Olen (aina ollut) laiha nainen, mutta eipä ole miehiä ikinä näyttänyt kiinnostavan.
Kommentit (59)
Minun ongelmani on aina ollut se, että en ole kaunis. En ollut nuorena, enkä ole nyt vanhempanakaan. Hoikka olen ollut aina, ja nuorempana kiva sekä iloinen tyttö, mutta aina olen ollut pojille ja miehille ilmaa. Nykyisin olen ihan mukava ihminen, mutta iloisuus alkaa kadota kun yksin ei huvita nauraa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet ilmeisesti vassari vihreä tai sosialisti. Tai täynnä tatuointeja ja naamassa uistimia.
Rapala naamassa karkoittaa kaikki miehet, myös kalastajat.
Paitsi minua, minä vieheytyn heistä.
-Onnenonkija M50
Ootkin harvinaisuus tällä palstalla! <3
Kiitos, itse oot ihana 🥰
M50
Ääk, sä vielä vastasit mulle😍! Hui, punastun! <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet ilmeisesti vassari vihreä tai sosialisti. Tai täynnä tatuointeja ja naamassa uistimia.
voisihan sen koittaa laittaa ankkuriköydestä veneenperään vedettäväksi, jos vaikka tulisi kalaa
Luulet itsestäs liikoja. Kuka sun kanssa muka tulis veneeseen?
ei se uistin veneeseen tulekaan
hupsuttelet vaan
OK, olette siis kusipäitä.
Mitä meinasitte tehdä asialle?
Pyysitte kuvaa niin laitetaan nyt sitten.
https://i.pinimg.com/736x/48/b3/67/48b36793959778a6ef0b54dda920104c.jpg
AP
Vierailija kirjoitti:
Mä voin tulla pane*aan sua kunnolla? -M44-
(🤮) Juuri tämä on se yksi onglema miehissä. Ap
Vierailija kirjoitti:
AP
Tämä ei ollut ap.
Olet siis jollain tavalla mitäänsanomaton ulospäin. En tarkoita tällä ulkonäköä vaan olemusta. Et ole kiinnostava. Vaikka sanotaan että miehille pelkkä reikä riittää niin se on vain aktivistilesbo miesvihaajien puhetta. Pitää olla enemmän kuin reikä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-Onnenonkija M50
Kiitos, itse oot ihana 🥰
M50
Luv U 2 <3
M50
Juu, juu. Päädytään siihen ,että syy on miehissä jälleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP
Tämä ei ollut ap.
Linki nöyttööö epöilyttävätä 😳
Jotkin henkilöt tosiaan ovat helposti lähestyttävämmän tai tuttavallisemman oloisia, enkä usko, että miesten lähestymistiheys riippuu pelkästään lähestyttävän kauneudesta tai kehosta. Omalla kohdallani voin myös todeta asian olevan näin, enkä siis aina ole lähestynyt vain objektiivisesti kauneimpana pitäneempiä naisia tai tyttöjä.
SK kirjoitti:
Jotkin henkilöt tosiaan ovat helposti lähestyttävämmän tai tuttavallisemman oloisia, enkä usko, että miesten lähestymistiheys riippuu pelkästään lähestyttävän kauneudesta tai kehosta. Omalla kohdallani voin myös todeta asian olevan näin, enkä siis aina ole lähestynyt vain objektiivisesti kauneimpana pitäneempiä naisia tai tyttöjä.
Olet siis taatusti piilohomo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-Onnenonkija M50
Kiitos, itse oot ihana 🥰
M50
Luv U 2 <3
M50
<3
Vierailija kirjoitti:
SK kirjoitti:
Olet siis taatusti piilohomo.
Hmm... Pistetään mietintään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-Onnenonkija M50
Kiitos, itse oot ihana 🥰
M50
Luv U 2 <3
M50
<3
Nyt nainen rauhoitut tai älä sittenkään puspus. Meni yöunet kun mietin millanen mimmi ja missä päin planeettaa huh :) <3
M50
Vierailija kirjoitti:
Minun ongelmani on aina ollut se, että en ole kaunis. En ollut nuorena, enkä ole nyt vanhempanakaan. Hoikka olen ollut aina, ja nuorempana kiva sekä iloinen tyttö, mutta aina olen ollut pojille ja miehille ilmaa. Nykyisin olen ihan mukava ihminen, mutta iloisuus alkaa kadota kun yksin ei huvita nauraa.
Mulle taas on aina sanottu että oon hyvän näköinen, oon kiva ja hyvää seuraa ja silti oon vaan aina ollut "yksi jätkistä" koska en ole kuitenkaan mikään tyttömäinen nainen vaan enemmänkin tullut juttuun miesvaltaisilla aloilla ja porukoissa. Kukaan ei koskaan ole ollut kiinnostunut, kun oon aina vaan kaveri, friend zonella ikuisesti.
En nyt kirjoita tätä kehuakseni, mutta olen ollut sekä normaalipainossa, nuorempana hoikempi ja vanhempana vähän paksumpi. Aina on riittänyt miesseuraa ihan ylitarjonnaksikin asti. Ptikiä parisuhteita on myös ollut, viimeisin päättyi miehen kuolemaan. Ulkonäkö varmaan ihan keskinkertainen, mutta ei ole tatuointeja tms.
Olen kuulemma helposti lähestyttävä, lämmin , hauska ja mielenkiintoinen. Kieltämättä en ole jättänyt elämää elämättä. Olen vilkas, utelias ja hyväntahtoinen. Ei se ulkonäkö aina kaikkea merkkaa. muista kiinnostua läheisestäsi, se auttaa paljon . Itse en enää uutta puolisoa ota, koska en tarvitse sellaista. Ihanat ystävät ovat edelleen ystäviä. Se riittää.
Mä voin tulla pane*aan sua kunnolla? -M44-