Olen (aina ollut) laiha nainen, mutta eipä ole miehiä ikinä näyttänyt kiinnostavan.
Kommentit (123)
Toivottavasti olet tatuoimaton. Tatuoinnit ei kiinosta miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Ja lävistykset karkoittaa.
Naisen itsensä mielestä ne on tietenkin upeita ja trendikkäitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
------------
Jaa...ei mua karkoita ja tatuoinnit on usein hienoja. Viimeksi kun katsoin, olin mies. Eli eipä yleistetä omia preferenssejä koskemaan kaikkia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
------------
Jaa...ei mua karkoita ja tatuoinnit on usein hienoja. Viimeksi kun katsoin, olin mies. Eli eipä yleistetä omia preferenssejä koskemaan kaikkia.
Kiitos, harvemmin täällä näitä kommentteja, eilen oli yksi myös.
Toisaalta jos miestä (tai naista, sen puoleen) ei kiinnosta tatskat ja lävistykset, se on ihan ookoo, en mäkään ala kommentoimaan kenenkään tatuoimattoman ihoa, mutta se että aletaan haukkumaan alatyylisesti mikä täällä on tapana.. no sellaiset saakin pysyä kaukana, ja hyvä jos pysyy <3
Tatuointeja tehdään siksi että ne peittää neulanjäljet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun ongelmani on aina ollut se, että en ole kaunis. En ollut nuorena, enkä ole nyt vanhempanakaan. Hoikka olen ollut aina, ja nuorempana kiva sekä iloinen tyttö, mutta aina olen ollut pojille ja miehille ilmaa. Nykyisin olen ihan mukava ihminen, mutta iloisuus alkaa kadota kun yksin ei huvita nauraa.
Mulle taas on aina sanottu että oon hyvän näköinen, oon kiva ja hyvää seuraa ja silti oon vaan aina ollut "yksi jätkistä" koska en ole kuitenkaan mikään tyttömäinen nainen vaan enemmänkin tullut juttuun miesvaltaisilla aloilla ja porukoissa. Kukaan ei koskaan ole ollut kiinnostunut, kun oon aina vaan kaveri, friend zonella ikuisesti.
Tämän havainnon olen minäkin tehnyt ja mietin, onkohan tästä kysymys myös ap: n kohdalla. Joiltain naisilta puuttuu se naisellisuus olemuksesta ja/tai
Jep, tämä. Vaikka onkin huiskan pitkät hiukset, tiedostan että olemus ja mekko päälläkin vibat on sellaiset äijät, lapsena jo olin se korttelin poikatyttö.
Mä oon ollut todella kaunis nuorena, etenkin muusikot kääntyi perään katsomaan ja herätin kyllä huomiota. Mitään hyötyä siitä ei ole ollut koska en käyttänyt sitä hyväkseni.
Olen kyllä ammatissani pärjännyt mutta olisin pystynyt parempaan, voinut mennä kunnallispolitiikkaan, kouluttautua pitemmälle ja etsiä parempia seuralaisia.
KUNNIANHIMOA, naiset! Se on ulkonäköä tärkeämpi.
Vierailija kirjoitti:
Minun ongelmani on aina ollut se, että en ole kaunis. En ollut nuorena, enkä ole nyt vanhempanakaan. Hoikka olen ollut aina, ja nuorempana kiva sekä iloinen tyttö, mutta aina olen ollut pojille ja miehille ilmaa. Nykyisin olen ihan mukava ihminen, mutta iloisuus alkaa kadota kun yksin ei huvita nauraa.
Et ole kaunis, mutta tuskin susirumakaa? Suurin osa naisist ei ole mitään kaunottarii ja silti heillä on vientii. Ootko liian kranttu miesten suhteen? Eikö vähemmän komeet kelpaa?
Mä olen myös ollut laiha koko elämäni ajan, ja minusta tuntuu siltä, että moni mies fetisoi sitä. Eli eivät ole minusta kiinnostuneita, vaan läähättävät sille että "ooksä s-kokoa.... vai jopa xs?" ja kertovat kavereille että nyt on xs-kokoinen nainen kiikarissa.
