Olen (aina ollut) laiha nainen, mutta eipä ole miehiä ikinä näyttänyt kiinnostavan.
Kommentit (59)
Minustakaan ei ole koskaan ollut yksikään mies kiinnostunut. Ei nuorena 45 kg/165 cm eikä nyt vanhempana 80 kg. Ihan yhtä näkymätön olen miehille olin sitten nuori ja laiha tai nyt vanha ja lihava. Pidin itseäni maailman rumimpana ihmisenä nuorena kun ei kukaan kelpuuttanut. Nyt kun katson kuvia nuoresta itsestäni, olen mielestäni todella suloinen ja mietin miksen kelvannut.
Vierailija kirjoitti:
millaisia alotteita yleensä teet miehille?
En tee niitä enkä ole enää Tinderissä. Sielä ei ollut mitään kovaa vientiä, kävin kahveilla satunnaisesti miesten aloitteesta. Ap
Vierailija kirjoitti:
Minustakaan ei ole koskaan ollut yksikään mies kiinnostunut. Ei nuorena 45 kg/165 cm eikä nyt vanhempana 80 kg. Ihan yhtä näkymätön olen miehille olin sitten nuori ja laiha tai nyt vanha ja lihava. Pidin itseäni maailman rumimpana ihmisenä nuorena kun ei kukaan kelpuuttanut. Nyt kun katson kuvia nuoresta itsestäni, olen mielestäni todella suloinen ja mietin miksen kelvannut.
Teitkö itse koskaan aloitetta? Parantaa mahdollisuuksia jo noin 90% kun on itse aloitteellinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama täällä. Kukaan ei ole ollut kiinnostunut koskaan.
Harmi älä heitä toivoasi
Keski-ikäisenä saa jo heittää toivonsa. Ja ei mullakaan ole mitään lävistyksiä, shokkivärejä tai poliittisia ääriajatuksia.
Se on ehkä se ongelma. Kädenlämpöinen. Sun pitää löytää toinen kädenlämpöinen. Varmasti löytyy jos on vaan rohkeutta kohdata.
Vierailija kirjoitti:
Minulla taas on riittänyt vientiä ihan läskinäkin. Nyt ollut vuosia normaalipainoinen ja ehkä vähän enemmän tulee kaikenmaailman kosiskelua ja lähestymisiä. En meikkaa , hiukset ollut välillä lyhyet, saatan olla tosi tyly. Ja silti. Elämä on palstatotuutta ihmeellisempää ja tämäkin on varmasti monen asian summa, että miksi joitain aina lähestytään ja toisia ei koskaan.
N33
Sun reiät on vähän kuin sähköauton lataustolpat :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teitkö itse koskaan aloitetta? Parantaa mahdollisuuksia jo noin 90% kun on itse aloitteellinen.
Tein useita ja aina sain pakit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet ilmeisesti vassari vihreä tai sosialisti. Tai täynnä tatuointeja ja naamassa uistimia.
Rapala naamassa karkoittaa kaikki miehet, myös kalastajat.
Paitsi minua, minä vieheytyn heistä.
-Onnenonkija M50
Ootkin harvinaisuus tällä palstalla! <3
Vierailija kirjoitti:
Onko toi lupaus että jos on tatskoja ja lävistyksiä, kaikki idioottimaisimmat vauvispalstamiehet pysyy kaukana??!
lupaan pysyä kaukana. idioottimaisuuden saat itse määritellä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet ilmeisesti vassari vihreä tai sosialisti. Tai täynnä tatuointeja ja naamassa uistimia.
Ei ole näitä. Olen enemmän sellainen naapurintyttömäinen tyyliltäni. Ap
Nyt juksaat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä mahdollisuuksia se parantaa? Saa paremmin johonkin lyhyeen suhteeseen miehen, joka ei ole yhtään kiinnostunut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka laiha? Pelkkää luuta.
BMI varmaan 20 paikkeilla. Olen aina ollut normaalipainon alarajoilla. Ap
Et ole kovin laiha :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harmi älä heitä toivoasi
Keski-ikäisenä saa jo heittää toivonsa. Ja ei mullakaan ole mitään lävistyksiä, shokkivärejä tai poliittisia ääriajatuksia.
Se on ehkä se ongelma. Kädenlämpöinen. Sun pitää löytää toinen kädenlämpöinen. Varmasti löytyy jos on vaan rohkeutta kohdata.
Suurin osa ihmisistä on "kädenlämpöisiä"...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paitsi minua, minä vieheytyn heistä.
-Onnenonkija M50
Ootkin harvinaisuus tällä palstalla! <3
Kiitos, itse oot ihana 🥰
M50
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
millaisia alotteita yleensä teet miehille?
En tee niitä enkä ole enää Tinderissä. Sielä ei ollut mitään kovaa vientiä, kävin kahveilla satunnaisesti miesten aloitteesta. Ap
miten niin kuin omasta mielestä ajattelit löytäväsi miehen, jos et tee alotteita etkä ole tinderissä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
voisihan sen koittaa laittaa ankkuriköydestä veneenperään vedettäväksi, jos vaikka tulisi kalaa
Luulet itsestäs liikoja. Kuka sun kanssa muka tulis veneeseen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harmi älä heitä toivoasi
Suurin osa ihmisistä on "kädenlämpöisiä"...
Jep. karseaa
Heh taas, LOL tuolle "laita kuva, niin arvostellaan" - Laita ite, "tuollako pensselillä kapteeni meinaa hyökätä?" :))))
t.m60v (eri, en se sama, mikä toisella palstalla....)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka laiha? Pelkkää luuta.
BMI varmaan 20 paikkeilla. Olen aina ollut normaalipainon alarajoilla. Ap
Et ole kovin laiha :D
Mikä olisi toivottava BMI kumppanillesi sitten?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
voisihan sen koittaa laittaa ankkuriköydestä veneenperään vedettäväksi, jos vaikka tulisi kalaa
Luulet itsestäs liikoja. Kuka sun kanssa muka tulis veneeseen?
ei se uistin veneeseen tulekaan