S-pankin tunnistautuminen tehty liiann vaikeaksi uudelle puhelimelle!
tää on jo naurettavaa, kun käyttäjätunnus ja salasanakaan ei riitä, ohjataan lisäksi
1) laita koodi tunnistustaulukosta D1, mitä hemmetin persettä! eihän mulla sellaista ole tallella, se on joku
paperinen taulukko, eihän nyt voida vaatia että sinulla o n joku paperisivu mukana esim matkoilla! ei sitä ole
ja 2) nordean kautta tunnistautuminen ei onnistu
ON SIIS taas haettava uusi tunnistautumistaulukko hemmetin paska s-pankista fyysisesti huomenna pakkasessa kävellen ja jonottaa 2 tuntia että pääsee konttoriin vuoronumerolla
hävetkää jo hyvänen aika!
Kommentit (76)
Vika on ainoastaan käyttäjän korvienvälissä.
Vierailija kirjoitti:
Minulla ON s-pankki kahdessa eri laitteessa aktiivisessa käytössä. Ei mitään ongelmaa. Kirjautuminen sujuu vaivatta kummassakin laitteessa.
Onko sinulla ilaitteet vai androidit? Minulla alaitteet ja yritin kaksi kertaa saada spankki toimimaan kahdessa laitteessa. Sitten kysyn spankista ja sanoivat että ei voi olla. Aiemmin sama ongelma opmobiilissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla ON s-pankki kahdessa eri laitteessa aktiivisessa käytössä. Ei mitään ongelmaa. Kirjautuminen sujuu vaivatta kummassakin laitteessa.
Onko sinulla ilaitteet vai androidit? Minulla alaitteet ja yritin kaksi kertaa saada spankki toimimaan kahdessa laitteessa. Sitten kysyn spankista ja sanoivat että ei voi olla. Aiemmin sama ongelma opmobiilissa.
Puhelin ja tabletti ovat molemmat androideja. Mulla on sekä Nordea että S-pankki kummassakin laitteessa. Ja just tarkistin vanhan Android-puhelin. Siinäkin S-mobiili toimii. Eli kolme eri laitetta.
Vierailija kirjoitti:
Mikä on s- pankki?
Eihän sellaista ole olemassakaan.
Miksi s-etukortista on tehty niin hankala. Täytyy olla monet kortit, bonus erikseen ja maksukortti sitten? Miksi se ei voi olla niinkuin k-plussa eli Osuuspankin kortissa niin että automaattisesti tulee bonukset ja ne näkyvät rahana kun ostoksia maksetaan?
En tykkää käydä koko s-kaupoissa hankalan bonus järjestelmän vuoksi
K kaupalla ei ole omaa pankkia,S kaupalla on.
Vierailija kirjoitti:
Jaa. Kyllä mulla on lompakossa se tunnuslukutaulukko, joten on mukana myös matkoilla. Harvoin olen tarvinnut, mutta joskus Kyllä. Ap on itse heittänyt kyseisen taulukon menemään ja syyttää siitä pankkia.
Hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahhahahahahah.
Sekin on kuulemma pankin vika kun pösilöt antaa pankkitunnuksensa jokaiselle tekstiviesti-kyselijälle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se vaikeaa ole eikä pankin vika että et ole säilyttänyt tunnuslukutaulukkoa. Nordean kautta tunnistautumisen epäonnistuminen taas lienee Nordean ongelma.
Olen asentanut S-mobiilin usealle puhelimille ongelmitta.
sa a t a n an homotunarit! miksi tämä paska ei toimi helpommin! millainen pankki pyytää vuonan 2026 vielä tunnistautumiseen jotain paperista tunnistautumislappukoodia?
minähän voisin olla vaikka sokea, miten siitä näkisin edes koko perkeleen koodin?
Juu. Ensin tyrkytetään suu vaahdossa paperitonta äppiä käyttöön ja sitten se ei olekaan sellainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on s- pankki?
Miksi s-etukortista on tehty niin hankala. Täytyy olla monet kortit, bonus erikseen ja maksukortti sitten? Miksi se ei voi olla niinkuin k-plussa eli Osuuspankin kortissa niin että automaattisesti tulee bonukset ja ne näkyvät rahana kun ostoksia maksetaan?
Sinun onkin parasta pysytellä erossa S-ketjun liikkeistä.
Miksi? Mutta minkä takia siitä on tehty niin hankala? Kokonaan erillinen kortti olla sitä varten
Ai,minä pyysin S pankin maksukortin ja bonuskortin samaan korttiin.Säästöt on parempikorkoisessa pankissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaihdoin uuteen puhelimeen marraskuussa. Minulla ei ollut mitään ongelmia saada S-pankkia uuteen puhelimeen. Tunnuslukutaulukkoa olen käyttänyt viimeksi kymmenen vuotta sitten tai voi siitä olla pitempikin aika. Pankkisovellus on hyvä olla kahdessa eri laitteessa, niin selviytyy helposti, jos laite hajoaa tai jos sitä ei voi jostain syystä käyttää.
