S-pankin tunnistautuminen tehty liiann vaikeaksi uudelle puhelimelle!
tää on jo naurettavaa, kun käyttäjätunnus ja salasanakaan ei riitä, ohjataan lisäksi
1) laita koodi tunnistustaulukosta D1, mitä hemmetin persettä! eihän mulla sellaista ole tallella, se on joku
paperinen taulukko, eihän nyt voida vaatia että sinulla o n joku paperisivu mukana esim matkoilla! ei sitä ole
ja 2) nordean kautta tunnistautuminen ei onnistu
ON SIIS taas haettava uusi tunnistautumistaulukko hemmetin paska s-pankista fyysisesti huomenna pakkasessa kävellen ja jonottaa 2 tuntia että pääsee konttoriin vuoronumerolla
hävetkää jo hyvänen aika!
Kommentit (63)
ja yllätys, nordea-paskapankissa lukee tänään # huollamme nordea pankin mobiiliversiolta 25.1. yöllä ja huolto kestänee koko päivän"
eli tuotakaan paskaa ei voi käyttää
Vierailija kirjoitti:
ja yllätys, nordea-paskapankissa lukee tänään # huollamme nordea pankin mobiiliversiolta 25.1. yöllä ja huolto kestänee koko päivän"
Yhyy 😢
Mulla on Nordea ja S-mobiili eikä mitään ongelmaa päästä S-mobiiliin uudella kännykällä Nordean kautta
Rupee nyt hajottamaan tavaroitasi. Estrogeeni hoito tekis ehkä hyvää
Ai Nordealla on huoltokatko? Miten se on S-pankin vika? Senkus odotat että huoltokatko ohi
Vierailija kirjoitti:
Mulla on Nordea ja S-mobiili eikä mitään ongelmaa päästä S-mobiiliin uudella kännykällä Nordean kautta
Ei muullakaan, Osuuspankin kautta.
Ei tarvittu mitään paperilistaa joka kyllä on tallessa.
Vierailija kirjoitti:
s pankki on kuin joku Intian kyläpankin toimisto, aivan urpoa toimintaa 2026 -luvulla, ihan noloa. Jos ei tartteisi pitää siellä toista tiliä Kelakorvauksia varten ja toista Nordeassa piilorahoja varten niin en pitäisi koko tiliä!
Jaa sulla on turvatili nordeassa?
Se erityisesti lämmittää mieltä kun uudelleenasennuksen tarve tulee ulkomaanmatkalla - tunnuslukulapun lisäksi tarvitaan pitkä numerosarja joka on asiakkuussopimuksessa.
Kyllä mulla on taulukko varuilla kassakaapissa mutta se mikä S-pankissa mättää on että ei voi ulkomailta aktivoida sovellusta uuteen puhelimeen vaain pitää tulla käymään Suomessa (!!) se on aivan järjetöntä! Ja ennen kuin joku sanoo että olen ihan ulalla niin VPN:t oli myös estetty eli ainakaan kolme isointa VPN-firmaa plus pari ilmaista niin ei toiminut. Myöskin Google Play piti vaihtaa suomen kauppaan hetkeksi. Se nyt meni mutta sitten kesälomalla vasta sain aktivoitua äpin uuteen puhelimeen eli kannoin kahta mukana siihen asti 4kk ajan. Mitä helvettiä..
Ja soitin tästä ihan aspaan parikin kertaa kun ei vaan onnistunut mikään ja olivat vaan että "turvallisuussyistä pitää olla Suomessa". Paskat.
S pankki ei ole oikea pankki, mulla menee sinne ne vähäiset bonukset jotka käytän pois kun vähän kertyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei muullakaan, Osuuspankin kautta.
Ei tarvittu mitään paperilistaa joka kyllä on tallessa.
Tarvitsit kuitenkin vanhan puhelimen, että sait sen osuuspankin ensin siihen uuteen puhelimeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se vaikeaa ole eikä pankin vika että et ole säilyttänyt tunnuslukutaulukkoa. Nordean kautta tunnistautumisen epäonnistuminen taas lienee Nordean ongelma.
