joten alat mustamaalata häntä."

Hän hermostui, koska tunnisti minut. On ennenkin sanonut tismalleen samalla tavalla, minulle, täällä. Ko. henkilö on teknisesti taitava.

En valitettavasti tunnistanut sinua, ajatuksesi on varsin narsistinen. Mutta kiitos, monet muutkin ovat kehuneet :)

Ap

Vierailija
88/153 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Köhöm. En ota tuohon kantaa sen kummemmin, vaan pysyttelen samassa, mitä alter egoni M51 totesi viimeisessä kommentissaan todennäköisistä tarkoitusperistä. Psyk.sh.

Vierailija
89/153 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siirtelen nappuloita taustalla niin, että lopputulos on itselleni mieluisa. Kukaan ei yleensä tajua, että minä olen vaikuttanut lopputulemaan.

Ap

Teen samaa. Ihmisten onnenpotkut johtuvat rukouksistani. En koskaan ryntää paikalle keräämään kiitosta vaan paistattelen salaa myötätunnossa :)

Juuri näin :). Rukoilen usein toisten puolesta.

Ap

Vierailija
90/153 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En valitettavasti tunnistanut sinua, ajatuksesi on varsin narsistinen. Mutta kiitos, monet muutkin ovat kehuneet :)

Ap

Aiemmin sanoit, ettet ole hyvä IT-taidoissa. Puhuit nyt itsesi pussiin, pikkuinen.

Vierailija
91/153 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihaisisimmekohan vai rakastaisisimmeko toisiamme jos pääsisimme tutustumaan?

T. kaltaisesi nainen

Vierailija
92/153 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet psykiatrisen hoidon tarpeessa oleva mulkku. Ei ihme, että olet ylpeä itsestäsi.

Vierailija
93/153 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Köhöm. En ota tuohon kantaa sen kummemmin, vaan pysyttelen samassa, mitä alter egoni M51 totesi viimeisessä kommentissaan todennäköisistä tarkoitusperistä. Psyk.sh.

Taisi osua kun oikein useamman viestin verran pitää asia kieltää.

Vierailija
94/153 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Aiemmin sanoit, ettet ole hyvä IT-taidoissa. Puhuit nyt itsesi pussiin, pikkuinen.

Niin? En ole hyvä it-taidoissa, enkä ole sellaista missään kohtaa kyllä väittänyt. 

Kiitos, olenkin hyvin siro ja pienikokoinen nainen :)

Ap

Vierailija
95/153 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Mun päällikköni ja muitakin meidän työpaikan johtorymässä "siirtelevät nappuloita taustalla" ja luulevat, että kukaan ei tajua mitä ovat tehneet.

Vierailija
96/153 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet psykiatrisen hoidon tarpeessa oleva mulkku. Ei ihme, että olet ylpeä itsestäsi.

Noh noh, oletpas vähän ilkeä nyt. Itsehän olen väen vängällä tunkenut itseni terapiaan. Kukaan ei ole sellaista minulle koskaan ehdottanut.

Ap

Vierailija
97/153 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Niin? En ole hyvä it-taidoissa, enkä ole sellaista missään kohtaa kyllä väittänyt. 

Kiitos, olenkin hyvin siro ja pienikokoinen nainen :)

Ap

Ok, no mitä tarkoitat sitten tällä teknisillä taidoilla, joista sinua on kehuttu? Naurattaa jo etukäteen mitä sepittelet tähän vastaukseksi. :)

Muista, vaikka seisoisit päälläsi, olin, olen ja tulen aina olemaan sinua älykkäämpi.

Vierailija
98/153 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika mulkvistiltä vaikutat nappuloines

Vierailija
99/153 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taisi osua kun oikein useamman viestin verran pitää asia kieltää.

Minulla ei ole pätevyyttä määritellä kenenkään persoonallisuutta, mutta useamman ap:n kommentin luettuani tietyt kellot soivat vähintäänkin hiukkasen. Psyk.sh/M51

Vierailija
100/153 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitusteknisrsti olen taitava. Verbaalisesti. Sitä.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kuusi