Eli ei se oikea kiinnostus ja rakastuminen ole kehon koosta kiinni. Huomion määrä saattaa olla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minustakaan ei ole koskaan ollut yksikään mies kiinnostunut. Ei nuorena 45 kg/165 cm eikä nyt vanhempana 80 kg. Ihan yhtä näkymätön olen miehille olin sitten nuori ja laiha tai nyt vanha ja lihava. Pidin itseäni maailman rumimpana ihmisenä nuorena kun ei kukaan kelpuuttanut. Nyt kun katson kuvia nuoresta itsestäni, olen mielestäni todella suloinen ja mietin miksen kelvannut.
Teitkö itse koskaan aloitetta? Parantaa mahdollisuuksia jo noin 90% kun on itse aloitteellinen.
Mitä mahdollisuuksia se parantaa? Saa paremmin johonkin lyhyeen suhteeseen miehen, joka ei ole yhtään kiinnostunut?
Tämähän pätee myös toisinpäin: mies tekee aloitteen ja saa lyhyeen suhteeseen naisen, joka ei ole yhtään kiinnostunut.
Kaikki miehet ovat kyllä kiinnostuneita ja haluaisivat laihan naisen, mutta syyt siihen, miksi et koe tätä omalla kohdallasi, ovat monisyisempiä.
Teini-iässä pojat ovat epävarmoja, eivätkä siksi uskalla ottaa riskiä pettymyksestä. He jättävät kauniit, laihat tytöt rauhaan ja valitsevat mieluummin hieman tukevamman tytön, koska torjunta tai orastavan suhteen kariutuminen tuntuu silloin helpommalta kestää. Laihoja tyttöjä lähestytään lähinnä korkeintaan trofeejahtina.
2030 ikävuoden välillä laihat tytöt puolestaan käyttäytyvät usein niin tylysti ja huonosti, ettei miehen silmissä synny mielenkiintoa. Epäilen syyn olevan siinä, että edellä mainituista syistä teini-iässä laihoille ei ole muodostunut aitoja kokemuksia oikeista ihmissuhteista tai normaalista vuorovaikutuksesta vastakkaisen sukupuolen kanssa.
30 ikävuoden jälkeen laihatkin ovat kehittyneet siihen pisteeseen, että normaali vuorovaikutus on mahdollista. Tässä vaiheessa kuitenkin tavalliset miehet ovat jo poistuneet markkinoilta. Jäljelle jäävät joko sosiaalisesti jälkeenjääneet peräkammarin pojat tai vaihtoehtoisesti yli 50-vuotiaat eronneet miehet.
Siksi tuntemuksesi siitä, ettet laihana löydä miestä, on täysin validi.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki miehet ovat kyllä kiinnostuneita ja haluaisivat laihan naisen, mutta syyt siihen, miksi et koe tätä omalla kohdallasi, ovat monisyisempiä.
Teini-iässä pojat ovat epävarmoja, eivätkä siksi uskalla ottaa riskiä pettymyksestä. He jättävät kauniit, laihat tytöt rauhaan ja valitsevat mieluummin hieman tukevamman tytön, koska torjunta tai orastavan suhteen kariutuminen tuntuu silloin helpommalta kestää. Laihoja tyttöjä lähestytään lähinnä korkeintaan trofeejahtina.
2030 ikävuoden välillä laihat tytöt puolestaan käyttäytyvät usein niin tylysti ja huonosti, ettei miehen silmissä synny mielenkiintoa. Epäilen syyn olevan siinä, että edellä mainituista syistä teini-iässä laihoille ei ole muodostunut aitoja kokemuksia oikeista ihmissuhteista tai normaalista vuorovaikutuksesta vastakkaisen sukupuolen kanssa.
30 ikävuoden jälkeen laihatkin ovat kehittyneet siihen pisteeseen, että normaali vuorovaikutus on mahdollista. Tässä vai
Mikä estää naaraita lähestymästä miehiä?
