Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

S-pankin tunnistautuminen tehty liiann vaikeaksi uudelle puhelimelle!

Vierailija
25.01.2026 |

tää on jo naurettavaa, kun käyttäjätunnus ja salasanakaan ei riitä, ohjataan lisäksi

1) laita koodi tunnistustaulukosta D1, mitä hemmetin persettä! eihän mulla sellaista ole tallella, se on joku

paperinen taulukko, eihän nyt voida vaatia että sinulla o n joku paperisivu mukana esim matkoilla! ei sitä ole

ja 2) nordean kautta tunnistautuminen ei onnistu

ON SIIS taas haettava uusi tunnistautumistaulukko hemmetin paska s-pankista fyysisesti huomenna pakkasessa kävellen ja jonottaa 2 tuntia että pääsee konttoriin vuoronumerolla

hävetkää jo hyvänen aika!

Kommentit (63)

Vierailija
41/63 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on s- pankki? 

Eihän sellaista ole olemassakaan.

Miksi s-etukortista on tehty niin hankala. Täytyy olla monet kortit, bonus erikseen ja maksukortti sitten?  Miksi se ei voi olla niinkuin k-plussa eli Osuuspankin kortissa niin että automaattisesti tulee bonukset ja ne näkyvät rahana kun ostoksia maksetaan?

En tykkää käydä koko s-kaupoissa hankalan bonus järjestelmän vuoksi 

Vierailija
42/63 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä taas tykkään siitä, kun S-pankkiin ja OP-pankkiin voi kirjautua tunnuslukutaulukoiden avulla. Sehän on kaikista turvallisintakin. Danske Bankin tililleni päästiin tekemään tietomurto, ja se kertoo paljon siitä, miten hyödyllisiä tunnuslukutaulukot edelleen olisivat siinäkin pankissa.

Minusta on uskomatonta, miten jotkut ahtavat puhelimeensa kutakuinkin koko elämänsä. Miten sitten suu pannaan, kun puhelin häviää, varastetaan tai menee rikki?

Danskella on tunnuslukulaite. 

Ei estänyt tietomurtoa tililleni, mitä ihmettelen kovasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/63 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa. Kyllä mulla on lompakossa se tunnuslukutaulukko, joten on mukana myös matkoilla. Harvoin olen tarvinnut, mutta joskus Kyllä. Ap on itse heittänyt kyseisen taulukon menemään ja syyttää siitä pankkia. 

Hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahhahahahahah.

Vierailija
44/63 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä on s- pankki? 

Miksi s-etukortista on tehty niin hankala. Täytyy olla monet kortit, bonus erikseen ja maksukortti sitten?  Miksi se ei voi olla niinkuin k-plussa eli Osuuspankin kortissa niin että automaattisesti tulee bonukset ja ne näkyvät rahana kun ostoksia maksetaan?

Sinun onkin parasta pysytellä erossa S-ketjun liikkeistä.

Vierailija
45/63 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihdoin uuteen puhelimeen marraskuussa. Minulla ei ollut mitään ongelmia saada S-pankkia uuteen puhelimeen. Tunnuslukutaulukkoa olen käyttänyt viimeksi kymmenen vuotta sitten tai voi siitä olla pitempikin aika. Pankkisovellus on hyvä olla kahdessa eri laitteessa, niin selviytyy helposti, jos laite hajoaa tai jos sitä ei voi jostain syystä käyttää.

Vierailija
46/63 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ja yllätys, nordea-paskapankissa lukee tänään # huollamme nordea pankin mobiiliversiolta 25.1. yöllä ja huolto kestänee koko päivän"

eli tuotakaan paskaa ei voi käyttää

no mikä tarve sinulla on sitä pankkia YÖLLÄ käyttää?

nyt ei ole yö eikä toimi vieläkään, kokeileppas homo

Vierailija
47/63 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä on s- pankki? 

Mitä v ttua sä selität. Ainoa hankala tässä olet sinä. Idiootti.

Vierailija
48/63 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haistakaa v*ttu!!

Huomenta! Mitä merkityksellistä tai rakentavaa toit tähän ketjuun säälttävällä viestilläsi? Et mitään.

Vierailija
49/63 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä on s- pankki? 

Sinun onkin parasta pysytellä erossa S-ketjun liikkeistä.

Miksi? Mutta minkä takia siitä on tehty niin hankala? Kokonaan erillinen kortti olla sitä varten 

Vierailija
50/63 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi puhut otsikossa TUNNISTAUTUMISESTA puhelimella ja sitten viestissä puhut äpin KÄYTTÖÖNOTOSTA? KUMPI siis on tehty vaikeaksi.?