Olen asentanut S-mobiilin usealle puhelimille ongelmitta.
sa a t a n an homotunarit! miksi tämä paska ei toimi helpommin! millainen pankki pyytää vuonan 2026 vielä tunnistautumiseen jotain paperista tunnistautumislappukoodia?
minähän voisin olla vaikka sokea, miten siitä näkisin edes koko perkeleen koodin?
"millainen pankki..." no tuollainen KARVALAKKIVERSIO pankista.
Vierailija kirjoitti:
Kuule joka pankissa ihan sama juttu. Älä syytä pankkia. Syytä omaa tyhmyyttäsi
Ei ole.
nordeassa puhelimen vaihto ja äppien käyttöönotto ei vaadi paperisia tunnuslukulappuja.
Danskessa puhelimen vaihto ja äppien käyttöönotto ei vaadi paperisia tunnuslukulappuja.
OPssa puhelimen vaihto ja äppien käyttöönotto ei vaadi paperisia tunnuslukulappuja.
Siinäpä oli ne Suomen peruspankit, yksikään muu ei siis vaadi paperisia tunnuslukulappuja.
Suomen pilkuviilaaajt ovat keksineet kaikki paskatr lait
esim perinnönjaeon jälkeen maanmittauslaitokselle ei kelvannut elektronisesti allekirjoitetut ja tunnustautuneet osakkaat ja 2 todistajaa päälle, koko perinnönjakopaperi piti allekirjoituttaa uusiksi fyysisillä allekirjoituksilla + 2 todistajan allekirjoitusta. onneksi sain veljen allekirjoittuksen itse väärennettyä
ja sitten sain lainhuudattaa mökin itselleni
no sitten toisen mökin sähköt piti siirtää siskolle joka sen peri, mutta siinäkään ei perukirja edes allekirjoituskopio kelvannut vaikka hän omisti jo mökin lain mukaan. piti olla vielä FYYSISESTI allekirjoitettu valtakirja minulta ja veljeltäni, vaikka emme enää omistaneet koko mökkiä! no siinä taas väärensin sentään taas veljen allekirjoituksen ja minun piti toimittaa se valtakira hemmetin SÄHKÖNVÄLITTÄJÄYHTIÖILLE
siis ihan uskomatonta paskaa! ethän sinä ostaessasi uuden asunnonkaan tarvii mitään valtakirjaa entisen sähköliittymän jäseniltä!
Mitä, en minä ainakaan tarvinut mitään tunnuslukutaulukkoa kun uudessa puhelimessa juuri otin käyttöön.
Vierailija kirjoitti:
no mikä tarve sinulla on sitä pankkia YÖLLÄ käyttää?
Minä taas tykkään siitä, kun S-pankkiin ja OP-pankkiin voi kirjautua tunnuslukutaulukoiden avulla. Sehän on kaikista turvallisintakin. Danske Bankin tililleni päästiin tekemään tietomurto, ja se kertoo paljon siitä, miten hyödyllisiä tunnuslukutaulukot edelleen olisivat siinäkin pankissa.
Minusta on uskomatonta, miten jotkut ahtavat puhelimeensa kutakuinkin koko elämänsä. Miten sitten suu pannaan, kun puhelin häviää, varastetaan tai menee rikki?
Vierailija kirjoitti:
Minä taas tykkään siitä, kun S-pankkiin ja OP-pankkiin voi kirjautua tunnuslukutaulukoiden avulla. Sehän on kaikista turvallisintakin. Danske Bankin tililleni päästiin tekemään tietomurto, ja se kertoo paljon siitä, miten hyödyllisiä tunnuslukutaulukot edelleen olisivat siinäkin pankissa.
Minusta on uskomatonta, miten jotkut ahtavat puhelimeensa kutakuinkin koko elämänsä. Miten sitten suu pannaan, kun puhelin häviää, varastetaan tai menee rikki?
Danskella on tunnuslukulaite.
s pankki on kuin joku Intian kyläpankin toimisto, aivan urpoa toimintaa 2026 -luvulla, ihan noloa. Jos ei tartteisi pitää siellä toista tiliä Kelakorvauksia varten ja toista Nordeassa piilorahoja varten niin en pitäisi koko tiliä!