Terapeuttini sanoi, että olen machiavellistinen. Onko se
Huono asia?
Entä ajatteletko, että psykopaatti välttämättä on aina paha? Ihminen voi olla ilman positiivisia tunteita ja silti tehdä hyvää
Kommentit (451)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millainen se ap:n kotipersoona sitten tavallisesti on?
Tunnetko rakkautta puolisoasi ja lapsiasi kohtaan?
Tottakai tunnen. Olen rauhallinen, huolehtivainen, äidillinen, leikkisä ja hyvä kuuntelija.
Ap
Ja taitava valehtelija, myös itsellesi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Kotiin tullessa jokin EP persoonistani ilmeisesti siirtyy päälle. En itse havaitse persoonan muutoksen hetkeä, enkä päätä siitä, mikä persoona milloinkin on päällä. Tietyn tyyppisissä tilanteissa kuitenkin tietty EP jtai ANP.
Ap"
Camoon..
Uskottavuutesi on jo mennyt asiassa, aivan liikaa ristiriitaisuuksia on tullut esiin.
Nyt siis kerrot olevasi vahvasti traumareagoiva EP -persoona yleensä kotona... Eipä tuokaan sovi aiemmin kerrottuun.
Kotona minun ei tarvitse olla se pärjäävä, agressiivinen ANP, vaan saan olla esimerkiksi se herkkä ja hauras lapsiminä, koska tiedän, että minua rakastetaan joka tapauksessa.Ap
Juuri näin. Mutta jos sinulta alettaisiin edellyttää, että olet lapsillesi turvallinen aikuinen ja miehellesi taas-arvoinen vaimo, homma ei enää miellyttäisi sinua. Nyt kasvatat sukupolvien ketjussa lapsia, jotka eivät saa mitä tarvitsevat.
Ihmisen paljastaa sekä sanotut sanat että se, mikä jää sanomatta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tottakai tunnen. Olen rauhallinen, huolehtivainen, äidillinen, leikkisä ja hyvä kuuntelija.
Ap
Vieläkö tämä idiootti täällä jauhaa, varmuudella et ole mitään mainitsemistasi asioista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApMitä siis siinä siis henkisesti ja persoonan tasolla tapahtuu, kun tulet töistä kotiin ja ovesta sisään?
Mitään ei tapahdu, vain olen ja rakastan.Ap
Määrittele mitä on rakkaus?
Hänelle se on se lämmin tunne, mikä syntyy, kun tulee toisen huomion kohteeksi turvallisesti. Rakastaa sitä, mitä toiselta saa.
Ei se, mitä hän sitä toisen ihmisen persoonaa ja tarpeita kohtaan tuntee. Kuten terveempi rakkaus.
Vaikea uskoa muuta, koska hän "vain on" ja rakastaa ja "saa olla oma herkkä ja tarvitseva itsensä".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApMitä siis siinä siis henkisesti ja persoonan tasolla tapahtuu, kun tulet töistä kotiin ja ovesta sisään?
Mitään ei tapahdu, vain olen ja rakastan.Ap
Määrittele mitä on rakkaus?
Määrittele itse. Rakkaus tarkoittaa jokaiselle ihmiselle eri asiaa.
Ap
Määrittele itse. Rakkaus tarkoittaa jokaiselle ihmiselle eri asiaa.
Ap
Niin minä vähän arvelinkin että aloittajalla ei ole mitään käsitystä siitä mitä rakkaus on. Ei eroita h u0 ruu tta rakkaudesta. Aloittajan rakkaus on sitä vaihtokauppaa joka toimii vain kun status quo on vähintään 50/50 aloittajan hyväksi, mieluummin enemmän, paljon enemmän.
Jatkoa edelliseen, kuten aikaisemminkin kirjoitin, idiootti mikä idiootti..
Ap, kun puhutaan perheenjäsenten rakastamisesta, se sisältää sen, että sinä itse teet tekoja heitä kohtaan. Ei niitä mitä sinä haluat vaan niitä, mitä hän tai teidän välinen suhteenne tarvitsee.
Kuten joku parantuva narsisti sanoo, rakkaus on verbi, ei pelkkä sana.
Mitä sinä ap rakastat puolisissasi, entä lapsissasi ja miten osoitat sen?
Vierailija kirjoitti:
Ap, kun puhutaan perheenjäsenten rakastamisesta, se sisältää sen, että sinä itse teet tekoja heitä kohtaan. Ei niitä mitä sinä haluat vaan niitä, mitä hän tai teidän välinen suhteenne tarvitsee.
Kuten joku parantuva narsisti sanoo, rakkaus on verbi, ei pelkkä sana.
Mitä sinä ap rakastat puolisissasi, entä lapsissasi ja miten osoitat sen?
Tämä on juuri näin, rakkaus ei näy teoissa joita haluat tehdä muutenkin. Rakkaus näkyy teoissa joita et halua tehdä mutta rakkauden tähden toisen eteen kuitenkin teet, hintaa ja vaivaa laskematta, odottamatta mitään takaisin. Jos edes ajattelet että mitäs sinä sitten teet minulle, olet tehnyt oman tekosi väärästä syystä ja varmuudella et ainakaan rakkaudesta.
Up