Millaisissa laitteissa te pidätte kun sanotte että on hyvä olla kahdessa eri laitteessa? Olen yhden kännykän varassa elävä mummeli, eikä minulla ole mitään läppäreitä tai muita tietokoneita.
odotahan mummeli kun puhelimesi hajoaa, tippuu jokeen tai varastetaan. sitten olet kusessa tunnistautumisten kanssa ihan takuulla ellei sulla ole kaikki käyttäjätunnukset, salasanat ja tunnistustaulukko vielä kotona jemmassa

Pakkohan ne on jemmassa olla kun ne joskus tarvitsee uuden puhelimen kanssa.
Ei ollut minusta, mutta en ole niin tyhmä että jossain matkoilla asentaisin uutta puhelinta
Minulla on S-mobiilissa kasvotunnistus.
S-pankissa oli koko ajan ongelmia. Suljin tilit ja nostin kaikki rahat pois ja siirsin Nordean tileilleni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on s- pankki?
Kyllä mulla on tili S-pankissa. Korttien käyttö on helppoa.
Yli kolme miljoonaa asiakasta siis on pankissa jota ei tuon välkyn mukaan ole olemassa 😅😅😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaihdoin uuteen puhelimeen marraskuussa. Minulla ei ollut mitään ongelmia saada S-pankkia uuteen puhelimeen. Tunnuslukutaulukkoa olen käyttänyt viimeksi kymmenen vuotta sitten tai voi siitä olla pitempikin aika. Pankkisovellus on hyvä olla kahdessa eri laitteessa, niin selviytyy helposti, jos laite hajoaa tai jos sitä ei voi jostain syystä käyttää.
Sinulla ei ole spankki taika opmobiili sovellusta käytössä kahdessa laitteessa, jos olisi yrittänyt käyttää et noin kirjoittaisi. Nämä sovellukset voivat olla käytössä vain yhdessä laitteessa, ne voi kyllä asentaa, mutta jos niitä kumpaakin alkaa käyttämään niin niistä pyyhitään kirjautumien pois kummastakin, ja siis joudutaan tähän samaan asennusvaiheen kirjautumisongelmaan, mikä erityisesti lämmittää mieltä ulkomailla.
Minulla ON s-pank
S mobiilia ei saa kuin yhteen laitteeseen kerrallaan,muuta kautta verkkopankkiin kyllä pääsee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se vaikeaa ole eikä pankin vika että et ole säilyttänyt tunnuslukutaulukkoa. Nordean kautta tunnistautumisen epäonnistuminen taas lienee Nordean ongelma.
Olen asentanut S-mobiilin usealle puhelimille ongelmitta.
sa a t a n an homotunarit! miksi tämä paska ei toimi helpommin! millainen pankki pyytää vuonan 2026 vielä tunnistautumiseen jotain paperista tunnistautumislappukoodia?
minähän voisin olla vaikka sokea, miten siitä näkisin edes koko perkeleen koodin?
Juu. Ensin tyrkytetään suu vaahdossa paperitonta äppiä käyttöön ja sitten se ei olekaan sellainen.
Paperiton se onkin tavallisessa käytössä,ei silloin eikä voisikaan olla kun otetaan uutta mobiilisovellusta käyttöön.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tuo on sekava tuo systeemi. Minulla on puhelimessa s- mobiili ja se aukeaa kasvojen tunnistuksella tai pin- koodilla, joka on muistissa. Lisäksi on erikseen verkkopankin koodi ja pankkikorttiin oma koodinsa. Kaikki koodit on siis tallessa, mutta en kuitenkaan saa s- mobiilia auki iPadilla, vaikka puhelimella ei ole mitään ongelmaa. Se kysyy anna 4-6 numeroinen verkkopankin koodi. Tuo verkkopankin koodi on 8 numeroinen ja sen olen tarkastanut sieltä puhelimen s- mobiilista. Se ei siis käy. Sitten minulla on muistissa 6- numeroinen koodi, jonka kohdalla lukee s-tili muistiinpanoissani. Mutta ei käy tämäkään siihen. On siis koodit tallella ja puhelimessa aukeaa s-mobiili ja sitä kautta s-pankki, mutta iPadilla ei. Tietokoneella en ole kokeillut.
Se kahdeksan numeroinen koodi ei näy verkkopankissa. Siellä taas mummeli sählää.
Minulla ON s-pankki kahdessa eri laitteessa aktiivisessa käytössä. Ei mitään ongelmaa. Kirjautuminen sujuu vaivatta kummassakin laitteessa