Vierailija
51/63 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaihdoin uuteen puhelimeen marraskuussa. Minulla ei ollut mitään ongelmia saada S-pankkia uuteen puhelimeen. Tunnuslukutaulukkoa olen käyttänyt viimeksi kymmenen vuotta sitten tai voi siitä olla pitempikin aika. Pankkisovellus on hyvä olla kahdessa eri laitteessa, niin selviytyy helposti, jos laite hajoaa tai jos sitä ei voi jostain syystä käyttää.

Millaisissa laitteissa te pidätte kun sanotte että on hyvä olla kahdessa eri laitteessa? Olen yhden kännykän varassa elävä mummeli, eikä minulla ole mitään läppäreitä tai muita tietokoneita.

Vierailija
52/63 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä on s- pankki? 

Mitä v ttua sä selität. Ainoa hankala tässä olet sinä. Idiootti.

No esim meillä. Minulla on s-etukortti jota täytyy aina erikseen näyttää otit bensaa tai tai muuten kaupassa ja toivoa että ottikohan ne bonukset vai ei. Menee vaimon jonnekkin s-tilille josta vaimo ne saa. Erikseen pitää olla siis tili. Ei ole niinkuin k- joka kerta kun korttia käyttää, bonukset automaattisesti ja niillä helppo maksaa. Ei tarvitse siirrellä Osuuspankkiin tullutta palkkaa mihinkään s-tilille että sieltä joku vastaava kortti toimisi.

Vierailija
53/63 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millaisissa laitteissa te pidätte kun sanotte että on hyvä olla kahdessa eri laitteessa? Olen yhden kännykän varassa elävä mummeli, eikä minulla ole mitään läppäreitä tai muita tietokoneita.

odotahan mummeli kun puhelimesi hajoaa, tippuu jokeen tai varastetaan. sitten olet kusessa tunnistautumisten kanssa ihan takuulla ellei sulla ole kaikki käyttäjätunnukset, salasanat ja tunnistustaulukko vielä kotona jemmassa

Vierailija
54/63 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sitä taulukkoa tarvitse käyttää. Voit määritttää siihen vaikka sormenjälki toiminnon jolla se aukeaa.

Tai ihan PIN-koodin jolla se äppi avautuu. 

Mulla aukeaa nelinumeroisella tunnusluvulla, en ole ikinä tarvinnut taulukkoa, en edes silloin kun äpin latasin.

Vierailija
55/63 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä on s- pankki? 

Kyllä mulla on tili S-pankissa. Korttien käyttö on helppoa.

Vierailija
56/63 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ei tuota tilatakaan kehtaa, kun silloin kun se saapuu saatan olla jo Thaimaassa. paras kai hakea koko paska pankista ja haistattaa vi t tu ja paska kaikille s-pankin ihmisille siellä

Muista myös näyttää keskaria, pikku pieru ois kans kiva siellä odotushuoneessa, ainakin "mykän "vois laittaa hiihtämään.

Vierailija
57/63 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on puhelin ja tabletti. Tablettia käytän kotona ollessa palstailuun ja kaikkeen muuhunkin, paitsi puheluihin. 

Vierailija
58/63 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinulla ei ole spankki taika opmobiili sovellusta käytössä kahdessa laitteessa, jos olisi yrittänyt käyttää et noin kirjoittaisi.  Nämä sovellukset voivat olla käytössä vain yhdessä laitteessa, ne voi kyllä asentaa, mutta jos niitä kumpaakin alkaa käyttämään niin niistä pyyhitään kirjautumien pois kummastakin, ja siis joudutaan tähän samaan asennusvaiheen kirjautumisongelmaan, mikä erityisesti lämmittää mieltä ulkomailla. 

Vierailija
59/63 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No totta helvetissä avainlukutaulukko/tekstiviestivahvistus vaaditaan uuden pankkisovelluksen käyttöönottoon,muuten ne pelkät tunnukset voisivat olla rikollisilla.

Vierailija
60/63 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tuo on sekava tuo systeemi. Minulla on puhelimessa s- mobiili ja se aukeaa kasvojen tunnistuksella tai pin- koodilla, joka on muistissa. Lisäksi on erikseen verkkopankin koodi ja pankkikorttiin oma koodinsa.  Kaikki koodit on siis tallessa, mutta en kuitenkaan saa s- mobiilia auki iPadilla, vaikka puhelimella ei ole mitään ongelmaa.  Se kysyy anna 4-6 numeroinen verkkopankin koodi. Tuo verkkopankin koodi on 8 numeroinen ja sen olen tarkastanut sieltä puhelimen s- mobiilista. Se ei siis käy. Sitten minulla on muistissa 6- numeroinen koodi, jonka kohdalla lukee s-tili muistiinpanoissani. Mutta ei käy tämäkään siihen. On siis koodit tallella ja puhelimessa aukeaa s-mobiili ja sitä kautta s-pankki, mutta iPadilla ei. Tietokoneella en ole kokeillut. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kuusi