Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen rajoittanut reilusti kaloreita, kolmessa viikossa olen laihtunut vain 3 kiloa! Onko liian hidasta, vai hyvä tahti?

Vierailija
20.06.2024 |

Jättänyt pois makeat herkut ja alkoholin, ja syön kerralla vain yhden lautasellisen kun ennen saatoin ottaa lisää jopa pari kertaa. Omasta mielestäni siis tuntuu, että olen vähentänyt tosi paljon. Mutta silti paino on tippunut niinkin hitaasti kuin kilon viikossa. Onko normaalia vai pitäisikö tippua nopeammin? Ihan tavallista ruokaa olen syönyt. Ei sokerijuomia eikä välipaloja.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On normaali tahti. Itselläni tippui kolme kiloa kolmessa kuukaudessa ja jopa sitä pidetään ihan hyvänä tahtina.  Vaikka on ylipainoa ja ajattelin että 3kk aikana olisi lähtenyt ainakin tuplaten tuo.

Vierailija
2/10 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä enemmän ylipainoa, sen nopeammin se tippuu. 

Jos on vain vähän ylipainoa, keho yrittää viimeiseen asti ylläpitää sitä painoa. Siksi pudotus on niin hidasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu alkupainosta. Jos olet 80kg sairaalloisen lihava, tuo on liian vähän. Jos olet 50kg normaalipainoinen, en huolestuisi.

Mies

Vierailija
4/10 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hitaasti se pitääkin tehdä, ei mitään ihmedieettejä vaan uusi elämäntapa.

Vierailija
5/10 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suositus on - 1 kg viikossa, joten olet oikein hyvässä ja normaalissa tahdissa.

Kyllä se tuon vaatii, että paino tippuu.

Vierailija
6/10 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suositus on - 1 kg viikossa, joten olet oikein hyvässä ja normaalissa tahdissa.

Kyllä se tuon vaatii, että paino tippuu.

Jaahas - palsta ei halua toistaa erikoismerkkejä:

Suositus on 1/2 - 1 kg viikossa.

Vierailija
7/10 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun x-naisystävä kehui joka aamu laihtuneensa kilon, siis edellisillan painosta. Siitä oli vähin äänin että lihoi sen kilon takaisin tai enemmänkin päivän mittaan. Taisi olla vuoden päästä kookkaampi kuin alussa, mutta siis laihtui joka päivä kilon.

Vierailija
8/10 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erittäin hyvä tahti.

Vierailija
9/10 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu alkupainosta. Jos olet 80kg sairaalloisen lihava, tuo on liian vähän. Jos olet 50kg normaalipainoinen, en huolestuisi.

Mies

140-senttiselle 80 kg on sairaalloinen lihavuus. Et taida ymmärtää painoindekseistä ja sairaalloisista lihavuuksista mitään.

Vierailija
10/10 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kilo viikossa on jopa erittäin paljon, kilo rasvaa = n. 7000 kaloria. Siitä voi laskea vajetta jne. Toki myös nestettä sun muuta lähtee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kolme