Ai niin joo, ei ole pikkuprinsessan homma
Laiha nainen on yhtä nirso kuin lihavakin. Naiset haluaa samoja komeita miehiä aina. Olen pyytänyt laihoja ja lihavia treffeille ja aina tulee pakit vaikka olen itse ihan normaali.
Kyse on aina ulkonäöstä haluaako nainen miehen. Jokainen nainen löytää miehen mutta naisille kelpaa jos haluaa vain tietyt miehet. Just niitä lehtien kansikuvamiehiä naiset haluaa eikä tavis miehiä. Sen takia ap väittää ettei muka kukaan ole ollut kiinnostunut. Sitä en usko, itse annat pakit jokaiselle.
Vierailija kirjoitti:
Kyse on aina ulkonäöstä haluaako nainen miehen. Jokainen nainen löytää miehen mutta naisille kelpaa jos haluaa vain tietyt miehet. Just niitä lehtien kansikuvamiehiä naiset haluaa eikä tavis miehiä. Sen takia ap väittää ettei muka kukaan ole ollut kiinnostunut. Sitä en usko, itse annat pakit jokaiselle.
No höpö höpö. Ehkä nuorena se ulkonäkö oli tärkeä mutta ei enää kun aikuistunut, korvien väli merkitsee paljon enemmän. Mutta täälläkin näkee että vaikka olisi keski-ikäisiä naisia sinkkuna, miesten jutut on niin luontaantyöntäviä että ei todellakaan tee mieli ottaa kontaktia. Ihan peruskäytöstavat hukassa. Myös naisilla. Ihan vaan muutama aidosti järkevän oloinen mies kommentoinut täällä niinä kertoina joina itse kurkkaillut mitä palstalla puhutaan ja kun ne samat sanoo olevansa deittisivustoilla niin ei se nyt kauheasti aiheuta hinkua rynnätä sinne ottamaan kontaktia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et ole kaunis, mutta tuskin susirumakaa? Suurin osa naisist ei ole mitään kaunottarii ja silti heillä on vientii. Ootko liian kranttu miesten suhteen? Eikö vähemmän komeet kelpaa?
En tarkemmin aio kuvailla, mutta nuorempana oli aika paha iho-ongelma joka varmasti osaltaan vaikutti ettei yksikään poika minua huomannut edes kaverimielessä, vaikka ihan reippaasti osallistuin lukion ja yliopiston opiskelijatoimintaan ja rientoihin. Iho lopulta alkoi paranemaan, mutta edelleen olin näkymätön. Kukaan ei koskaan tullut hakemaan tanssimaan tai esim. baarissa juttelemaan, ei edes etelän maissa joissa muut vaaleat tytöt oli kovankin kiinnostuksen kohteena. Sama jatkuu edelleen eli olen näkymätön ja työyhteisössäkin minua kohdellaan kuin olisin joku vanha arvokas täti, kohteliaasti mutta ei sen suuremmalla inhimillisellä kiinnostuksella. Olenko susiruma? Mikä se on? Sudethan ovat kauniita. Kasvoni eivät ole kauniit vaan olisiko mitätön oikea ilmaus? Vaikea sanoa mitä muut ajattelevat. Ihoni ei ole priimaa, ja tietysti alan rypistyä turhankin aikaisin. Miten voisin olla kranttu miesten suhteen kun miehet eivät ole minusta kiinnistuneita? En koskaan ole ollut treffeillä, ei suudellut, eikä koskaan ole ollut edes poika- tai miespuolista kaveria. Miksi siis tuijottaisin muiden ulkonäköä?
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan ollut kiinnostunut kansikuvapojista/miehistä. Itse haluan ihan taviksen jollainen itsekin olen.
Luuleeko miehet, että jos tyttö jää ilman poika- ja nainen jää ilman miesystävää tai puolisoa niin syy on tytön ja naisen? Että ei "kelpaa" kuin komistus tai rikas 🤔
Kyllähän nainen saa helposti miehen, jos itse vaivautuu tekemään aloitteen.
Onneksi omalle kohdalla sattui tällainen nainen ja nyt oltu 24 vuotta naimisissa.